Τα στοιχεία αυτά έρχονται από το γιαπωνέζικο CarSensor το οποίο αναφέρει μεταξύ άλλων πως η Subaru εξελίσσει μια νέα σειρά κινητήρων με μικρότερο κυβισμό. Μάλιστα ο τετρακύλινδρος boxer των 2,4 lt διατίθεται ήδη στα Ascent, Legacy και Outback όπου αποδίδει 260 PS.
To ίδιο μοτέρ πιθανότατα θα αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει κοντά στα 400 άλογα και να περάσει κάτω από το καπό των επόμενων WRX/ WRX STI, όπως αναφέρει και το Forbes. Μάλιστα η ισχύς ίσως να ξεπερνά και τα 400 άλογα αν συνδυαστεί με κάποιο mild hybrid σύστημα.
Ακόμη και έτσι όμως είναι αμφίβολο αν η Subaru θα εισάγει το WRX STi στην Ευρώπη λόγω ρύπων. Πάντως, το μοτέρ των 2,4 lt πιθανότατα να το δούμε στο νέο BRZ (που θα συνεχίσει να συμπαράγεται με την Toyota) αλλά με ισχύ περίπου στα 300 άλογα ελέω πίσω κίνησης.
Η Subaru ετοιμάζει και δύο ακόμη νέα μηχανικά σύνολα με υπερτροφοδότηση και βενζίνη. Το ένα θα είναι στα 1,8 lt που θα αντικαταστήσει τον δίλιτρο στα Levorg και Forester, ενώ το άλλο θα είναι ένα νέο στα 1,5 lt που θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για το νέο Impreza.
Follow @CarsnewsGr