Εξέλιξη Χρωμάτων Στα Αυτοκίνητα: Τι Σημαίνει Για Τη Βιομηχανία και τον Κλάδο της Φανοποιίας
-Κυρίαρχες οι αποχρώσεις του γκρι στα αυτοκίνητα της τελευταίας 20-ετίας
-Χρυσό, μοβ, καφέ, μπεζ & κίτρινο χάνουν το κοινό τους
-Εξαιρούνται οι σπορ μάρκες, με το πορτοκαλί να κερδίζει πόντους
-Οι διαχειριστές στόλων επιλέγουν λευκό (χαμηλό κόστος συντήρησης & ανθεκτικότητα)
Η εξέλιξη των χρωμάτων στα αυτοκίνητα είναι ένα σημαντικό στοιχείο για την αυτοκινητοβιομηχανία, με τις τάσεις να αντικατοπτρίζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και τις τεχνολογικές και οικονομικές συνθήκες. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το τοπίο των χρωμάτων στα αυτοκίνητα έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία 20 χρόνια, με την κυριαρχία των πιο «ουδέτερων» και διαχρονικών αποχρώσεων όπως το γκρι, το μαύρο και το λευκό. Η έρευνα αυτή, η οποία βασίζεται σε δεδομένα από 20 εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, προσφέρει ενδιαφέροντα στοιχεία που έχουν άμεση σχέση με τον κλάδο της φανοποιίας και τις ανάγκες συντήρησης των οχημάτων.
Χρώματα που Καθιερώθηκαν και Απώλειες στην Παγκόσμια Αγορά
Από το 2004 μέχρι σήμερα, τα πιο «ήπια» χρώματα – όπως το γκρι, το λευκό και το μαύρο – κυριαρχούν στην παγκόσμια αγορά, με τα ποσοστά τους να φτάνουν το 78,5%, ενώ το 2004 τα ίδια χρώματα κατείχαν μόλις το 60% του μεριδίου της αγοράς. Αυτή η τάση φαίνεται να συνεχίζεται, με το γκρι να σημειώνει τη μεγαλύτερη αύξηση, κερδίζοντας 9,7% του μεριδίου αγοράς του τα τελευταία 20 χρόνια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα πιο «τολμηρά» χρώματα, όπως το μπλε, το κόκκινο, το χρυσό, το καφέ και το κίτρινο, να σημειώνουν σημαντική πτώση στην προτίμηση των καταναλωτών.
Συνέχεια του άρθρου >>>