CARSNEWS
AUTONEWS

Το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Maserati ξεκινά με την MC20!

Μία ιδιαίτερα μακροσκελής καμπάνια φτάνει στο τέλος της και μία νέα εποχή ξεκινά με την παρουσίαση της ολοκαίνουριας Maserati MC20. Του νέου supercar της ιστορικής ιταλικής μάρκας έφτασε για να γίνει ο ακρογωνιαίος λίθος μίας νέας Maserati, σύγχρονης και ελκυστικής, με απώτερο στόχο τον τριπλασιασμό των πωλήσεων μέσα στα επόμενα 3 χρόνια αλλά και της αποκατάστασης της φήμης της εταιρίας. Και το πρώτο βήμα σε αυτό το μίνι πλάνο ανανέωσης είναι ένα μοντέλο-κράχτης ή αν προτιμάς την πιο σοφιστικέ ορολογία των κατασκευαστών, ένα “halo” μοντέλο που θα ενσωματώνει όλα αυτά που θέλει να δείξει η Maserati στον κόσμο.

Η MC20 σχεδιάστηκε στην Modena και συνδέεται τόσο με τον προκάτοχο της, την MC12, όσο και με την ιστορία της Maserati αλλά πρωταρχικός στόχος των μηχανικών της εταιρίας ήταν η βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου και αυτό μάλλον έχει επιτευχθεί έπειτα από 2.000 εργατοώρες στην αεροδυναμική σήραγγα της Dallara και εκατοντάδες CFD προσομοιώσεις. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς ότι μία βασική προϋπόθεση ήταν ένα αμάξωμα “καθαρό” από αεροδυναμικά βοηθήματα. Φυσικά υπάρχουν οι αεραγωγοί στο εμπρός μέρος που κατευθύνουν τον αέρα εκεί που πρέπει, ο διαχύτης πίσω και τα ανοίγματα στα πλαϊνά αλλά σε γενικές γραμμές, το design της MC20 είναι μοντέρνο, πιστό στην εταιρική ταυτότητα και απαλλαγμένο από αεροτομές και πτερύγια που θα χαλούσαν αυτή την αγνότητα του σχεδιασμού.

Μιας που πιάσαμε αυτόν τον τομέα, να σημειώσουμε ότι η MC20 έχει μήκος 4,66 μέτρα, πλάτος 1,96 μέτρα κα ύψος 1,22 μέτρα και τις αναλογίες ενός κλασικού, κεντρομήχανου sports car. Στο εμπρός μέρος παρατηρούμε τα όμορφα φωτιστικά σώματα και τον προφυλακτήρα με το χαμηλό splitter και τον μεγάλο κεντρικό αεραγωγό που φιλοξενεί την “τρίαινα” ενώ πιο πίσω, πάνω από τον διακριτικό διαχύτη υπάρχουν δύο, κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις για την εξάτμιση και πάνω από αυτές, μία νέα εκδοχή στο σχήμα των φαναριών που έχει καθιερωθεί στις σύγχρονες Maserati, χρησιμοποιώντας φυσικά LED τεχνολογία. Το… πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών που φιλοξενούν τους μεγάλους δίσκους 380 χιλιοστών με τις 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και 350 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω, με την Maserati να προσφέρει προαιρετικά και ένα carbon-ceramic σύστημα πέδησης με ακόμα μεγαλύτερους δίσκους.

Λογικό, καθώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών βρίσκεται ο γνωστός πλέον, Nettuno κινητήρας που εξασφαλίζει για την MC20 κορυφαίες επιδόσεις. Ο twin-turbo V6 των 3,0 λίτρων παράγει 630 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής από τις 3.000 έως τις 5.500 σ.α.λ. και συνδυαζόμενος με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (προσφέρεται προαιρετικά και ένα “ηλεκτρονικό” διαφορικό), επιταχύνει το ιταλικό supercar στα 100 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα, στα 200 km/h από στάση σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 325 km/h! Άκρως εντυπωσιακά νούμερα που είναι εφικτά και χάρη στην διατήρηση του βάρους κάτω από τα 1.500 κιλά με εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και άλλων ελαφριών υλικών.

Η καμπίνα, ακολουθεί το μινιμαλιστικό μοτίβο του αμαξώματος προσφέροντας μία οθόνη 10 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία ακόμα 10 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ η carbon κεντρική κονσόλα φιλοξενεί τον επιλογέα του mode οδήγησης, μία θέση για το smartphone του οδηγού και λίγα άλλα. Η πλειοψηφία των χειριστηρίων βρίσκεται πάνω στο τιμόνι και οτιδήποτε μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του οδηγού είναι στο ελάχιστο δυνατό με την ιταλική εταιρία να κάνει σαφείς τις προθέσεις της. Όπως έκανε σαφές ότι η MC20 θα είναι αργότερα διαθέσιμη και ως ηλεκτρική αλλά και ως cabriolet, αλλά αυτά θα μας απασχολήσουν στο μέλλον. Προς το παρόν, ας απολαύσουμε το πρώτο supercar της Maserati εδώ και πολλά χρόνια…

The post Το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Maserati ξεκινά με την MC20! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Alfa Romeo Giulia GTA. H επιστροφή ενός θρύλου

cars

Νέο Mitsubishi Eclipse Cross. Με λίγες αλλά στοχευμένες αλλαγές.

cars

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV – Aνατρεπτικό

cars

Chevrolet Corvette E-Ray – Δεν την χάλασε καθόλου ο εξηλεκτρισμός!

cars

Το Bitcoin δείχνει ξανά την τρελή πορεία του – Από τα 72.000 «βούτηξε» στα 67.000 δολάρια σε ένα βράδυ

cars

Η Maserati είναι τόσο προκλητική όσο πρέπει για την MC20!

cars

Citroen. Mε νέο ενδιαφέρον πρόγραμμα απόκτησης αυτοκίνητου

cars

Νέα “ηλεκτρική” συμφωνία μεταξύ Renault και Jiangling Motors Corporation

cars

Seat Leon 1.5 TSi 150PS FR. Συνολικά αναβαθμισμένο

cars