CARSNEWS
NEW MODELS

19 λόγοι για τους οποίους ΠΡΕΠΕΙ να αποκτήσετε ένα Lada! (video)

Όλο και κάποιος από την ευρύτερη οικογένειά σας κάποια στιγμή είχε στην κατοχή του ή έστω οδήγησε για λίγο ή περισσότερο καιρό ένα από τα μοντέλα της Lada. Ειδικά τη δεκαετία με το 2105 (2107 στην… πλούσια έκδοση με τη νίκελ γρίλια) και το station 2104, η ρωσική μάρκα γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία εκτός των συνόρων της ΕΣΣΔ.

Κι εν συνεχεία ήρθε το Niva για να εκτοξεύσει τη δημοφιλία της μάρκας από το Τολιάτι, μιας και ήταν το απόλυτο εκτός δρόμου όχημα, το οποίο δεν υπήρχε περίπτωση να «κολλήσει» πουθενά. Μέχρι να φτάσεις στην εκτός δρόμου διαδρομή, βέβαια, υπήρχαν ορισμένα… θεματάκια, όμως όταν συναντούσε λάσπη, χιόνι και πάγο, απλά δεν είχε συναγωνισμό!

Γενικά, πάντως, η αλήθεια είναι ότι ούτε τα πιο άνετα αυτοκίνητα ήταν, ούτε τα πλέον σύγχρονα για τα δεδομένα της εποχής. Όμως είχαν τον δικό τους χαρακτήρα και φυσικά ήταν πολύ οικονομικά ως προς το κόστος κτήσης και συντήρησης. Και σε μια εποχή οικονομικά «μεταβατική», ήταν πολύ σημαντικά αυτά τα στοιχεία.

Υπάρχουν, όμως, και αυτοί που ποτέ τους δεν απέκτησαν ή έστω δεν οδήγησαν ένα Lada. Ε, νομίζουμε πως εάν παρακολουθήσετε το ακόλουθο –χιουμοριστικό, για να μην παρεξηγηθούμε- βίντεο, θα αναθεωρήσετε τις απόψεις σας.

Ο υπογράφων, πάντως, έχοντας μεγαλώσει την εποχή της μεγάλης άνθισης του συγκεκριμένου μοντέλου που πρωταγωνιστεί στο βίντεο, αισθάνθηκε μια κάποια συγκίνηση…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

F1 quiz: Πόσα γνωρίζετε για τη Formula 1;

cars

Το Dodge Durango SRT Hellcat είναι πανίσχυρο και ταχύτατο (video)

cars

Η Nissan θα κλείσει το εργοστάσιό της στη Βαρκελώνη

cars

Δείτε την απίστευτη επιτάχυνση μιας Porsche Taycan Turbo S (Video)

cars

O Tucson Prime δουλεύει… σαν σκύλος στις πωλήσεις της Hyundai!

cars

Tο αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ με το φθηνότερο καύσιμο

cars

Verstappen για τα sprint: «Ένας αγώνας είναι αρκετός»

cars

To NIO EC6 είναι ένα κόμπακτ SUV

cars

Επίσημο: Αναβλήθηκε ξανά η Έκθεση Αυτοκινήτου στο Πεκίνο λόγω της Covid-19

cars