CARSNEWS
AUTONEWS

Audi-  παρέδωσε πάνω από 100.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2022

Το 2022, η Audi κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με άνοδο περίπου 44%, η μάρκα συνέχισε συστηματικά την στρατηγική της προς την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, παραμένοντας στην τροχιά των στόχων της, σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από μεγάλες παγκόσμιες κρίσεις. Συνολικά, η Audi πούλησε περισσότερα από 1,61 εκατομμύρια οχήματα πέρυσι, αριθμός που ήταν κοντά στο επίπεδο του προηγούμενου έτους παρά τα προβλήματα που υπήρξαν στις προμήθειες και τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετώπισε η εφοδιαστική αλυσίδα. Η Audi ξεπέρασε τα αποτελέσματα του 2021 στην Ευρώπη, στην Γερμανία και σε άλλες σημαντικές αγορές.

Η υψηλή ζήτηση για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα Audi Q4 e-tron, Audi e-tron GT quattro και Audi e-tron επιβεβαιώνει τη σαφή απόφαση της εταιρείας υπέρ ενός πλήρως ηλεκτρικού μέλλοντος. Και παράλληλα θα ενισχύσει την ορμή της Audi στην μετεξέλιξή της ως ένας προμηθευτής βιώσιμης premium κινητικότητας. Ένα ακόμα μοντέλο είναι έτοιμο να δώσει επιπλέον ώθηση: το νέο Audi Q8 e-tron συνεχίζει την ιστορία επιτυχίας του Audi e-tron ως πρωτοπόρος στην ηλεκτρική ενέργεια. Το μοντέλο έχει ήδη λάβει πολλές προ-παραγγελίες πριν από την κυκλοφορία του στην αγορά την άνοιξη του 2023. Από το 2026, η Audi θα εισάγει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παγκόσμια αγορά.

Στην Ευρώπη η Audi σημείωσε άνοδο 1,2% σε σχέση με το 2021 με συνολικές πωλήσεις 624.498 αυτοκινήτων. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα παρουσίασαν αυξημένη ζήτηση και εδώ, ιδιαίτερα τα Audi Q4 e-tron ( 99,4%), Audi e-tron GT ( 29,2 %) και το Audi e-tron ( 8,5%). Η Audi Sport συνέβαλε στο ισχυρό αποτέλεσμα με ρεκόρ 29.417 αυτοκινήτων που παραδόθηκαν στην Ευρώπη ( 30,8%). Συνολικά, οι πωλήσεις ήταν υψηλότερες σε 29 ευρωπαϊκές αγορές σε σύγκριση με το 2021.

Η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο αυξήθηκε κατά 90,2%. Συνολικά, η Audi παρέδωσε 160.310 αυτοκίνητα (-3,5%) σε αυτές τις αγορές, τα οποία, εκτός από τις προκλήσεις και τις δυσκολίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, επηρεάστηκαν σημαντικά και από τις γεωπολιτικές κρίσεις. Η εταιρεία πέτυχε σημαντική ανάπτυξη, ειδικά στη Μέση Ανατολή ( 47,9%), στην Ινδία ( 27,1%) και στην Ταϊβάν ( 22,2%).

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Opel. Επενδύει στο after sales μέσω του “myDigitalService”

cars

Formula 1: Το φινάλε του πρωταθλήματος με το 23ο Grand Prix στο Αμπού Ντάμπι ζωντανά σε Ant1 και Ant1+

cars

Mercedes GLA 200. Ολιστική αναβάθμιση

cars

Νέο Hyundai Tucson. Σχεδιαστική επανάσταση!

cars

Η Audi φρεσκάρει το Q5 με mild-hybrid τεχνολογία και όχι μόνο!

cars

Abarth 595 Scorpioneoro & 595 Monster Energy Yamaha. Aμφότερα αγριεμένα

cars

Ακριβές οι προμήθειες στις συναλλαγές – Τι χρεώνουν οι τράπεζες για κάθε μας κίνηση

cars

Μπάιντεν: Ο Νετανιάχου περισσότερο βλάπτει, παρά βοηθάει το Ισραήλ

cars

Μαρία Ιωαννίδου: «Ντροπή τους που γράφουν για την ηλικία μου, θα μπορούσα να κάνω μήνυση»

cars