Η Volkswagen βρίσκεται, όπως όλοι άλλωστε, σε φάση άκρατου εξηλεκτρισμού αλλά αν ο COO της, Ralf Branstatter, δεν σκοπεύει να μας πληροφορήσει, από αυτή την φάση θα “ξεφύγει” το Amarok. Και δεν αναφερόμαστε στην τρέχουσα γενιά, αλλά στην επόμενη – αυτή που θα κατασκευαστεί σε στενή συνεργασία με την Ford.
“Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει πλάνο για τον εξηλεκτρισμό αυτού του είδους αυτοκινήτου.“
Δήλωσε ο Branstatter σε Αυστραλό δημοσιογράφο, ανακοινώνοντας μία απόφαση που μοιάζει να έρχεται σε αντιπαράθεση με την στρατηγική της γερμανικής εταιρίας. Πού οφείλεται η επιλογή να διαφοροποιηθεί το pickup από όλα τα υπόλοιπα μοντέλα; Άγνωστο. Δεν γνωρίζουμε τον βαθμό στον οποίο το επόμενο Amarok θα βασίζεται στο νέο Ford Ranger και δεν γνωρίζουμε τι σχεδιάζει να κάνει η αμερικανική εταιρία με το δικό της μοντέλο. Αν υπάρχει σύμπλευση των δύο εταιριών, σημαίνει ότι ούτε το Ranger θα προσφέρει mild-hybrid, plug-in υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο. Αντιθέτως, θα βασίζεται σε “συμβατικούς” κινητήρες.
Οι δύο εταιρίες έχουν ακόμα χρόνο για να οριστικοποιήσουν τον προγραμματισμό τους καθώς απ’ ότι μαθαίνουμε, το νέο Volkswagen Amarok δεν αναμένεται πριν το 2022. Μέχρι τότε, πολλά μπορεί να αλλάξουν. Ο χρόνος θα δείξει.