Η ATS Automobili δεν είναι μία ευρέως γνωστή εταιρία. Δημιουργήθηκε το 1961 από μία ομάδα “αποστατών” της Ferrari με επικεφαλής του Carlo Chiti και Giotto Bizzarrini αλλά δεν έμεινε ζωντανή πέραν του 1964 και κατασκεύασε μόλις 12 αυτοκίνητα. Το 2014 όμως, η μάρκα αναστήθηκε και το 2017 παρουσίασε το “GT” που βασίζεται σε μηχανικά μέρη της McLaren. Τώρα, η ιταλική εταιρία θέλει να προσφέρει κάτι για αυτούς που θέλουν να λάβουν μέρος σε αγώνες και το τελικό προϊόν ονομάζεται RR Turbo.
Σύμφωνα με την μάρκα, το RR Turbo χρησιμοποιεί ένα ειδικό σωληνωτό πλαίσιο που δεν ζυγίζει περισσότερο από 40 κιλά ενώ για την ανάρτηση χρησιμοποιήθηκαν διπλά ψαλίδια τόσο εμπρός όσο και πίσω, με τα τελευταία να εδράζονται πάνω στην μονομπλόκ καμπάνα του 6-τάχυτου, σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων “όπως σε ένα σπορ πρωτότυπο και τα μονοθέσια της F1”. Η καρδιά του κτήνους της ATS είναι ένας δίλιτρος κινητήρας της Honda που έχει ενισχυθεί με σφυρήλατα πιστόνια, νέα κυλινδροκεφαλή, ειδικό σύστημα εισαγωγής και ανασχεδιασμένη εξάτμιση και αποδίδει χάρη στο νέο, μεγάλο turbo της Garrett 600 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 530 Nm ροπής από τις 4.000 έως και τις 7.000 σ.α.λ.
Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε να αναφέρουμε το πλήρες, αγωνιστικό bodykit που φροντίζει για την παραγωγή της downforce που απαιτείται για να μείνει το RR Turbo στον δρόμο, ούτε το σύστημα πέδησης της Brembo που αποτελείται από 4-πίστονες δαγκάνες και μπορεί να αναβαθμιστεί περαιτέρω με carbon-ceramic δίσκους. Κι όλα αυτά, για την εξαιρετική τιμή των €110.000 προ φόρων. Μικρό το τίμημα για ένα όχημα που σου επιτρέπει να αγωνιστείς στις περισσότερες διοργανώσεις της FIA.