30 Jan 2023
H Audi δεν απέχει παρά 3 χρόνια από τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας, καθώς έχει ανακοινώσει πως από το 2026 κι έπειτα θα παρουσιάζει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα. Κάτι που σημαίνει πως μέχρι τότε θα βλέπουμε πρεμιέρες από θερμικά μοντέλα με τους τέσσερις κύκλους, περιλαμβανομένων των κορυφαίων RS. Μπορεί, λοιπόν, να μετράμε αντίστροφα για τον αποχαιρετισμό, όμως σύμφωνα με τους Γερμανούς το «αντίο» θα αφήσει εποχή.
Ο επικεφαλής σχεδίασης της γερμανικής εταιρίας μίλησε στο βρετανικό Top Gear για τα «προσεχώς» της Audi, δίχως να κρύψει στο ελάχιστο τον ενθουσιασμό του: «Σας υπόσχομαι πως τόσο τα ηλεκτρικά μοντέλα όσο και τα εσωτερικής καύσης θα είναι εντυπωσιακά. Ειδικά τα τελευταία θερμικά RS, τι να πω; Θα σας πάρουν τα μυαλά!» είπε ο Marc Lichte, δίχως ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες σχετικά με το μηχανολογικό τους υπόβαθρο. Κατά πάσα βεβαιότητα τα επόμενα RS 4 και RS 6 να είναι full ή plug-in υβριδικά, συνεπώς τα αμιγώς θερμικά RS μετράνε αντίστροφα. Η σημερινή «φουρνιά» ενδεχομένως να κλείσει τον κύκλο της αποκλειστικής χρήσης κινητήρα εσωτερικής καύσης για τα τέκνα παραγωγής της Audi Sport, όπως θα κάνει εξάλλου και για το R8.
Η περίπτωση του γερμανικού supercar είναι ακόμα πιο σημαδιακή, καθώς δεν θα υπάρξει καν επόμενο υβριδικό. Το R8 θα περάσει κατευθείαν στην ηλεκτροκίνηση, ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί με το TT – αν φυσικά πάρει έγκριση για επόμενη γενιά, η οποία ούτως ή άλλως μάλλον θα είναι crossover. Με άλλα λόγια, τα σημερινά και αμέσως επόμενα Audi RS θα πάρουν ιστορική (άρα και συλλεκτική) σημασία στο εγγύς μέλλον.
Πώς κρατιέται μια Mercedes C180 με 517.000 χλμ.;
Έτσι θα είναι ο υβριδικός διάδοχος της Aventador
Με στοιχεία McLaren το αυτοκίνητο της Xiaomi
Η υπερ-καλτ διαφήμιση του Yugo στην Ελλάδα
Το «κρυφό» χαρακτηριστικό του Skoda Favorit
R.I.P. Toyota 1.2 Turbo και φθηνό γκάζι
Σπάει ταμεία το σύγχρονο Nissan Sunny
Toyota GRMN Yaris πουλήθηκε για 130.000 ευρώ!
Οι πρώτες τιμές της νέας BMW M3 CS