S24 AUTO
12.09.2025 12:07

BMW Group Press
Με το σλόγκαν “The first of a new era” (“Το πρώτο μίας νέας εποχής”) και την “παρέλαση” μυθικών BMW της Ιστορίας, η βαυαρική εταιρεία και η διαφημιστική της εταιρεία Jung von Matt Hamburg παρουσιάζουν τη διεθνή καμπάνια λανσαρίσματος της iX3.
H BMW iX3, που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση IAA Mobility 2025 στο Μόναχο, ανοίγει μια νέα εποχή για την εταιρεία του Μονάχου: είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην καινοτόμα πλατφόρμα Neue Klasse – η οποία εστιάζει στην ηλεκτροκίνηση, στην ψηφιοποίηση και στη βιωσιμότητα, αναδεικνύοντας παράλληλα νέες πτυχές της Γνήσιας Οδηγικής Απόλαυσης (Sheer Driving Pleasure) που αποτελεί διαχρονικό στοιχείο του DNA της μάρκας.
Με τη νέα BMW iX3, η BMW δίνει έμφαση σε βασικές καινοτομίες της Neue Klasse, όπως το νέο BMW Panoramic iDrive, η κεντρική μονάδα ελέγχου “Heart of Joy” και η νέα, συνειδητά μινιμαλιστική σχεδιαστική γλώσσα. Η BMW iX3 διαθέτει αυτονομία έως 805 χιλιόμετρα με πλήρως ηλεκτρική κίνηση, υπογραμμίζοντας πώς η BMW συνδυάζει πρόοδο και οδηγική απόλαυση.
“Η πρώτη Neue Klasse, στη δεκαετία του 1960, ήταν αυτή που έθεσε τα θεμέλια για την παγκόσμια επιτυχία της BMW” εξηγεί ο Bernd Korber, επικεφαλής Product & Brand Management για την BMW.
“Η σημερινή Neue Klasse εγκαινιάζει μια εντελώς νέα εποχή, με την BMW iX3 ως το πρώτο μοντέλο αυτής της γενιάς. Αυτό συμβολίζει την ηλεκτρική κινητικότητα χωρίς το άγχος της αυτονομίας, προσφέρει ψηφιακή εμπειρία με έξυπνες λύσεις που βάζουν τον πελάτη στο επίκεντρο και στηρίζει τη βιώσιμη παραγωγή με υπεύθυνη δράση.
Πάνω απ’ όλα, σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την οδηγική απόλαυση. Η Neue Klasse φέρνει μαζί της και μια νέα εποχή στο μάρκετινγκ, πλήρως επικεντρωμένη στους πελάτες μας. Τώρα έχουν στη διάθεσή τους έναν εξαιρετικά προηγμένο διαμορφωτή, καθώς και καινοτόμες υπηρεσίες που είναι πιο διαισθητικές και προσωπικές από ποτέ.
Το brand film μας απεικονίζει αυτή την αίσθηση μιας νέας αρχής – δείχνοντας παράλληλα ότι η Neue Klasse είναι κάτι περισσότερο από ένα όχημα: είναι μια υπόσχεση να διαμορφώσουμε το μέλλον της BMW”, πρόσθεσε ο Korber.
Μετά την πρεμιέρα της BMW iX3 στην IAA Mobility 2025 (9–14 Σεπτεμβρίου 2025), το brand film θα προβληθεί διεθνώς, σε τηλεόραση και ψηφιακά κανάλια. Στη διάρκειά του ανατρέχει στη μοναδική ιστορία της BMW, μέσα από θρυλικά μοντέλα όπως οι BMW 1800, BMW M1, BMW Σειρά 3, BMW X5 και η ηλεκτρική BMW i8.
Αυτά τα οχήματα «επιστρέφουν» στην έδρα της BMW για να παραστούν στη γέννηση της νέας BMW iX3. Ως νέο ορόσημο, το όχημα αυτό γεφυρώνει το πλούσιο σε παράδοση παρελθόν με ένα ηλεκτρικό, ψηφιακό και βιώσιμο μέλλον. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Tempomedia.
Ο Andreas Ernst, Διευθύνων Σύμβουλος της Jung von Matt Hamburg, συμπληρώνει: “Η αγορά αυτοκινήτου βιώνει τη μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της. Για μια μάρκα όπως η BMW, που συνήθως βρίσκεται μπροστά από τους ανταγωνιστές της, η καινοτομία είναι καθοριστική.
Ωστόσο, για να ξεχωρίσει μακροπρόθεσμα στην παγκόσμια σκηνή, κάθε μάρκα χρειάζεται μια υπόσχεση που να αγγίζει τα συναισθήματα – και αυτό είναι κάτι που η BMW διαθέτει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα. Η BMW ήταν αυτή που κυριολεκτικά εφηύρε την οδηγική απόλαυση. Η Neue Klasse την μεταφέρει τώρα σε μια νέα εποχή”.
Η καμπάνια συνοδεύεται από δέκα ταινίες μικρού μήκους για τα προϊόντα, μία ταινία λανσαρίσματος και περιεχόμενο ειδικά διαμορφωμένο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αποτυπώνοντας την χαρακτηριστική οδηγική απόλαυση της BMW στην ψηφιακή εποχή, το περιεχόμενο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί παγκοσμίως.
Παράλληλα με την καμπάνια, η BMW παρουσιάζει επιπλέον αλλαγές. Η ταυτότητα μάρκας ανανεώθηκε σε συνεργασία με την BECC Agency GmbH, Munich, ενώ μαζί με τον φωτογράφο Alex Rank, η BMW και Jung von Matt δημιούργησαν μία νέα, δυναμική οπτική γλώσσα.
Δείτε εδώ την ταινία της BMW για τη διεθνή καμπάνια: