14.8 C
Athens
Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it

«Θαυματουργό» αυτοκίνητο κάτω από 23.000 ευρώ

Published:

Στην «περιοχή» των 23.000 ευρώ οι επιλογές που έχει να κάνει όποιος ψάχνει για καινούργιο αυτοκίνητο περιορίζονται κυρίως σε μικρά SUV. Αν θελήσει μοντέλο μικρομεσαίας κατηγορίας με Crossover χαρακτηριστικά ή SUV, θα πρέπει να βάλει πολύ πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη ή να χρεωθεί. Εκτός αν δει τη λύση που υπάρχει και πρόκειται για το νέο Citroen C4 1.2 Hybrid 145 e-DSC6 με τιμή εκκίνησης από 22.900 ευρώ. Ποσό που είναι πολύ χαμηλό για μικρομεσαίο που συνδυάζει στοιχεία από χάτσμπακ, κουπέ και Crossover, με αποδοτικό υβριδικό μηχανικό σύνολο συνδυαστικής απόδοσης 145 ίππων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και όλο το σύγχρονο εξοπλισμό.

Εξοπλισμός C4 Plus Pack 1.2 Hybrid 145 e-DSC6: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ορίου ταχύτητας, έγχρωμη οθόνη οδηγού TFT 5 ιντσών, οθόνη πολυμέσων αφής 10 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, 3 θύρες USB, διζωνικός κλιματισμός, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, οροφή Bi-Ton με μαύρη πέρλα, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Εγγύηση: εργοστασιακή 5 ετών.

Με στιλ που ξεχωρίζει

Το νέο Citroen C4 μετά την ανανέωση που δέχτηκε το 2024 απέκτησε πιο κομψή εξωτερική εμφάνιση, αλλά πάντα με ξεχωριστά αισθητικά γνωρίσματα. Στα εμπρός φωτιστικά σώματα τέσσερες διαφορετικές συστοιχίες LED απαρτίζουν το κάθε φανάρι, μόνο για τα φώτα ημέρας. Διαφορετική είναι με τη σειρά της η μάσκα και ο προφυλακτήρας, ενώ στο πίσω τμήμα του υπάρχουν ανάλογης έκτασης αλλαγές. Τα φωτιστικά σώματα είναι νέα και εδώ, σαφώς πιο μοντέρνα από πριν, με το «Citroen» να δεσπόζει ολογράφως στη θέση του λοχιόσημου. Στο προφίλ κυριαρχεί η κεκλιμένη γραμμή της οροφής προς τα πίσω, που καταλήγει σε ένα πίσω παρμπρίζ δυο επιπέδων. Το νέο C4 έχει «βολικές» διαστάσεις, αφού με μήκος 4.350 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.525 χλστ., μεταξόνιο 2.670 χλστ. συνδυάζει με επιτυχία την ευελιξία με την ευρυχωρία.

Άνετο εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα

Το εσωτερικό του νέου Citroen C4 διατήρησε τον σχεδιασμό του, ενώ υπήρξε μια τεχνολογική αναβάθμιση ως προς τις οθόνες. Android Auto και Apple CarPlay είναι στάνταρ, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει ChatGPT και ενημερώσεις «over the air». Από πλευράς ποιότητας κατασκευής συναντάμε μαλακά υλικά στα ανώτερα τμήματα και σκληρά στα υπόλοιπα σημεία, συνοδευόμενα από καλή συναρμογή. Θετικές κριτικές αποσπά και στον τομέα των χώρων, μιας και είναι σε θέση να χωρέσει και άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου. Επίσης, όλοι οι φιλοξενούμενοί του θα νιώσουν πολύ ξεκούραστα στα «αφράτα» και αναπαυτικά του καθίσματα. Ικανοποιητικό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων με το τετραγωνισμένο σχήμα που το καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμο.

Σβέλτο, ξεκούραστο και με ηλεκτρική κίνηση

Το 48V Hybrid μηχανικό σύνολο 1.2 Hybrid 145 e-DSC6 τοποθετείται σε πολλά πλέον μοντέλα του ομίλου Stellantis και παρουσιάζει καθόλα αξιόλογα χαρακτηριστικά. Αποτελείται από το 1.200άρη 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα των 136 ίππων και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων και 55 Nm ροπής και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων. Επίσης, η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V με τη διαθέσιμη ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα των 0,432 kWh (ονομαστική 0,890 kWh) παρέχει το ρεύμα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλούς ρυθμούς. Ο υβριδικός αυτός κινητήρας εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, είναι γεμάτος στις μεσαίες και έχει δύναμη μέχρι τις πιο ψηλές. Επιταχύνει το C4 των 1.328 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ., «ανοίγει» αβίαστα εν κινήσει και πετυχαίνει μεικτή κατανάλωση 8 λτ./100 χλμ. ή χαμηλότερα στην πόλη με την συνδρομή της ηλεκτρικής κίνησης. Επίσης, με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο

Στην οδήγηση τα η πατενταρισμένη ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions δημιουργεί ένα στρώμα αέρα μεταξύ καμπίνας και οδοστρώματος, φιλτράροντας με επιτυχημένο τρόπο τις περισσότερες λακκούβες, μπαλώματα, καπάκια υπονόμων και λοιπές κακοτεχνίες της ασφάλτου. Ταυτόχρονα παρουσιάζεται εξαιρετικά σταθερό στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων και χωρίς «αναταράξεις» όταν περνά τις διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος διατηρούνται σε εξόχως λογικά πλαίσια και η πρόσφυση των τροχών είναι αυξημένη, ακόμα και υπό έντονη πίεση.

READ MORE

«Αίλουρος» η νέα Porsche 911 GT3 Touring Ocelot

Η Porsche παρουσιάζει ακόμα μια ειδική έκδοση της 911, εν προκειμένω της GT3 Touring και έμπνευση...

Η Bentley ρίχνει λίγη μαγεία της Porsche στο πιο ακραίο Continental GT

Η Bentley θα αποκαλύψει το νέο της Continental GT Supersports ως ένα από τα πιο ακραία αυτοκίνητά της στις 14 Νοεμβρίου. Με ξεκάθαρη έμπνευση από...

Find us on X

Related articles

Latest articles