CARSNEWS
AUTONEWS

Audi Activesphere – Το coupe-crossover-pickup του μέλλοντος!

Το Activesphere παρουσιάστηκε ολοκληρώνοντας το κουαρτέτο των φουτουριστικών πρωτότυπων της Audi μετά το Grandsphere πολυτελές sedan, το Skysphere cabriolet και το Urbansphere minivan. Από όλα αυτά, το ολοκαίνουριο Activesphere είναι το πιο… περιπετειώδες τόσο σχεδιαστικά, αφού συνδυάζει την κομψή σιλουέτα ενός coupe με off-road ελαστικά, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την δυνατότητα μετατροπής σε pickup, όσο και σε φιλοσοφία καθώς στην θεωρία θα απευθυνόταν σε ένα κοινό με ενεργά lifestyles που εκτιμά την πρακτικότητα, το στιλ και τις εκτός δρόμου δυνατότητες ενός τέτοιου αυτοκινήτου.

Όπως και τα προηγούμενα “sphere” πρωτότυπα της Audi, έτσι και το Activesphere βασίζεται στην PPE αρχιτεκτονική. Το μήκος του αγγίζει τα 4.98 μέτρα, είναι 2.07 μέτρα πλατύ και 1.60 σε ύψος με το μεταξόνιο του στα 2.97 μέτρα. Σύμφωνα με την Audi, αυτά τα νούμερα είναι πολύ κοντά σε αυτά του A6 e-tron που θα περάσει σύντομα στην παραγωγή ενώ για την κίνηση του Activesphere φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 442 ίππων και ροπή 720 Nm. Μία μπαταρία των 100 kWh, τοποθετημένη ανάμεσα στους δύο άξονες τροφοδοτεί με ενέργεια το κινητήριο σύνολο εξασφαλίζοντας αυτονομία της τάξης των 600 χιλιομέτρων ενώ χάρη στην αρχιτεκτονική των 800V υποστηρίζονται δυνατότητες φόρτισης έως 270 kW που σημαίνει ότι η αναπλήρωση του φορτίου από το 5% στο 80% γίνεται σε λιγότερο από 24 λεπτά σε συμβατό ταχυφορτιστή.

Σχεδιαστικά αλλά και από πλευράς δυνατοτήτων, το Activesphere περιγράφεται από την Audi ως ένα είδος “Allroad 2.0”. Ένα όχημα που συνδυάζει όπως είπαμε την μελλοντική εκδοχή της σχεδιαστικής ταυτότητας της Audi με την κομψή σιλουέτα ενός coupe και την δυνατότητα μεταμόρφωσης με το πάτημα ενός κουμπιού σε pickup αφού το πίσω μέρος ανασηκώνεται και μετακινείται πάνω στην οροφή αποκαλύπτοντας ένα μεγάλο άνοιγμα και μία μικρή… καρότσα όπου ενσωματώνονται και οι θέσεις για τα ποδήλατα γιατί “οι ράγες οροφής καταστρέφουν την αισθητική ενός οχήματος”.

Εξίσου φουτουριστικό αλλά προς διαφορετική κατεύθυνση είναι και το εσωτερικό, το οποίο σχεδιάστηκε με δεδομένο ότι το Activesphere προσφέρει δυνατότητες ημι-αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4. Οι τέσσερις επιβάτες βολεύονται σε μεμονωμένες θέσεις και η αλληλεπίδραση με το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης γίνεται μέσω αγγίγματος, χειρονομιών και απλών κινήσεων και πολλές, αν όχι όλες οι επιφάνειες έχουν μετατραπεί σε αόρατες οθόνες αφής για την προβολή περιεχομένου ειδικά για τον κάθε επιβάτη χάρη στο Audi Dimensions – ένα σύστημα virtual reality που γίνεται προσβάσιμο με τα ειδικά headsets που προσφέρει το όχημα στον οδηγό και τους επιβάτες.

Όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν δε, το Activesphere μπορεί να αναλάβει τα ηνία, οπότε το τιμόνι και τα πεντάλ αποσύρονται και ο οδηγός έχει επιπλέον χώρο για να απολαύσει το τοπίο. Κι όταν ο δρόμος τελειώσει, η ενεργή αερανάρτηση του οχήματος έχει την δυνατότητα να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος από τα 80 χιλιοστά στα 248 ενώ οι τροχοί των 22 ιντσών μπορούν να “καταπιούν” σχεδόν οτιδήποτε βρεθεί στο διάβα του Activesphere.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πόλεμος στην Ουκρανία:  Συνεχίζονται οι συγκρούσεις σε δύο ρωσικές περιοχές κοντά στα σύνορα με την Ουκρανία

cars

Εθνική καμπάνια για τη σχολική βία: Αυστηρότερες οι ποινές για τους μαθητές που κάνουν bullying

cars

Ο καιρός σήμερα 13/3/2024

cars

Η Mitsubishi φέρνει κάτι νέο και plug-in υβριδικό στο Τόκιο.

cars

Ηλεκτρικό Fiat 500. Επιβραβεύει την οικονομική οδήγηση με κρυπτονόμισμα

cars

Όταν ο Ayrton Senna δήλωνε εμφατικά την άφιξη του!

cars

Ford Puma. Η αισθητική του μέσα από τα μάτια ενός Έλληνα σχεδιαστή

cars

Πότε επιστρέφει ο δακτύλιος στην Αθήνα – Τα όρια και ποιοι εξαιρούνται

cars

Tesla: Ένα ηλεκτρικό hatchback “θα είχε νόημα” για την Ευρώπη.

cars