Δεν είναι τυχαίο που η Nordschleife της πίστας του Nurburgring έχει το προσωνύμιο “Πράσινη Κόλαση”. Έτσι την αποκάλεσε πριν από πολλά χρόνια ο Jackie Stewart και είχε κάθε λόγο καθώς πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες πίστες, με τις περισσότερες στροφές και αμέτρητες “ιδιοτροπίες”. Μία πίστα που συνδυάζει πολλά και διαφορετικά τμήματα και γι’ αυτό χρησιμοποιείται από σχεδόν όλους τους κατασκευαστές κατά την εξέλιξη των σπορ (και όχι μόνο) μοντέλων τους. Είναι επίσης η αρένα για πάρα πολλές “μονομαχίες” αφού οι εταιρίες χρησιμοποιούν την πίστα για ένα είδος ετεροχρονισμένου time attack και την πραγματοποίηση-δημοσίευση-εκμετάλλευση ρεκόρ κάθε είδους και σε κάθε κατηγορία.
Ένα από αυτά ανήκει πλέον στην Mini που κατάφερε να κάνει έναν γύρο (τουλάχιστον) χωρίς ο οδηγός να αγγίξει το πεντάλ του φρένου του Mini Cooper SE. Βλέπεις, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της αγγλικής φίρμας διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει την ένταση του. Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας παρέχει, η standard ρύθμιση έχει ως αποτέλεσμα επιβράδυνση της τάξης των 0,19 G ενώ η “soft”, μειώνει την τιμή στα 0,11 G. Η αλλαγή ανάμεσα στα δύο “modes” γίνεται με έναν διακόπτη αριστερά του κουμπιού start/stop και η επιλογή του εκάστοτε mode γίνεται από τον οδηγό, με βάση τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε κομματιού της πίστας.
Επιπλέον, η συγκεκριμένη πρόκληση δοκιμάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Mini Cooper SE καθώς ο οδηγός πρέπει να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο το μομέντουμ του αυτοκινήτου, επιβραδύνοντας μόνο όσο είναι απολύτως απαραίτητο ώστε να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες του ηλεκτρικού powertrain και να πετύχει τον καλύτερο χρόνο. Γι’ αυτό και χρησιμοποιήθηκε κατά κύριο λόγο το “Green Mode” που προσδίδει χαρακτηριστικά άνεσης στο σύστημα διεύθυνσης, αμβλύνοντας παράλληλα την απόκριση του ηλεκτροκινητήρα. Εναλλακτικά, υπάρχει και το “Green Mode” που απενεργοποιεί τον αυτόματο κλιματισμό και την θέρμανση στα καθίσματα για να μεγιστοποιήσει την αυτονομία του αυτοκινήτου. Δυστυχώς, ενώ το άτυπου ρεκόρ του “γύρου χωρίς την χρήση του πεντάλ φρένου” είναι πραγματικότητα, η Mini δεν αποκάλυψε τον χρόνο που χρειάστηκε για να ολοκληρώσει αυτόν τον γύρο.