Τον Σεπτέμβριο του 2019 το Teknikens Varld δημοσίευσε την δοκιμή του Toyota RAV4 όπου αποδείχθηκε πως το ιαπωνικό SUV αντιμετώπιζε σοβαρές δυσκολίες στην δοκιμασία της αποφυγής ταράνδου. Σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, δύο διαφορετικά RAV4 επέδειξαν την ίδια, κακή συμπεριφορά στην περιβόητη δοκιμασία γεγονός που προβλημάτισε τον κόσμο και τράβηξε την προσοχή της Toyota η οποία προέβη στις απαραίτητες ενέργειες για να διορθώσει το πρόβλημα.
Τελικά, το μόνο που χρειαζόταν το RAV4 ήταν ο επαναπρογραμματισμός του Vehicle Stability Control. Όπως είχε παρατηρήσει το Teknikens Varld, το σύστημα ευστάθειας του αυτοκινήτου αργούσε πολύ να αντιδράσει σε αυτά που γίνονταν με αποτέλεσμα η συμπεριφορά του οχήματος στο test να γίνεται επικίνδυνη. Το καλιμπράρισμα του VSC από την Toyota, του επιτρέπει ευρύτερη χρήση του συστήματος πέδησης ώστε να διατηρεί το όχημα στην πορεία του και το αποτέλεσμα είναι μία πετυχημένη δοκιμή, όπου η ταχύτητα του RAV4 δεν έπεσε κάτω από τα 72 km/h και η συμπεριφορά του ήταν σαφώς πιο προβλέψιμη και ασφαλής.
Φυσικά, κακώς λάνσαρε στην πρότερη κατάσταση το RAV4 η Toyota αλλά τουλάχιστον διόρθωσε τα κακώς κείμενα αντιδρώντας όσο το δυνατόν πιο άμεσα. Όπως δήλωσε η εταιρία, το νέο λογισμικό για το σύστημα ευστάθειας θα γίνει διαθέσιμο για το κοινό κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020 αλλά θα πρέπει να το ζητήσουν οι πελάτες. Δεν συντρέχουν λόγοι για ανάκληση και το λογισμικό δεν θα εφαρμόζεται κατά το κανονικό service του αυτοκινήτου.
Follow @CarsnewsGr