CARSNEWS
F1 & RACES

Andretti: Συνεργασία με την Cadillac για είσοδο στην F1!

Η οικογένεια Andretti είναι αποφασισμένη να μπει στην Formula 1. Στην προσπάθειά της αυτή ενώνει τις δυνάμεις της με την Cadillac για μία πλήρως αμερικανική ομάδα!

Ουσιαστικά η συνεργασία των Andretti θα είναι με την General Motors στην οποίαν ανήκει η Caddilac. Εφόσον το project αυτό γίνει πραγματικότητα θα πρόκειται για μία εξέλιξη η οποία αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες στο πρωτάθλημα.

Φυσικά, υπάρχουν αρκετά θέματα που πρέπει να διευθετηθούν μέχρι να δούμε ένα μονοθέσιο Andretti-Caddilac σε πίστα του πρωταθλήματος. Το πιο εύκολο φαίνεται πώς θα είναι η εξασφάλιση άδειας συμμετοχής από την FIA. Άλλωστε, πρόσφατα ο πρόεδρος Sulayem διακήρυξε δημόσια την στήριξή του σε όσες νέες ομάδες επιθυμούν να μπουν μελλοντικά στο πρωτάθλημα.

Οι δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν οι Andretti και η Caddilac αναμένονται να είναι πρώτα τεχνικής και έπειτα πολιτικής φύσεως. Αρχικά, θα πρέπει η GM να αποκτήσει την απαραίτητη τεχνογνωσία για την κατασκευή των PU της F1.

Αυτήν τη στιγμή οι μόνες εταιρίες που έχουν ασχοληθεί με την κατασκευή σύγχρονων μονάδων ισχύος είναι οι Mercedes, Ferrari, Renault και Honda. Κατά συνέπεια η GM θα πρέπει είτε να συνεργαστεί με κάποιον από τους ήδη συμμετέχοντες κατασκευαστές είτε να αναπτύξει μόνη της την εν λόγω τεχνολογία.

Έπειτα, φυσικά, είναι και η έγκριση που απαιτείται από τις ομάδες οι οποίες ήδη συμμετέχουν στο πρωτάθλημα. Υπενθυμίζουμε ότι στο σημείο αυτό ήταν που «κολλούσε» ο φάκελος της Andretti για συμμετοχή στο πρωτάθλημα από το 2024. Οι Mercedes και Ferrari θεωρούσαν ότι μία νέα ομάδα θα σήμαινε απλώς μικρότερο μερίδιο για εκείνες στην τελική διανομή των εσόδων.

Renault ή Honda;

Ας δούμε πρώτα το θέμα από την τεχνική του σκοπιά. Εκ πρώτης όψεως μοιάζει απίθανο μία εταιρία του μεγέθους της GM να δεχόταν να δώσει απλώς το όνομά της στις PU μιας άλλης εταιρίας. Ωστόσο εδώ κρίσιμο ρόλο αναμένεται να παίξει η Andretti. Η αμερικανική ομάδα έχει ήδη υπογράψει προσύμφωνο με την Renault για την παροχή PU σε περίπτωση συμμετοχής της στο πρωτάθλημα.

Αυτή, βέβαια, δεν είναι η μόνη επιλογή των Αμερικανών. Οι Andretti έχουν μακροχρόνια συνεργασία με την Honda στην IndyCar Series. Και οι δηλώσεις του γενικού διευθυντή της GM, Mark Reuss δείχνουν μάλλον προς την Άπω Ανατολή!

«Έχουμε υπογράψει μία καταρχήν συμφωνία για την παροχή μονάδων ισχύος. Προχωρώντας θα εισάγουμε και την δική μας τεχνογνωσία» δήλωσε ο Reuss. Η GM και η Honda συνεργάζονται στον τομέα της κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων. «Προφανώς έχουμε μία πολύ μεγάλη συνεργασία με την Honda στα EVs και επιπλέον συναγωνιζόμαστε (σ.σ. μέσω της Chevrolet) στην IndyCar Series. Υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός. Όμως, για τον κινητήρα θα μιλήσουμε αναλυτικά εν καιρώ» συμπλήρωσε ο Reuss.

Θα καμφθούν οι επιφυλάξεις των υπολοίπων;

Σε ότι αφορά το θέμα της έγκρισης των υπολοίπων, φαίνεται ότι ο Andretti με την επιστράτευση της GM έκανε μία πολύ σπουδαία στρατηγική κίνηση. Έφερε έναν νέο μεγάλο «παίκτη» -και μάλιστα εξ Αμερικής- προ των πυλών της F1!

Άλλωστε, οι Mercedes και Ferrari αντιδρούσαν στην συμμετοχή της Andretti κυρίως επειδή επιθυμούσαν να δουν μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να μπαίνουν στο πρωτάθλημα. Φαίνεται ότι με την συμμετοχή της GM όχι μόνο δεν θα έχουν πρόβλημα αλλά θα την καλωσορίσουν κιόλας.

Ο Michael Andretti έχει ξεκαθαρίσει ότι η βάση της ομάδας θα είναι στο Fishers της Indiana. Εκεί η Andretti Autosport κατασκευάζει ένα νέο υπερσύγχρονο σύμπλεγμα κτηρίων από όπου θα ξεκινούν όλες οι αγωνιστικές της δραστηριότητες.

«Οι κυρίως εγκαταστάσεις μας θα είναι στις ΗΠΑ» δήλωσε ο Andretti. «Θα έχουμε, όμως, και εγκαταστάσεις στην Ευρώπη. Όχι μόνο για την F1 αλλά και για άλλες σειρές αγώνων που διεξάγονται εκεί» συμπλήρωσε. «Δεν γνωρίζουμε ακόμη πότε θα γίνουμε δεκτοί στην F1. Όμως ο πρόεδρος της FIA πρόσφατα δήλωσε ότι θα καλωσόριζε μία 11η ομάδα στο πρωτάθλημα. Πιστεύουμε ότι χάρη στην συνεργασία μας με την Caddilac θα βρεθούμε στο grid το συντομότερο δυνατόν» υπογράμμισε ο επικεφαλής της ομάδας.

Αναμφίβολα η διαφαινόμενη συγκρότηση μίας ομάδας η οποία αποτελείται από δύο τόσο μεγάλα ονόματα του χώρου είναι κάτι παραπάνω από δελεαστική για την F1. Και σίγουρα θα δώσει μία νέα δυναμική στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1: Οι πιο… value for money οδηγοί του 2022!

Arnoux: Verstappen… σφαγέας, Binotto ασυγχώρητος!

Ferrari: Γιατί θα χάσει χορηγίες στην F1;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews  

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Vanwall μας ξανασυστήνεται!

cars

H Ferrari ανακατασκεύασε το μονοθέσιο της πρώτης νίκης της στην F1 (+video)

cars

Formula 1: Απλά ασταμάτητος ο Φερστάπεν – Νικητής και στην Ολλανδία

cars

F1 GP Μπαχρέιν: Η πρώτη pole της χρονιάς στον Φερστάπεν

cars

Γιατί προτιμά Mercedes αντί Ferrari o Hamilton;

cars

Νέα αθλητικά κανάλια στα LG Channels

cars

F1: Το «Μεγάλο Τσίρκο» στο «Μεγάλο Μήλο»; – Super Sport FM | Η κορυφαία παγκύπρια αθλητική συχνότητα

cars

GP Βραζιλίας: Ποινή για Hamilton, στο βάθρο McLaren και Sainz

cars

H AlphaTauri αποφάσισε για το οδηγικό δίδυμο του 2024

cars