CARSNEWS
AUTONEWS

Audi e-tron GT. Το ηλεκτρικό μέλλον, μπορεί να είναι και σπορ

H Audi αποκάλυψε στο παγκόσμιο κοινό το e-tron GT, το νέο της ηλεκτρικό Gran Turismo, σε μία σαφή δήλωση ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να έχει σπορ χαρακτήρα και να δημιουργεί έντονες συγκινήσεις. Με εντυπωσιακό, εμπνευσμένο design, το τετράθυρο κουπέ με το έντονα αεροδυναμικό αμάξωμα ξεκινά την εμπορική του καριέρα την άνοιξη, με δύο εκδόσεις να κυκλοφορούν ταυτόχρονα: το e-tron GT quattro και το RS e-tron GT. Και τα δύο είναι ισχυρά, γρήγορα και δυναμικά, ενώ κινούνται με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το ηλεκτρικό Gran Turismo είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με εξαιρετικό δυναμικό χειρισμό. Ανάλογα με το μοντέλο, η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων είναι 350 kW (476 PS) ή 440 kW (598 PS), επιτρέποντας δυναμικές εκτοξεύσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Η αυτονομία φτάνει τα 488 χιλιόμετρα (κατά WLTP), χάρη στην ισχυρή μπαταρία με την καθαρή χωρητικότητα των 86 kWh. Η τεχνολογία 800 Volt επιτρέπει γρήγορη φόρτιση DC με ισχύ έως 270 kW. Η ανάρτηση ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στη δυναμική συμπεριφορά και την άνεση, χάρη σε τεχνολογίες όπως το Audi drive select, η τετραδιεύθυνση, η ελεγχόμενη απόσβεση, η αερανάρτηση τριών θαλάμων, η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς και το ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Φιλοσοφία

  • Το Gran Turismo του μέλλοντος: τετράθυρο κουπέ με δυναμικό design, ισχυρό ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, φιλικό στην καθημερινή χρήση, χωρίς άγχος αυτονομίας στα ταξείδια
  • ‘Έκδοση RS e-tron GT ως κορυφαία έκδοση ηλεκτροκίνησης στην Audi και την Audi Sport
  • Η νέα ναυαρχίδα της μάρκας με φουτουριστικό design

Εξωτερική σχεδίαση

  • Ο σπορ χαρακτήρας και η άνεση συναντούν την αειφορία
  • Σπορ αναλογίες: μεγάλοι τροχοί, φαρδύ μετατρόχιο, επίπεδη σιλουέτα, μακρύ μεταξόνιο
  • Η σχεδιαστική φόρμα αντικατοπτρίζει τον υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσης
  • Χαμηλό ανεστραμμένο Singleframe στο χρώμα του αμαξώματος× εξαιρετικά διακριτικές κυψέλες quattro× επίπεδη γυάλινη καμπίνα επιβατών με κεκλιμένη οροφή· πίσω άκρο με έντονες εσοχές
  • Αεροδυναμικό, με πολύ χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,24, για μεγάλο βαθμό ενεργειακής απόδοσης και μεγάλη αυτονομία× κινούμενες είσοδοι αέρα για φρένα και ψυγείο, πίσω αεροτομή σε πολλαπλά στάδια× κλειστό κάτω μέρος αμαξώματος, ευρύτατος διαχύτης
  • Υψηλή ακαμψία θάλαμου επιβατών και ασφάλεια πρόσκρουσης χάρη στον χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής και στο ενισχυμένο περίβλημα μπαταρίας με αλουμινένιο εξωτερικό
  • Μήκος: 4,99 μέτρα, πλάτος: 1,96 μέτρα, ύψος: μόλις 1,41 μέτρα, χώρος αποσκευών με όγκο 405 λίτρα στο πίσω μέρος

Εσωτερική σχεδίαση

  • Πίνακας οργάνων προσανατολισμένος στον οδηγό και «monoposto» χαρακτήρας
  • Χαμηλή θέση καθίσματος οδηγού και ευρεία κεντρική κονσόλα. Τα πίσω καθίσματα φιλοξενούν με άνεση ενήλικες
  • Η αειφορία εμφανής στο εσωτερικό: επενδύσεις χωρίς δέρμα, ταπετσαρία με υψηλό ποσοστό ανακυκλωμένου υλικού
  • Πολλαπλά σχεδιαστικά πακέτα, μοντέλο RS με επιπλέον σπορ λεπτομέρειες εξοπλισμού

Τεχνολογία και δυναμικά χαρακτηριστικά

  • Ηλεκτρική τετρακίνηση με έναν μόνιμα διεγερμένο «σύγχρονο» ηλεκτροκινητήρα (PSM) σε κάθε άξονα× μετάδοση δύο σχέσεων στον πίσω άξονα
  • Το Audi e-tron GT quattro έχει συνολική ισχύ 350 kW (476 PS) και ροπή 630 Nm, ενώ το RS e-tron GT έχει ισχύ 440 kW (598 PS) και 830 Nm ροπής× το σύστημα ελέγχου εκκίνησης παρέχει ισχύ 390 kW (530 PS) ή 475 kW (646 PS) αντίστοιχα, για μέγιστο 2,5 δευτερολέπτων
  • 0–100 χλμ./ώρα σε 4,1 ή 3,3 δευτερόλεπτα (RS), τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα ή 250 χλμ./ώρα (RS)
  • Ευφυής έλεγχος κίνησης και ανάκτησης ενέργειας, ανάκτηση από τα φρένα έως 265 kW

Διαχείριση μπαταρίας και θερμότητας

  • Μπαταρία ιόντων λιθίου με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 86 kWh (μεικτή 93 kWh) και επίπεδο τάσης 800 Volt× 396 στοιχεία σε 33 modules
  • Η φόρτιση AC με ισχύ 11 kW ως στάνταρ και με 22 kW θα είναι σύντομα διαθέσιμη μετά την κυκλοφορία στην αγορά. Φόρτιση DC με έξοδο έως 270 kW ως στάνταρ
  • Αυτονομία άνω των 488 χλμ. με μία φόρτιση (Audi e-tron GT quattro, κατά WLTP)× πολύ σύντομοι χρόνοι φόρτισης: μόλις πέντε λεπτά για απόσταση περίπου 100 χλμ.
  • Εξελιγμένη θερμική διαχείριση με τέσσερα κυκλώματα ψύξης, αποτελεσματική αντλία θερμότητας στάνταρ× προετοιμασία για γρήγορη φόρτιση DC στο δρόμο

Ανάρτηση

  • Χαμηλό κέντρο βάρους και εξαιρετική κατανομή φορτίων χάρη στη θέση της μπαταρίας και τη διάταξη των ηλεκτροκινητήρων
  • Στάνταρ: ελεγχόμενη απόσβεση, μπλοκέ πίσω διαφορικό, σύστημα δυναμικού χειρισμού Audi drive select
  • Προαιρετικά (στάνταρ στο RS): ελεγχόμενο μπλοκέ πίσω διαφορικό και προσαρμοζόμενη αερανάρτηση τριών θαλάμων
  • Προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα: τετραδιεύθυνση
  • Δισκόπλακες με επίστρωση καρβιδίου βολφραμίου προαιρετικά (στάνταρ στο μοντέλο RS)
  • Δισκόφρενα κατασκευασμένα από κεραμικά από ανθρακονήματα προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα
  • Αεροδυναμικές ζάντες 19 – 21 ιντσών. Ζάντες 20 και 21 ιντσών με ειδικές εισόδους αέρα

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού

  • Συστήματα ασφαλείας Audi pre sense ως στάνταρ× προαιρετικά διατίθενται τα πακέτα “Tour”, “City” και “Park”× adaptive cruise assist και (remote) park assist plus επίσης διαθέσιμα

Σπορ ήχος etron

  • Ο τυπικός ήχος AVAS είναι ήδη πιο ηχηρός από ό, τι απαιτείται νόμιμα
  • Προαιρετικός σπορ ήχος e-tron για επιπλέον εξωτερικό και εσωτερικό ήχο, ανάλογα με τη ρύθμιση στο Audi drive select

The post Audi e-tron GT. Το ηλεκτρικό μέλλον, μπορεί να είναι και σπορ first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

BMW X6 30d xDrive. Ανανεωτική

cars

Η Volkswagen κάνει πίσω από το ID Buggy.

cars

Νέο Opel Mokka. Εμπλουτίζει τις εκδόσεις του

cars

Σχεδόν έτοιμη η έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Nissan Ariya.

cars

Audi e-tron Sportback. Όχι μόνο μία νέα έκδοση, αλλά ένα ακόμα βήμα προς τα εμπρός!

cars

Toyota Supra 3000GT Concept. Εξερευνεί τα όρια με μία “JDM” αισθητική.

cars

DS. Αποκάλυψε το νέο της μονοθέσιο για τη Formula E

cars

Cupra Formentor. Το πρώτο μοντέλο 100% Cupra!

cars

Toyota: Έτσι θα είναι το εσωτερικό των αυτόνομων οχημάτων

cars