Όλοι γνωρίζαμε πως θα έρθει κάποια στιγμή αυτή η ημέρα. Ακόμα και αν δεν δώσουμε σημασία στις φήμες που κάνουν λόγο για την αντικατάσταση του επικού V8 με έναν εξηλεκτρισμένο 4-κύλινδρο για την επόμενη Mercedes-AMG C63, περιμένουμε το downsizing της γερμανικής εταιρίας να κάνει το επόμενο βήμα κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον. Αυτό όμως επηρεάζει και την Aston Martin η οποία χρησιμοποιεί τους V8 της AMG στις Vantage, DB11 και DBX. Θα ακολουθήσουν οι Άγγλοι τους Γερμανούς ή θα χαράξουν την δική τους πορεία; Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Aston Martin, Andy Palmer, δεν τίθεται θέμα:
“Η Mercedes δεν έκρυψε την κατεύθυνση προς την οποία κινείται η τεχνολογία τους και προφανώς, δεν προσβλέπουμε σε τετρακύλινδρους κινητήρες για τα αυτοκίνητα μας. Άρα, πρέπει να χαράξουμε την δική μας πορεία.“
Η Aston Martin δεν έχει ιδιαίτερη εμπειρία στους V6 κινητήρες αλλά ο Palmer δεν έχει καμία αμφιβολία για το γεγονός ότι οι μηχανικοί θα ανταπεξέλθουν στη νέα πρόκληση που φυσικά, θα περιλαμβάνει τον εξηλεκτρισμό.
“Το βασικό είναι ο ήχος – η εξέλιξη της εξάτμισης ώστε να ακούγεται ως μία πραγματική Aston. Προφανώς, θα χρησιμοποιούμε το υβριδικό σύστημα για να “γεμίζουμε” την ροπή ώστε να αντισταθμίσουμε την μείωση στον αριθμό των κυλίνδρων με την ηλεκτρική υποβοήθηση. Αρκεί να προσφέρει την αίσθηση του V8 και να ακούγεται μεγαλειωδώς. Πιστεύω ότι αυτός είναι ένας απολύτως λογικός τρόπος για εμάς και πολύ πιο λογικός απ’ ότι θα ήταν ένας τετρακύλινδρος.“
Άσχετα με το τι θα γίνει με το κινητήριο σύνολο που θα αντικαταστήσει τον γερμανικό V8, η Aston Martin παραμένει προσηλωμένη στον V12. Πιστεύει μάλιστα ότι έχει μπροστά του αρκετά χρόνια ζωής καθώς και περιθώριο εξέλιξης ώστε να γίνει περισσότερο περιβαλλοντικά φιλικός.
Follow @CarsnewsGr