Σε αυτό το σημείο δεν είναι κρυφό ότι το GR Yaris είναι ένα εξαιρετικά ικανό αυτοκίνητο. Η Toyota δούλεψε πάρα πολύ όχι μόνο στην εμφάνιση, δημιουργώντας ένα σύνολο που μοιράζεται ελάχιστα κοινά με το “ταπεινό” Yaris αλλά και στα δυναμικά χαρακτηριστικά του τετρακίνητου hot hatchback των 260 ίππων με bespoke ανάρτηση, χαμηλό βάρος και (προαιρετικά) διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Το GR Yaris είναι τόσο καλό που προκάλεσε ένα νέο κύμα κριτικής στην Toyota για το γεγονός ότι η νέα Supra δεν είναι ανάλογα καλή.
Η επίδοση του ιαπωνικού hot hatch στο περιβόητο τεστ αποφυγής ταράνδου λοιπόν, δεν προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση. Οι δοκιμαστές του “km77” ξεκίνησαν από τα 77 km/h όπως ορίζει το πρωτόκολλο αλλά διαπίστωσαν σύντομα ότι το καυτό Yaris μπορεί να αντεπεξέλθει σε υψηλότερες ταχύτητες. Έτσι, το GR Yaris πέρασε με επιτυχία την πίστα δοκιμών με μέγιστη ταχύτητα τα 80 km/h και θα μπορούσε να πετύχει και στα 81 km/h αν δεν ήταν εκείνος ο μοναδικός κώνος που χτύπησε στην επανείσοδο έπειτα από την μανούβρα αποφυγής. Για την ιστορία, με αυτή την επίδοση το Toyota GR Yaris τα κατάφερε καλύτερα από την Mercedes-AMG A45 S (75 km/h) αλλά και από την Porsche Taycan Turbo S (78 km/h).
The post Το Toyota GR Yaris μοιάζει φτιαγμένο για να αποφεύγει ταράνδρους! first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr