CARSNEWS
NEW MODELS

Δοκιμάζουμε το Honda NSX στο Virginia International Raceway (Video)

Η διαδικασία επιλογής των αυτοκινήτου του Lightning Lap θυμίζει εκείνην που ακολουθείς και σε ένα video game. Αποτελεί μια εικονική πραγματικότητα. Θέλουμε αυτήν τη φορά μια Alfa Romeo. Μπα… ας προχωρήσουμε στην Acura κι ας δοκιμάσουμε το NSX Zanardi του 1999 με έναν aftermarket μηχανικό υπερσυμπιεστή. Πατάμε λοιπόν το Χ. Καμία έκπληξη: Το να γυρνάς μέσα στο Virginia International Raceway με ένα sportscar 20 ετών είναι άκρως διασκεδαστικό. Επίσης απαιτεί και αρκετή δουλειά.

Αν θες να πετύχεις έναν αξιοπρεπή χρόνο, όπως το 3:07.1, θυμήσου να σεβαστείς το γεγονός ότι περισσότερο βάρος του αυτοκινήτου βρίσκεται πάνω στους πίσω τροχούς. Ακόμα και ένα μικρό «άσε» προκαλεί την αποσταθεροποίηση του πίσω άξονα. Μην επενδύσεις πάνω στα μικρού μεγέθους φρένα.

Από την άλλη, οι πληροφορίες που μεταφέρει στα χέρια σου το σύστημα διεύθυνσης είναι τόσες πολλές που μαθαίνεις πράγματα θα οποία δεν χρειαζόταν να γνωρίζεις, όπως το γεγονός ότι υπάρχει ένα μικρό βότσαλο στην είσοδο των ανηφορικών “S” και ότι ο τύπος που ανέλαβε την ασφαλτόστρωση της πίσω ευθείας έχει δύο κόρες, ηλικίας 8 και 10 ετών.

Οι κραδασμοί περνούν στα χέρια σου μέσα από τη λεπτή στεφάνη του τιμονιού προκαλώντας κόπωση. Για να αντέξεις τα 0,99 g στην Στροφή 1 απαιτούνται μυείς οι οποίοι έχουν ατροφήσει εξαιτίας της επικράτησης, τα τελευταία 20 χρόνια, των υδραυλικά υποβοηθούμενων συστημάτων διεύθυνσης. Πρόσθεσε τα παραπάνω και μια αλλαγή σχέσης στην έξοδο της στροφής και τότε θα καταλάβεις ότι είναι πραγματικά δύσκολο να οδηγήσεις αυτό το πράγμα.

Η Acura έφερε και ένα καινούργιο NSX στο φετινό  Lightning Lap ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συγκρίσεις και η αλήθεια είναι ότι το 3:07.1 μπορεί να το πετύχει κανείς με το ένα χέρι κρεμασμένο έξω από το παράθυρο. Αλλά το παλιό NSX εξακολουθεί να μας γοητεύει, ύστερα από όλα αυτά τα χρόνια.

Είναι τόσο χαμηλό και το ρύγχος λεπταίνει όσο πλησιάζει το έδαφος με τέτοιον τρόπο που σου δίνει την αίσθηση ότι μπορεί και να αγγίξει την άσφαλτο. Μπορεί ο after market υπερσυμπιεστής να έχει στερήσει από τον V6 κινητήρα το ουρλιαχτό στις υψηλές στροφές, ωστόσο πρόσθεσε, εξ όσων μπορούμε να προβλέψουμε, περί τους 40 PS, επιτρέποντας στο πρώτο NSX να πιάσει τη μέγιστη ταχύτητα της νέας Supra στην μπροστινή ευθεία της πίστας.

Το 3:07.1 του NSX κρύβει πίσω του αρκετή… μελέτη, ωστόσο, η οδήγησή του είναι απολαυστικότερη σε σχέση με τα σύγχρονα τετράτροχα που είναι ικανά να κινηθούν στον ίδιο ρυθμό.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Mazda 1920-2020: Ένας αιώνας καινοτομίας

cars

Porsche 918 Spyder vs Porsche Taycan Turbo S: O νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός είναι αλλιώς!

cars

Η νέα Corvette C8 έχει φοβερή επιτάχυνση (Video)

cars

Renault Ampere: Το νέο τμήμα των Γάλλων για τα EV «αντιγράφει» την Tesla

cars

Άνοιξε η… γέφυρα και τον κατάπιε! (Video)

cars

H BMW διευρύνει τη γκάμα των diesel κινητήρων με ήπια υβριδικά σύνολα

cars

Cosworth V12, ένας θρύλος επιστρέφει!

cars

Δείτε -και ακούστε!-τη νέα BMW M3 να τα “σπάει” στο Nurburging (Video)

cars

Αναθεώρηση ΚΟΚ και οδική ασφάλεια στις προτεραιότητες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

cars