CARSNEWS
AUTONEWS

Alpina XB7. H Χ7 Μ που η BMW αρνείται να μας δώσει!

Πώς να χαρακτηρίσεις ένα SUV με μήκος 5,15 μέτρων, πλάτος 2,0 μέτρων και ύψος σχεδόν 1,8 μέτρων το οποίο ζυγίζει 2.665 κιλά και κινείται χάρη σε έναν twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4,4 λίτρων και απόδοση 621 ίππων από τις 5.500 εως τις 6.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 5.000 σ.α.λ.; Μου έρχονται κάποιες λέξεις στο μυαλό αλλά στην πραγματικότητα, αρκούν δύο γράμματα και ένας αριθμός: XB7. Αυτή είναι η τελευταία δημιουργία της Alpina και ήδη από την ανάγνωση των τεχνικών χαρακτηριστικών της, προκαλεί δέος.

Φαντάσου λοιπόν την εμπειρία της επιτάχυνσης στα 100 km/h σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα και το ταξίδι στα 290 km/h της ηλεκτρονικά περιορισμένης τελικής ταχύτητας της. Φαντάσου αυτό που η γερμανική εταιρία περιγράφει ως “ασυναγώνιστη ευελιξία” χάρη στο σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης και τις αλλαγές στις οποίες έχει προχωρήσει στην αερανάρτηση. Χαρακτηριστικό της δουλειάς που έχει γίνει στο στήσιμο της XB7, είναι το γεγονός ότι η Alpina έχει ενισχύσει διάφορα σημεία του αμαξώματος ώστε να αυξήσει την ακαμψία αλλά και ότι η ανάρτηση επιτρέπει την ρύθμιση της απόστασης από το έδαφος αλλά και των χαρακτηριστικών της. Για παράδειγμα, στο Sport mode και σε ταχύτητες που υπερβαίνουν τα 160 km/h, η XB7 χαμηλώνει κατά 20 χιλιοστά ενώ στο Sport η απόσταση μειώνεται κατά 40 χιλιοστά σε σύγκριση με την βασική ρύθμιση.

Όσο για την εμφάνιση, είναι πρακτικά αδύνατο να μπερδέψεις την XB7 με κάποια… άλλη. Οι σχεδιαστές έχουν δημιουργήσει ένα επιβλητικό αλλά ταυτόχρονα διακριτικό design με μεγαλύτερους αεραγωγούς, νέο εμπρός splitter, διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα που φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και φυσικά, τις ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών. Προαιρετικά είναι διαθέσιμο και ένα σετ σφυρήλατων, στο χαρακτηριστικό πολυάκτινο design και διάσταση 23 ιντσών  οι οποίες μειώνουν το βάρος κατά 12,7 κιλά και “ντύνονται” με ειδικά εξελιγμένα για την συγκεκριμένη εφαρμογή, ελαστικά της Pirelli.

Στο εσωτερικό, οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην 6-θέσια και την 7-θέσια διαμόρφωση και να απολαύσουν τις καλαίσθητες αλλά άκρως διακριτικές αλλαγές που έχει ετοιμάσει η Alpina γι’ αυτούς. Αλλαγές όπως ο γυάλινος επιλογέας του iDrive, το νέο τιμόνι και άλλες λεπτομέρειες συμπεριλαμβανομένων των σημάτων της εταιρίας. Φυσικά, η τεράστια πανοραμική ηλιοροφή και ο ουρανός από Alcantara ανήκουν στον standard εξοπλισμό ενώ στον κατάλογο των extras μπορεί να βρει οτιδήποτε επιθυμεί, μεταξύ των οποίων και μία LED “συστοιχία” στην οροφή, που προσφέρει περισσότερα από 15.000 σχέδια! Όλα αυτά, με το εξαιρετικά λογικό αντίτιμο των €155.000 στην Γερμανία – ένα ποσό που μπορεί να εκτοξευθεί ανετότατα σε δυσθεώρητα ύψη αν αρχίσεις να τσεκάρεις κουτάκια στον προαιρετικό εξοπλισμό!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η νέα Eagle E-Type Lightweight GT είναι το απόλυτο restomod!

cars

Ξεκίνησε η παραγωγή της Koenigsegg Jesko.

cars

KIA. με τρείς πρεμιέρες στην Έκθεση Αυτοκίνηση 2019

cars

ΕΕ: Να συμμορφωθεί η Ελλάδα με τους κανόνες για τη φορολογία των αυτοκινήτων

cars

Ξανά στο προσκήνιο η καυτή GR Corolla.

cars

Το Toyota Mirai μεταμορφώνεται για την 2η γενιά του!

cars

Skoda Citigoe iV. Διαθέσιμο και στη χώρα μας

cars

Fiat Panda: Ποιος είπε ότι στα 40 δεν μπορείς να ανανεωθείς;

cars

Κατρίνης: Ο πρωθυπουργός έχει επιλέξει τη στρατηγική του φόβου και της πόλωσης

cars