Η πορεία της Kia ακολουθεί σταθερά ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη και όλα δείχνουν πως το 2019 θα κλείσει με θετικό πρόσημο για την κορεατική φίρμα. Το Ceed έχει την ανταπόκριση που περιμέναμε από το κοινό και αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις του με την προσθήκη του XCeed “urban crossover” ενώ τα Stonic, Niro και Sportage απολαμβάνουν την δημοτικότητα της ευρύτερης κατηγορίας των SUVs/crossovers. Στον αντίποδα είναι το Optima που αγωνίζεται σε μία κατηγορία που συρρικνώνεται και δεν παρουσιάζει τις πωλήσεις που θα ήθελε η Kia. Εκεί οφείλεται το γεγονός ότι η νέα γενιά δεν θα προσφέρεται στην ευρωπαϊκή αγορά – τουλάχιστον σε πρώτη φάση.
Η Kia δεν ακολούθησε την πεπατημένη για το ολοκαίνουριο Optima, παρουσιάζοντας πριν από λίγο καιρό ένα εξαιρετικά τολμηρό μοντέλο με αισθησιακές καμπύλες που συνδυάζονται με “αιχμηρές” ακμές, high-tech λεπτομέρειες και έντονη προσωπικότητα. Όλα αυτά συμπληρώνονται από ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Το νέο Optima θα προσφέρει για πρώτη φορά ένα σύγχρονο σύστημα τετρακίνησης ενώ η γκάμα των διαθέσιμων Smartstream κινητήρων κορυφώνεται με το σύνολο των 2,5 λίτρων και 290 ίππων.
Παρόλα αυτά όμως, οι ιθύνοντες της κορεατικής φίρμας διστάζουν να το λανσάρουν στην ευρωπαϊκή αγορά. Πιθανολογώ ότι στο “ζύγισμα” των πιθανών οφελών με το διαφαινόμενο κόστος συμμόρφωσης με τους κανονισμούς της συγκεκριμένης αγοράς, η Ευρώπη έχασε την μάχη. Αυτό όμως δεν αποκλείεται να αλλάξει στο μέλλον.
Follow @CarsnewsGr