CARSNEWS
MARKET

Το Subaru WRX επιστρέφει στο φυσικό του περιβάλλον

17 Jan 2023

Η Subaru προκάλεσε μεγάλη δυσθυμία πέρσι, όταν ανακοίνωσε πως δεν θα υπάρξει άλλο STI (τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον). Αν θες γρήγορο «Scoobie» εκτός Ιαπωνίας (γιατί εκεί υπάρχει το Levorq STI), θα πρέπει να συμβιβαστείς με το WRX. Ευτυχώς οι «Πλειάδες» δεν ξεχνούν εντελώς την παράδοσή τους, για αυτό και παρουσίασαν την αγωνιστική εκδοχή του σπορ σεντάν τους.

To WRX Rally Challenge βασίζεται στο S4 παραγωγής, ενσωματώνοντας τις απαραίτητες αλλαγές που συνοδεύουν ένα αυτοκίνητο ράλλυ. Το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα δεν θα μπορούσε να λείπει από το αμάξωμα, αλλά αν οι Ιάπωνες επέλεγαν κίτρινο αντί κόκκινο χρώμα για τις λεπτομέρειες, θα ταξιδεύαμε πολύ πιο πειστικά στα χρόνια της Subaru στο WRC. Το νέο καπό με τους μεγάλους αεραγωγούς, οι λευκές 18άρες ζάντες και η ανθρακονημάτινη αεροτομή συνιστούν τις μεγαλύτερες διαφορές σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε roll cage, αγωνιστικά μπάκετ, σύστημα πυρόσβεσης και λοιπά καλούδια.

Κάτω από το καπό συνεχίζει ο υπερτροφοδοτούμενος FA24 των 2.4 λίτρων, ωστόσο δεν ανακοινώνεται ισχύς. Στο πολιτικό WRX S4 αποδίδει 275 ίππους και 375 Nm, συνεργαζόμενο με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Στο αγωνιστικό δεν υπάρχει CVT βέβαια, αλλά 6άρι σειριακό κιβώτιο, ενώ παρόν δηλώνει το φημισμένο σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive. Το WRX Rally Challenge εξελίχτηκε για τη συμμετοχή στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ, αλλά αν υπάρξει ζήτηση από έξω θα διατεθούν αυτοκίνητα σε άλλες αγορές.

Διαφορετικά, για τους λάτρεις της πίστας, υπάρχει το WRX NBR Challenge. Το «NBR» αντιστοιχεί στο Nurburgring και υποδηλώνει τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου, που δεν είναι άλλος από τους αγώνες αντοχής (βλέπε 24 ώρες στην «Πράσινη Κόλαση»). Το αμάξωμα είναι αλλαγμένο εκ βάθρων, εντυπωσιακά φαρδύτερο και γεμάτο αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ στο μηχανοστάσιο συναντάμε και εδώ τον 2.4 τούρμπο – λογικά αρκετά πιο δυνατός από τα 275 άλογα του εργοστασιακού WRX S4.

Υβριδικός «πύραυλος» η νέα Corvette E-Ray

Υβριδικός «πύραυλος» η νέα Corvette E-Ray

Νέα Volvo C40 και XC40 Recharge με κίνηση πίσω

Νέα Volvo C40 και XC40 Recharge με κίνηση πίσω

Νέο Toyota AE86 με υδρογόνο και ηλεκτρικό

Νέο Toyota AE86 με υδρογόνο και ηλεκτρικό

Νέο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-E με Wankel!

Νέο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-E με Wankel!

Νέα Toyota GR Yaris Ogier & Rovanpera με στόφα πρωταθλητών

Νέα Toyota GR Yaris Ogier & Rovanpera με στόφα πρωταθλητών

Νέο... ίδιο Nissan GT-R με ειδικές εκδόσεις

Νέο… ίδιο Nissan GT-R με ειδικές εκδόσεις

Νέο μικρό SUV Suzuki Fronx με βάση το Baleno

Νέο μικρό SUV Suzuki Fronx με βάση το Baleno

Νέο Honda Jazz πιο δυνατό και σε σπορ έκδοση

Νέο Honda Jazz πιο δυνατό και σε σπορ έκδοση

Συλλεκτική νέα Mercedes-AMG SL 63 Motorsport α λα F1

Συλλεκτική νέα Mercedes-AMG SL 63 Motorsport α λα F1

Related Articles

Στο βουνό με το ηλεκτρικό Mini

cars

Τα παιδιά στο πίσω κάθισμα και ο ενδεχόμενος κίνδυνος για την οδήγηση

cars

Το Fiat Panda συμπληρώνει 40 χρόνια λαμπρής ιστορίας

cars

Ένα Dodge Challenger του 1970 με… 2.500 άλογα κάτω από το καπό του

cars

Τέλη κυκλοφορίας 2020: Τελευταία μέρα για την εξόφλησή τους, λήγει σήμερα η προθεσμία

cars

Formula 1: Μέχρι το 2024 στο κόκπιτ της Ferrari ο Λεκλέρκ

cars

«Πρωταθλητές» οικονομίας στις Η.Π.Α. τέσσερα Nissan

cars

Το Nissan Leaf στολίζει και γιορτάζει 250.000 πωλήσεις

cars

Οδηγούμε το Mazda MX-5 RF 1.5

cars