Η νέα Bugatti Brouillard σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής, καθώς πρόκειται για το τελευταίο αυτοκίνητο της εταιρείας που θα χρησιμοποιήσει τον θρυλικό W16 κινητήρα.
Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται στην ανοιχτή Mistral, όμως διαθέτει σταθερή γυάλινη οροφή και κάθε εξωτερικό πάνελ έχει σχεδιαστεί από την αρχή, με αποτέλεσμα ένα αμάξωμα που θυμίζει Mistral μόνο στη γενική του μορφή.
Η ομάδα Solitaire εδρεύει στο νέο παγκόσμιο σχεδιαστικό κέντρο της Bugatti στο Βερολίνο και έχει δυνατότητα παραγωγής ενός αυτοκινήτου κάθε έξι μήνες.

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής σχεδιασμού Frank Heyl, το νέο τμήμα στοχεύει σε μια εντελώς προσωποποιημένη σχεδιαστική προσέγγιση, δημιουργώντας γεωμετρικά μοναδικά αυτοκίνητα, που ανταποκρίνονται σε ιδιαίτερα συγκεκριμένες απαιτήσεις κάθε πελάτη.
Ο ιδιοκτήτης της Brouillard άντλησε την έμπνευσή του από το αγαπημένο άλογο του Ettore Bugatti, του ιδρυτή της εταιρείας, το οποίο έφερε το ίδιο όνομα. Η σιλουέτα του αυτοκινήτου θυμίζει μυώδες καθαρόαιμο, με σχεδόν πλήρη απουσία ευθειών γραμμών.

Διατηρεί τη χαρακτηριστική πανοραμική γυάλινη επιφάνεια και τα εμπρός φώτα της Mistral, αλλά το πίσω μέρος είναι εντελώς διαφορετικό, με μία νέα, σταθερή αεροτομή σε σχήμα ducktail που ενσωματώνεται αρμονικά στην ουρά.
Ο «κλειστός» χαρακτήρας της Brouillard (σε αντίθεση με τις 99 ανοιχτές Mistral) προέκυψε ως στοιχείο μοναδικότητας. Σύμφωνα με τον Heyl, η απόφαση να μετατραπεί σε κουπέ ενίσχυσε τη μοναδικότητα αυτής της one-off δημιουργίας.

Οι λεπτομέρειες παραπέμπουν ξεκάθαρα και στην Veyron, το αυτοκίνητο που ξεκίνησε την εποχή του W16 πριν από 20 χρόνια. Οι χαρακτηριστικές διπλές εισαγωγές αέρα στην οροφή είναι λειτουργικές.
Την ίδια στιγμή η καμπυλωτή γραμμή του αμαξώματος τονίζει την εμπρός μετατόπιση της καμπίνας – μια σχεδιαστική επιλογή που παραπέμπει στο εικονικό hypercar της Bugatti.

Το πράσινο χρώμα κυριαρχεί, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό, με την κάτω πλευρά του αμαξώματος σε ανθράκονημα να έχει υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να ταιριάζει απόλυτα με το σατινέ χρώμα.
Η καμπίνα είναι επενδυμένη με υλικά εμπνευσμένα από τον κόσμο της ιππασίας, συμπεριλαμβανομένου ενός ιδιαίτερου καρό υφάσματος.

Παρότι κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτή την έκδοση, ο Heyl επιμένει ότι κάθε bespoke Bugatti πρέπει να παραμένει αναγνωρίσιμη.
Αυτό σημαίνει ότι χαρακτηριστικά όπως η μάσκα σε σχήμα πέταλου, η καμπύλη Bugatti Line στα πλαϊνά και η κάθετη κεντρική γραμμή, παραμένουν παρόντα – έστω και σε επανασχεδιασμένη μορφή.

Η Brouillard διατηρεί τον 4-τούρμπινο W16 των 1.600 ίππων και αναμένεται να παραδοθεί το 2027. Πρόκειται, πιθανότατα, για την ακριβότερη Bugatti που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, με κόστος που ξεπερνά τα 13,5 εκατομμύρια ευρώ.
Ο Heyl ανέφερε ότι το κόστος ανάπτυξης και πιστοποίησης ενός one-off αυτοκινήτου είναι αντίστοιχο με αυτό ενός μοντέλου παραγωγής, άρα το τελικό τίμημα αντικατοπτρίζει το εύρος της επένδυσης.
Η Brouillard θα παρουσιαστεί επίσημα στο Pebble Beach Concours d’Elegance, λειτουργώντας ως βιτρίνα των δυνατοτήτων του νέου Solitaire, ενός τμήματος που έρχεται να καλύψει τη ζήτηση για απόλυτη εξατομίκευση στα πιο σπάνια hypercars του κόσμου.