CARSNEWS
NEW MODELS

24 Ώρες Le Mans: Πρώτη γεύση από τo υβριδικό hypercar της Porsche

Η Porsche πήρε την έγκριση του Ομίλου VAG και της FIA για τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής («WEC») από το 2023. Η γερμανική εταιρεία θα λάβει μέρος στην κατηγορία πρωτοτύπων LMDh η οποία θεσπίστηκε τον περασμένο Μάιο από την επιτροπή ACO-IMSA (σημ.: «Automobile Club de l’Ouest» και «International Motor Sports Association», αντίστοιχα).

Η συγκεκριμένη κατηγορία αφορά σε αγωνιστικά οχήματα που θα διαθέτουν κινητήρα υβριδικής διάταξης και θα ενταχθεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα από το 2023. Η Porsche θα λάβει μέρος σε αυτό έπειτα από πέντε χρόνια απουσίας, καθώς αποσύρθηκε από τον συγκεκριμένο θεσμό στο τέλος του 2017, όπου συμμετείχε με την 919 Hybrid στην κατηγορία LMP1.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Pascal Zurlinden, Γενικός Διευθυντής για το αγωνιστικό πρόγραμμα της εταιρείας, «πρόθεσή μας είναι να λάβουμε μέρος τόσο στο πρωτάθλημα WEC όσο και σε αυτό της IMSA με πλήρη εμπλοκή». Βάσει του αγωνιστικού ημερολογίου που έχει καταρτιστεί, το αμερικανικό πρωτάθλημα («IMSA») του 2023 θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο της χρονιάς με τις 24 Ώρες της Daytona («Rolex 24 Hours of Daytona»).

Βεβαίως, το 2023 συμπληρώνεται ένας αιώνας πραγματοποίησης του θρυλικού αγώνα αντοχής «24 Ώρες του Le Mans», μια επέτειος που είναι πολύ σημαντική για τους αγώνες αυτοκινήτου αλλά και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Έτσι, εκτός από την Porsche, την πρόθεσή τους να λάβουν μέρος σε αυτόν στην εκατονταετηρίδα του έχουν ανακοινώσει ήδη η Audi, η Peugeot και η Toyota.

Προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί εάν η Porsche θα συμμετέχει ως επίσημη εργοστασιακή ομάδα ή θα υποστηρίξει ιδιώτες. Σύμφωνα με τον κ. Zurlinden αυτό θα γίνει εντός των προσεχών μηνών. Ο ίδιος εξήγησε ότι το θέμα του κόστους είναι σημαντικό και θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Όπως είπε: «η συμμετοχή μας στην κατηγορία LMDh επιτρέπει στην Porsche να δείξει το γονίδιο της μάρκας που είναι οι αγώνες αντοχής. Προς το παρόν, αυτοί καθοδηγούνται αποκλειστικά από τον παράγοντα περιορισμού του κόστους όσο το δυνατόν περισσότερο. Είναι σημαντικό να μπορούμε να χρησιμοποιούμε κάποια μηχανικά μέρη που ήδη διαθέτουμε. Αναφορικά με τον κινητήρα, δεν έχουμε αποφασίσει ακόμη ποιον θα χρησιμοποιήσουμε. Όμως, αν ρίξετε μια ματιά στην γκάμα μας γι’ αυτούς, θα δείτε ότι διαθέτουμε πολλούς που είναι κατάλληλοι για την περίσταση», κατέληξε.

Διαβάστε, επίσης: H Porsche αναπτύσσει τεχνητή νοημοσύνη για τη μείωση των θορύβων.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η μάχη του αιώνα ανάμεσα σε Suzuki Jimny, Jeep Wrangler και Mercedes G-Class (Video)

cars

KIA XCEED. Οι πρώτες εικόνες

cars

Υπάρχει χώρος για ένα ακόμα μικρότερο SUV στην γκάμα της BMW; Μα σαφώς!

cars

Tesla Model S 2022: To νέο big bang της ηλεκτροκίνησης

cars

H Peugeot θα διατηρήσει το 108 στην γκάμα της

cars

Η Οδύσσεια του Ken Block στην Σαουδική Αραβία (video)

cars

Το Honda Jazz Crosstar δείχνει το δρόμο

cars

Πρόωρο τέλος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Καλιφόρνια

cars

Mercedes-AMG A35 4Matic Saloon. Η λογική συνέχεια.

cars