CARSNEWS
NEW MODELS

Aston Martin AM-RB 003. Ο γιος της Valkyrie!

Μία δήλωση του επικεφαλής σχεδιασμού της Aston Martin, Marek Reichman, περιγράφει το πώς νιώθει η αγγλική εταιρία για το νέο μοντέλο της – την AM-RB 003:

Αν η Valkyrie είναι η καλύτερη των καλύτερων, τότε η 003 είναι η καλύτερο στο 1 εκατομμύριο δολάρια.

Σίγουρα δεν λείπει η αυτοπεποίθηση, όταν ισχυρίζεσαι ότι προσφέρεις ότι καλύτερο υπάρχει εκεί έξω στη συγκεκριμένη τιμή, αλλά είμαι σίγουρος ότι η Aston Martin δεν θα χαρακτήριζε την συμπεριφορά της ως αλαζονική. Δες το ως ένα είδος αυτογνωσίας για το τελευταίο project που προκύπτει από την συνεργασία με την Red Bull Advanced Technologies. Ένα όχημα που βασίζεται σε μία ανθρακονημάτινη αρχιτεκτονική, χρησιμοποιεί το ίδιο υλικό για να κατασκευάσει το αμάξωμα και κινείται από έναν ολοκαίνουριο twin-turbo V6 που θα συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα για να παράγει μάλλον έναν τετραψήφιο αριθμό ίππων.

Η κοινή χρήση τεχνολογίας ανάμεσα στην Valkyrie και την AM-RB 003 συνεχίζεται με την “ενεργή” ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα ενώ η αεροδυναμική, ενώ δεν θα είναι τόσο ακραία όσο στην ναυαρχίδα της Aston Martin, θα παίζει σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις του “υιού”. Φυσικά, η περισσότερη δουλειά θα γίνεται κάτω από το πάτωμα και μέσω του γιγαντιαίου διαχύτη ώστε ο σχεδιασμός του αμαξώματος να είναι όσο πιο “καθαρός” γίνεται αλλά θα δούμε καινοτομίες όπως το “FlexFoil” που μεταβάλλει την downforce χωρίς να αλλάζει γωνία όπως μία συμβατική ενεργή αεροτομή και θα χρησιμοποιηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση και να μειώνει τον θόρυβο από τον αέρα (που υπό μία έννοια, σημαίνει πως θα εξομαλύνει την ροή του αέρα γύρω από το αμάξωμα).

Η AM-RB 003 πάντως, έχει σχεδιαστεί (και) με γνώμονα την πρακτικότητα. Οι πόρτες ανοίγουν από την οροφή και προς τα έξω όπως σε ένα LMP1 αγωνιστικό, διευκολύνοντας την είσοδο και την έξοδο ενώ υπάρχει χώρος αποσκευών και αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα. Η κεντρική κονσόλα είναι φαρδύτερη για να δημιουργεί κενό ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό και ολόκληρο το design του ταμπλό “χτίστηκε” γύρω από τον οδηγό με μία φιλοσοφία που η Aston Martin ονομάζει Apex Ergonomics. Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει ότι η “μικρή Valkyrie” διαθέτει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων σε μία μικρή οθόνη που στηρίζεται απευθείας πάνω στην κολώνα του τιμονιού, αλλά δεν διαθέτει οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Αυτό που προσφέρει μοιάζει με μία θέση για το smartphone του οδηγού.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της Aston Martin, το όχημα που βλέπεις στις φωτογραφίες και πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης, είναι κατά 90% αντιπροσωπευτικό του τελικού προϊόντος, το οποίο θα περάσει στην παραγωγή προς το τέλος του 2021. Μέχρι τότε, υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει.

Related Articles

Το νέο Mazda CX-30 στην έκθεση Αυτοκίνηση 2019

cars

Το Giugiaro Vision 2030 στη Γενεύη (video)

cars

Παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας έδωσε το Υπουργείο Οικονομικών

cars

Kλήση σε… πραγματικό χρόνο, αν μιλάς στο κινητό ενώ οδηγείς

cars

Ξεκίνησαν οι εργασίες στο νέο Gigafactory της Tesla στην Κίνα.

cars

Πόσο καύσιμο μπορείς να κερδίσεις από τις ζάντες;

cars

Η Audi αποκαλύπτει το μέλλον στην CES

cars

Ferrari: Tο SUV θα παρουσιαστεί στο 2021, το νέο hypercar το 2022

cars

Δοκιμάζουμε το ολοκληρωμένο Skoda Kamiq 1.5 TSI 150 PS DSG (video)

cars