Η πλήρως ηλεκτρική στρατηγική Reimagine της Jaguar έχει ξεκινήσει. Εξετάζετε ένα πρωτότυπο ενός νέου ηλεκτρικού GT που θα ξεκινήσει το νέο όραμα της JLR για τη μάρκα Jaguar.
Θα μπορέσουμε να πάρουμε μια γεύση από τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Jaguar από ένα Design Vision Concept που θα αποκαλυφθεί πλήρως στις 2 Δεκεμβρίου, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε περισσότερο για να δούμε την έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου σε αυτές τις φωτογραφίες. Η CAR αναμένει ότι θα ακολουθήσει μια σειρά από SUV – τελικά είναι το 2024.
Η Jaguar σταμάτησε να πουλά νέα αυτοκίνητα στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Νοέμβριο του 2024, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι σχεδιάζει μια ολοκαίνουργια τριάδα ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτή είναι η πρώτη ματιά σας από την πρώτη από αυτές. Όπως συζητήθηκε, ωστόσο, θα δούμε τη νέα σχεδιαστική γλώσσα πριν από αυτό, σε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο αργότερα φέτος.
Γνωρίζουμε ήδη ότι το νέο κεφάλαιο της Jaguar θα υποστηρίζεται από την πλατφόρμα JEA (Jaguar Electric Architecture). Καταλαβαίνουμε επίσης ότι το ηλεκτρικό τετράθυρο GT που βλέπετε εδώ προσφέρει την καλύτερη αναπαράσταση της νέας στυλιστικής του κατεύθυνσης.
Έχοντας αυτό κατά νου, μια καλή δόση καμουφλάζ σημαίνει ότι είναι δύσκολο να δει κανείς λεπτομέρειες – αλλά μπορούμε τουλάχιστον να διακρίνουμε μια πρόχειρη σιλουέτα του νέου αυτοκινήτου. Είναι ένα GT εντάξει, με ένα τεράστιο καπό και μια κεκλιμένη, κωνική γραμμή οροφής στο πίσω μέρος. Δεν θα υπάρχει κινητήρας στο μπροστινό μέρος, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τη σχεδιαστική ομάδα της Jaguar να βυθίζεται στο παρελθόν όταν γράφει το μέλλον.
Είναι λίγο XJS, είναι λίγο XF; Ενημερώστε μας στα σχόλια.
Όταν μιλήσαμε με τον MD Rawdon Glover της Jaguar νωρίτερα αυτό το έτος, επεσήμανε ότι η Jaguar δεν θα άλλαζε απαραίτητα τις αρχές της μόνο και μόνο λόγω ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης: «Ποτέ δεν έχει να κάνει με το σύστημα μετάδοσης κίνησης πρώτα», είπε. Πρώτα πρέπει να αφορά το σχεδιασμό της μάρκας και μετά αυτά τα καλά πράγματα έρχονται σε δεύτερη μοίρα».
Κοιτάξτε λίγο πιο κοντά και μπορείτε να διακρίνετε αόριστα τη θέση των προβολέων. Δεν περιμένουμε μια παραδοσιακή μάσκα – καθώς πρόκειται για ηλεκτρικό αυτοκίνητο – αλλά η τοποθέτηση του πλέγματος στο καμουφλάζ υποδηλώνει ότι μπορεί να υπάρχει κάτι σε σχήμα μάσκας ανάμεσα στους προβολείς. Το Jaguar i-Pace EV χρησιμοποιεί κάτι που μοιάζει με μάσκα, αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι εξίσου μια κόκκινη ρέγγα.
Πόσο κοντά είναι στην παραγωγή;
Το πρωτότυπο που βλέπετε εδώ βρίσκεται τώρα υπό την πρώτη φάση της παγκόσμιας δοκιμής. Έτσι, θα διανύσει χιλιάδες μίλια σε όλο τον κόσμο σε χώρους δοκιμών και δημόσιους δρόμους. Και αυτό για να μην αναφέρουμε τα χιλιάδες εικονικά μίλια που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί στους διάφορους προσομοιωτές της JLR. Θα κατασκευαστεί στο Solihull στο Ηνωμένο Βασίλειο. Θα δούμε επίσης τα άλλα δύο αυτοκίνητα της τριάδας να βγαίνουν προς πώληση τα επόμενα τρία με δύο χρόνια.
Στο μεταξύ, περιμένετε μια πλήρη αποκάλυψη στην Εβδομάδα Τέχνης του Μαϊάμι στις αρχές Δεκεμβρίου του Design Vision Concept.
Όσον αφορά τις τιμές, η Jaguar θα γίνει premium και αριστοκρατική. Νωρίτερα φέτος, ο Rawdon Glover, MD της Jaguar μας είπε: «Δεν πρόκειται να είμαστε στο κομμάτι της αγοράς, το οποίο πιθανότατα επηρεάζεται περισσότερο από αυτό που συμβαίνει τώρα. «Ο όρος που χρησιμοποιώ αυτό είναι δαπάνη διακριτικής ευχέρειας. δεν χρειάζεται να ξοδέψετε £110.000 σε ένα όχημα – το κάνετε επειδή το θέλετε.
«Το κάνεις γιατί υπάρχει αυτή η εγγενής απαίτηση για αυτό. Πρέπει να δημιουργήσουμε αυτή τη ζήτηση. Σε κάποιο βαθμό, αυτό είναι αγνωστικιστικό για την πλατφόρμα και αυτή είναι η δουλειά που πρέπει να κάνει η Jaguar ».