CARSNEWS
F1 & RACES

Χάρης Κουνενής: Αποκλειστική συνέντευξη με τον Έλληνα της AlphaTauri

Με αφορμή την επική νίκη του Pierre Gasly στη Μόντσα, μιλήσαμε με τον Χάρη Κουνενή, τον Έλληνα αεροδυναμιστή της ιταλικής ομάδας για τα τέσσερα χρόνια εμπειριών σε αυτή αλλά και πως βρέθηκε στον μαγικό κόσμο της Formula 1!

Συνέντευξη στον Πάνο Σεϊτανίδη (instagram.com/SeitanF1)


Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Δώδεκα χρόνια μετά την αναπάντεχη νίκη του Sebastian Vettel στη βροχερή Μόντσα, η ιστορία επαναλήφθηκε. Η τότε Scuderia Toro Rosso και νυν Scuderia AlphaTauri, “χτύπησε” ξανά, κατακτώντας μία συγκλονιστική νίκη στο «Ναό της Ταχύτητας» διά χειρός Pierre Gasly. Μόνο που σε σχέση με τότε, παρά την ξεκάθαρη και εύλογη απόστασή της από τους “μεγάλους”, η ομάδα της Φαένζα έχει αποδείξει πως ξέρει να φλερτάρει με το βάθρο όποτε το επιτρέπουν οι συνθήκες: 3ος πέρυσι στη Γερμανία ο Daniil Kvyat, 2ος στη Βραζιλία ο Gasly! Αναζητώντας την πηγή του… καλού, απευθυνθήκαμε στον Χάρη Κουνενή, με τετραετή θητεία στο τμήμα αεροδυναμικής με έδρα στο Μπίστερ της Αγγλίας! Η πρώτη ερώτηση ήταν εύλογη και αφορούσε στα μεθεόρτια της νίκης στο ιταλικό Grand Prix!

Gasly-monza20-e1000x600

«Φυσικά πανηγυρικές! Ήταν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για την ομάδα. Δώδεκα χρόνια μετά, στην ίδια πίστα, μέσα στην Ιταλία. Τόσο στη Φαένζα όσο και στο Μπίστερ που είναι το τμήμα αεροδυναμικής, είχαμε κάποιες ώρες να το γιορτάσουμε, με ένα ποτήρι σαμπάνια. Στην Ιταλία είχαν το χρόνο να στηθεί ένα μικρό πάρτι, αφού οι οδηγοί πρόλαβαν να επισκεφτούν το εργοστάσιο, ο Gasly είχε το τρόπαιο του νικητή… η αλήθεια είναι πως όλοι μας θα θέλαμε να το κρατήσουμε αλλά και να μιλήσουμε με τον Pierre», λέει ο Χάρης με έκδηλη ικανοποίηση για το αποτέλεσμα της δουλειάς του.

Gasly-monza20-d1000x600

Ποια είναι όμως αυτή; Ολοκλήρωσε την τέταρτη σεζόν του στην ομάδα και του ζητήσαμε μία περιγραφή των ρόλων του σε αυτή τη χρονική περίοδο.


«Στην Toro Rosso είχα την πιο υψηλή θέση έως τώρα στην καριέρα μου, με περισσότερες αρμοδιότητες. Στην πορεία δούλεψα στο μπροστινό μέρος του πατώματος, τα barde boards, τα sidepods και τα sidepod vanes, το σασί, την ενσωμάτωση του hallo. Όμως τα τελευταία δύο χρόνια η δουλειά μου αφορούσε κυρίως στο πάτωμα και τα barge boards. Σε αυτή τη θέση νομίζω πως “μεγάλωσα”, ωρίμασα επαγγελματικά. Έμαθα πάρα πολλά σχετικά με το κομμάτι του μονοθεσίου πάνω στο οποίο δουλεύω και κατάφερα να βοηθήσω κι εγώ από την πλευρά μου την ομάδα, στην επίτευξη κάποιων πολύ σημαντικών για εμάς αποτελεσμάτων». Με ιντριγκάρουν όλα αυτά, θέλω ραπόρτο. Τι περιλαμβάνει λοιπόν μία μέρα στο γραφείο; Ο Χάρης απαντά: «Μία τυπική μέρα ξεκινά με ανάγνωση των Mail αλλά και των report από την αεροδυναμική σήραγγα. Ακολουθεί η ανάλυση των προσομοιώσεων στο CFD που έχουν γίνει την προηγούμενη ημέρα, ώστε να κατανοήσω καλύτερα τι γίνεται στην περιοχή που εργάζομαι αλλά και που μπορώ να κάνω κάτι για να την τελειώσω. Έπειτα, σχεδιάζουμε νέες γεωμετρίες στο CAD, θα “τρέξω” περισσότερες προσομοιώσεις, μέχρι να πετύχω αυτό που θέλω. Φυσικά, υπάρχει μεγάλος όγκος δεδομένων από την αεροδυναμική σήραγγα, την πίστα και το CFD. Μέρος της δουλειάς μου είναι η ανάλυση και η καλύτερη κατανόηση αυτών των δεδομένων, ώστε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Οι “καλύτερες” γεωμετρίες θα καταλήξουν στην αεροδυναμική σήραγγα, για δοκιμές πάνω σε μοντέλο σε κλίμακα κι αν δείξουν τα αναμενόμενα, τότε θα καταλήξουν και στην πίστα. Οι βάρδιες στην αεροδυναμική σήραγγα αποτελούν επίσης μέρος των αρμοδιοτήτων μου και περιλαμβάνουν την εκτέλεση του πλάνου, ανάλυση δεδομένων αλλά και reporting στο τμήμα αεροδυναμικής».

kounenis-str-c1000x600

Ο δρόμος προς τ’ αστέρια

Η Formula 1 αποτελεί το Champions League των motorsports αλλά όσοι ονειρεύονται ίσως δεν ξέρουν τη διαδρομή προς τα εκεί. Ο Χάρης κόλλησε -κλασικά- το μικρόβιο από τον πατέρα του, αγάπησε το σπορ την εποχή των μαχών Schumacher-Hakkinen και από παιδί τον ενθουσίαζε η λεπτομέρεια στη σχεδίαση. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι πτέρυγες. «Φυσικά τότε δεν περνούσε από το μυαλό μου πως κάποια μέρα αυτό θα γινόταν το επάγγελμά μου», θυμάται. «Όμως μεγαλώνοντας, μιας και διατηρούσα το ίδιο πάθος, κατάλαβα ενώ βρισκόμουν στο λύκειο πως θα έπρεπε να σπουδάσω μηχανολόγος. Κι αφού ήθελα να επικεντρωθώ στην αεροδυναμική, η αεροναυπηγική ήταν η επιλογή μου. Η τύχη ήταν με το μέρος μου καθώς οι γονείς μου είχαν την οικονομική δυνατότητα να με στείλουν να σπουδάσω στο εξωτερικό, να κυνηγήσω το όνειρό μου. Από εκεί ξεκίνησε μία μεγάλη διαδρομή, με πολλά όνειρα και στόχους, άγνοια κινδύνου αλλά και στιγμές που με χαρακτηρίζουν ως και σήμερα».


Σπούδασε αεροναυπηγική στο Λονδίνο, έκανε διπλωματική πάνω στην αεροδυναμική αυτοκινήτων και έπειτα μετακόμισε στον Ολλανδία όπου έκανε το master του στην αεροδυναμική. Φοίτησε δύο χρόνια στο Delft University of Technology και εκείνη την περίοδο ασχολήθηκε ενεργά και με τη Formula Student. Η ομάδα του ήταν πολύ οργανωμένη, κέρδισε και ήταν η πρώτη του εμπειρία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. H 6μηνη πρακτική στην ΕΑΒ τον βοήθησε να μάθει πολλά πάνω σε όσα μάθαινε στα αμφιθέατρα έως τότε. Επέστρεψε στην Αγγλία κι έκανε διδακτορικό πάνω στην αεροδυναμική αυτοκινήτων, σε συνεργασία με τη Jaguar Land Rover. Όμως όπως τονίζει, πέρα από τις σπουδές, καθοριστική σημασία έχει το πάθος. Το να είσαι έτοιμος να παλέψεις για όνειρό σου, όσο άπιαστο κι αν φαντάζει. Ποιος είναι όμως ο δρόμος προς την επίτευξή του;


«Δεν υπάρχει μία μόνο οδός για να καταφέρεις κάτι στη ζωή. Σίγουρα για να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο επαγγελματικό τομέα, πρέπει να σπουδάσεις κάτι παρεμφερές και στις ημέρες μας βοηθάει πολύ να υπάρχει εξειδίκευση σε αυτό που σε ενδιαφέρει. Γιατί το επίπεδο είναι πολύ υψηλό και ο ανταγωνισμός μεγάλος. Πρέπει λοιπόν οι φοιτητές να εμπλέκονται σε project όπως αυτό της Formula Student αλλά και να προσπαθούν να κάνουν πρακτικές σε εταιρείες, ώστε να μπαίνουν σιγά-σιγά στον εργασιακό χώρο. Όλες οι ομάδες της F1 παρέχουν πια τέτοια προγράμματα, δίνοντας στους φοιτητές τη δυνατότητα να αποκτήσουν εμπειρίες αλλά και να κάνουν χρήσιμες γνωριμίες. Όμως και πάλι, το πάθος για αυτό που κάνεις, είναι το σημαντικότερο. Όποιος θέλει να εμπλακεί με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό πρέπει να το… λέει η καρδιά του και να είναι έτοιμος να παλέψει για το όνειρό του. Ο δρόμος ποτέ δεν είναι εύκολος και ομαλός και προσωπικά, πολλοί με αποθάρρυναν κατά τη διάρκεια αυτού του “ταξιδιού”, θεωρώντας το “άπιαστο”. Όμως η αγάπη μου για αυτό το αντικείμενο, με έκανε να μη σταματήσω ποτέ το κυνήγι του ονείρου».

Οι εγκαταστάσεις του Ένστοουν, που το 2013 ανήκαν στη Lotus όπου ο Χάρης είχε την πρώτη του επαφή με την F1

Πάλεψε και το έκανε πραγματικότητα. Αρχικά με την πρακτική του στη Lotus F1. Τον ρωτάω για αυτή την εμπειρία, την πρώτη ημέρα στο γραφείο: «Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου, πάντα προσπαθούσα να έχω επαφή με ανθρώπους που εργάζονταν σε ομάδες. Ανάμεσά τους και μία Ελληνίδα (Ιωάννα Βλάχου) που μου έδωσε μία εικόνα του πως είναι να δουλεύεις σε μία ομάδα και θέλω να την ευχαριστήσω γιατί με βοήθησε πολύ, προωθώντας το βιογραφικό μου στον τότε επικεφαλής αεροδυναμικής (Dirk de Beer). Οι ημέρες πριν αλλά κυρίως η πρώτη στο εργοστάσιο του Ένστοουν, ήταν μαγικές. Το όνειρό μου γινόταν πραγματικότητα. Θυμάμαι, γνώρισα όλα τα μέλη του τμήματος αεροδυναμικής και ήταν όλοι πολύ φιλικοί μαζί μου. Όμως πολύ γρήγορα ξεκίνησε η δουλειά. Για περίπου ένα μήνα, ήμουν στην αεροδυναμική σήραγγα, παρατηρούσα τι έκαναν εκεί οι αεροδυναμιστές και σιγά-σιγά άρχισα να μαθαίνω και να κατανοώ τη δουλειά τους. Μετά τον πρώτο μήνα πέρασα στο Γραφείο Σχεδιασμού όπου άρχισα να δουλεύω πάνω στις δικές μου γεωμετρίες, να “τρέχω” τις δικές μου προσομοιώσεις στο CFD. Όλη αυτή η εμπειρία ήταν πολύ σημαντικό γιατί έμαθα πολλά, έκανα σημαντικές γνωριμίες και κατάλαβα τι σημαίνει να εργάζεσαι σε μία ανταγωνιστική ομάδα της F1. Με τα θετικά και τα αρνητικά του. Αλλά κυρίως, επιβεβαίωσα πως ήταν αυτό που ήθελα να ακολουθήσω μετά τις σπουδές μου».

kounenis-mclaren-a1000tall

Το πέρασμα από τη θρυλική McLaren


Ένα χρόνο μετά, ο Χάρης είχε το δεύτερο πέρασμα από ομάδα της F1 – αυτή τη φορά την ιστορική McLaren. Πόσο διαφορετικά ήταν τα πράγματα εκεί; «Η McLaren είχε προγράμματα πρακτικής για φοιτητές και μετά από αρκετές συνεντεύξεις, κατάφερα να πάρω τη θέση. Το κεφάλαιο εκεί ήταν τελείως διαφορετικό. Δεν σου κρύβω πως η πρώτη εντύπωση ήταν μαγική. Το McLaren Technology Center είναι ένα κόσμημα – ακόμα και σήμερα είναι το πιο όμορφο, το πιο εντυπωσιακό εργοστάσιο στο οποίο έχω εργαστεί. Το να περπατάς στο περίφημο “boulevard” του MTC και να βλέπεις όλα αυτά τα μονοθέσια που έχουν γράψει ιστορία, σε κάνει να φουσκώνεις από χαρά και περηφάνια. Το ίδιο και τα τόσα τρόπαια. Εκεί έκανα πάλι πρακτική στο τμήμα αεροδυναμικής αλλά αυτή τη φορά ασχολήθηκα με τη δημιουργία των εργαλείων που χρησιμοποιούσαν ο αεροδυναμιστές. Κατά κύριο λόγο ασχολούμουν με τον προγραμματισμό αλλά και την ανάλυση των δεδομένων που προέρχονταν από την αεροδυναμική σήραγγα και την πίστα. Κάθε ομάδα διαφέρει αλλά η ουσία της δουλειάς είναι παρεμφερής. Σίγουρα τα πράγματα στη McLaren ήταν πιο… formal σε ότι αφορούσε στους κανόνες ένδυσης και στην ιστορία της ομάδας, είχε άλλωστε κερδίσει πολλά πρωταθλήματα στο παρελθόν. Κι αυτό έφερνε μεγαλύτερη πίεση. Όμως ξανά, όλοι οι εργαζόμενοι ήταν φιλικοί και προσπαθούσαν να με βοηθήσουν. Ήταν σημαντικό να δω και ένα διαφορετικό ρόλο στο ίδιο τμήμα, καθώς με βοήθησε στην πορεία να επιλέξω με τι ακριβώς ήθελα να ασχοληθώ στο μέλλον. Γενικά ήταν μία όμορφη, δημιουργική αλλά και απαιτητική περίοδος».





H συνεργασία με τον Τομπάζη

Το τρίτο κεφάλαιο της έως τώρα πορείας του Κουνενή στη Formula 1, αφορούσε στη Manor Racing, σε ένα Project που επικεφαλής ήταν ο Νικόλας Τομπάζης. Και όπως καταλαβαίνω από τα λόγια που ακολουθούν, ήταν μία περίοδος ξεχωριστή.


«Ήμουν κοντά στο τέλος του διδακτορικού μου, είχα αρχίσει να ψάχνω δουλειά και στη Manor προέκυψε μία ανοιχτή θέση για αεροδυναμιστή. Ήρθα σε επαφή με τον Τομπάζη μέσω ενός κοινού φίλου και όπως καταλαβαίνεις, και μόνο το να μιλάω μαζί του αποτελούσε ένα όνειρο. Μεγάλωσα ακούγοντας το όνομά του, βλέποντάς τον να διαπρέπει και φυσικά ήταν ο έμπειρος αλλά και διάσημος Έλληνας αεροδυναμιστής στην F1. Με κάλεσαν για συνέντευξη, όλα πήγαν καλά και ξεκίνησα να εργάζομαι στη Manor. Εκεί δούλεψα για σχεδόν ένα χρόνο, μέχρι την κατάρρευσή της. Δούλευα πάνω στο μονοθέσιο του 2017, μίας σεζόν με νέους κανονισμούς, το οποίο δυστυχώς δεν έτρεξε ποτέ σε αγώνα. Παρ’ όλα αυτά έμαθα πολλά. Ήταν μία μικρή ομάδα όπου έπρεπε να κάνω πολύ περισσότερα απ’ ότι σε μία μεγαλύτερη ομάδα. Δούλεψα πάνω σε πολλές περιοχές του μονοθεσίου, νομίζω πως βάσει των διαθέσιμων πόρων, είχαμε κάνει πολύ καλή δουλειά. Ήταν κρίμα που η προσπάθεια ολοκληρώθηκε έτσι. Έχουμε κρατήσει επαφή, παρότι εκείνος ζει στην Ελβετία κι εγώ στην Αγγλία.


Έμαθα πολλά από εκείνον και τον ευχαριστώ πολύ
», είπε ο Χάρης για τον έμπειρο τεχνικό που πλέον εργάζεται στη FIA ως τεχνικός διευθυντής.

Gasly-monza20-a1000x600

AlphaTauri και Honda

Αυτά αφορούσαν στο μακρινό χθες. Η επόμενη τετραετία βρήκε τον Χάρη στη Scuderia Toro Rosso/AlphaTauri, σε μία πορεία που είχε εκτός από προσωπική εξέλιξη, σημαντικές επιτυχίες όπως η νίκη του Gasly στη Μόντσα. Με βασικό συστατικό την αναπάντεχα για πολλούς, επιτυχημένη συνεργασία με τη Honda. Μία συνεργασία που διαφέρει άρδην σε σχέση με την επίπονη συνύπαρξη των Ιαπώνων με τη McLaren. O Χάρης εξηγεί: «Η συνεργασία με τη Honda ήταν από την πρώτη κιόλας ημέρα ομαλή. Γι’ αυτό και επιτυχημένη. Ήμασταν η πρώτη ομάδα της Red Bull που συνεργάστηκε με τους Ιάπωνες, ήταν πάντα δίπλα μας σε ότι χρειαζόμασταν αλλά κι εμείς τους δώσαμε μεγάλη ελευθερία, σε διάφορους τομείς, ώστε να εξελίξουν την υβριδική μηχανή όπως εκείνοι ήθελαν. Φυσικά, στη συνέχεια, η Red Bull Racing με το προσωπικό και τις εγκαταστάσεις που διαθέτει, βοήθησε ακόμα περισσότερο στη βελτίωση της Honda».

gasly-monza20-honda-a1000x600

Αφού πιάσαμε την RBR, δεν μπορώ να μη ρωτήσω. Ο Helmut Marko χαρακτηρίζει πλέον την AlphaTauri ως «Sister Team» κι όχι «Junior Team». Αυτό ισχύει στην πράξη; «Οι αλλαγές είναι εμφανείς, μάλιστα εδώ και δύο χρόνια θα πω, όπου υπάρχει μεγαλύτερη συνεργασία με τη Red Bull Technologies. Από τη νέα σεζόν η AlphaTauri θα μπορεί να χρησιμοποιεί και την αεροδυναμική σήραγγα της RBR, πράγμα που σίγουρα θα τη βοηθήσει να ανέβει επίπεδο και να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική». Και οι αλλαγές στους κανονισμούς ενόψει 2022, σε συνδυασμό με τα όρια στους προϋπολογισμούς, μπορούν να προσφέρουν ευκαιρίες για αλλαγές. Ο Χάρης συμφωνεί: «Ναι, ειδικά στο midfield. Τα μονοθέσια θα είναι τελείως διαφορετικά, όλα αρχίζουν από το μηδέν. Άρα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, αν κάποια ομάδα κατανοήσει σωστά τους κανονισμούς, να αποκτήσει πλεονέκτημα. Και το budget cap, μπορεί να φέρει γενικά τις ομάδες πιο κοντά. Όμως για είμαστε δίκαιοι, ακόμα και τώρα, δεν μετράνε μόνο τα χρήματα. Μία ομάδα με μικρότερο budget, μπορεί να πετύχει καλά αποτελέσματα».

Gasly-monza20-c1000x600

Αυτό αποδείχθηκε με τη νίκη στο “Ναό της Ταχύτητας”. Το όνομα του Gasly προκύπτει κι όταν ρωτάω για τις επαφές μπορεί να έχει ένα μέλος του τμήματος αεροδυναμικής με τους οδηγούς: «Οι οδηγοί έρχονται στο Μπίστερ 2-3 φορές μέσα στο χρόνο. Αυτά τα χρόνια που είμαι στην ομάδα, αυτός που μου έκανε εντύπωση, όχι ως οδηγός αλλά σε προσωπικό επίπεδο, ήταν ο Gasly. Στην πρώτη του επίσκεψη σε εμάς, το 2018, πέρασε από το γραφείο μου. Εγώ δούλευα τότε πάνω στο Halo, με είδε να σχεδιάζω κάτι που του έκανε εντύπωση και άρχισε να μου μιλάει για τις πρώτες του εμπειρίες με αυτό, μιας και ήταν η παρθενική σεζόν επιβολής του. Κάναμε μία ωραία κουβέντα και το εξήγησα τι προσπαθούσα να καταφέρω με τη γεωμετρία που σχεδίαζα. Ήταν πολύ φιλικός και φάνηκε πως ήθελε να μάθει περισσότερα πράγματα για το αυτοκίνητο».

Στον Γάλλο οδηγό κατέληξε και η απάντηση σχετικά με το αν ο Χάρης βλέπει τους αγώνες και πόσο άγχος έχει για όσα συμβαίνουν στην πίστα. «Δεν χάνω αγώνες και εκτός από σπάνιες περιπτώσεις, παρακολουθώ και τα χρονομετρημένα. Είναι η δουλειά μου άλλωστε. Πολλές φορές οι κοντινοί μου άνθρωποι δεν το καταλαβαίνουν, είναι όμως η δουλειά μου άρα με ενδιαφέρει πολύ το να πηγαίνει καλά η ομάδα. Φυσικά και υπάρχει άγχος, αρκετό μάλιστα, αφού καλώς ή κακώς, η δουλειά μας κρίνεται από τα αποτελέσματα σε κάθε αγώνα. Μπορείς λοιπόν να φανταστείς πως ήμουν στους τελευταίους γύρους του αγώνα στη Μόντσα. Μέχρι να τερματίσει και να κερδίσει ο Pierre, έγραψα πολλά χιλιόμετρα στο σαλόνι του σπιτιού μου»!

Gasly-bahrain20-rf15-a1000x600

To 2020 ήταν μία σεζόν όπου έγινε πραγματικά “κόλαση” στο midfield, με τις ισορροπίες να αλλάζουν αγώνα με τον αγώνα. Εκεί, που οι διαφορές είναι εντυπωσιακά μικρές, ρωτώ πόσο μικρή είναι η διαδρομή ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία: «Η αλήθεια είναι πως ενώ όλη αυτή η μάχη είναι εντυπωσιακή για το κοινό, για εμάς φέρνει πολύ μεγάλη πίεση. Μπορεί να έχεις ένα καλό μονοθέσιο αλλά να βρεθείς εκτός βαθμών. Να χάσεις θέσεις στη βαθμολογία κατασκευαστών για λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Βέβαια αυτή είναι η μαγεία της F1 και γι’ αυτό καθημερινά προσπαθούμε να “βρούμε” τον τρόπο να κερδίσουμε αυτά τα χιλιοστά που ίσως μας φέρουν ψηλότερα στο grid ή μπορέσουν να μας χαρίσουν πλεονέκτημα στον αγώνα. Στις μέρες μας, είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο – τα ελαστικά, το set-up, η αεροδυναμική, οι οδηγοί. Η διαδρομή ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία είναι, όπως είδαμε πολύ πρόσφατα, εξαιρετικά μικρή».

Το τετραετές κεφάλαιο Scuderia Toro Rosso/Scuderia AlphaTauri μόλις ολοκληρώθηκε για τον Χάρη, που ετοιμάζεται για μία νέα, συναρπαστική πρόκληση. Περισσότερα για αυτή θα σας πούμε προσεχώς. Μέχρι τότε, ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας παρουσίασε με κάθε λεπτομέρεια το ταξίδι του, από μαθητής μέχρι να γίνει αεροδυναμιστής σε ομάδες της Formula 1, δείχνοντας το δρόμο σε ταλαντούχα παιδιά που ονειρεύονται να κάνουν την ίδια διαδρομή…

Διαβάστε επίσης:

Το τελευταίο F1 Vlog της σεζόν (video)

King Lewis: Η αποκλειστική συνέντευξη του Hamilton στο carsnews

Αποκλειστική συνέντευξη του οδηγού του Safety Car της F1, Bernd Maylander!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Richard Mille: Το σύμβολο πλούτου και πρωτοτυπίας που άλλαξε τη βιομηχανία στα ρολόγια

cars

H Alfa Romeo επιβεβαίωσε τους Μπότας και Τσόου και για το 2024

cars

Formula 1: Νέα πίστα στη Σαουδική Αραβία

cars

F1: Η Ford εξετάζει επιστροφή μέσω Red Bull

cars

Η μέρα που μια Formula 1 διέσχισε την προκυμαία της Θεσσαλονίκης

cars

O Πάνος Σεϊτανίδης σχολιάζει το Grand Prix Ιταλίας

cars

Στα… κάγκελα οι Σουμάχερ

cars

F1: Το καλεντάρι για το 2024 – Με τρεις σαββατιάτικους αγώνες η σεζόν

cars

F1: Τέλος η Τουρκία, αλλαγές στο καλεντάρι!

cars