CARSNEWS
AUTONEWS

Audi Q4 Sportback E-Tron Concept. Ένα “προσιτό” ηλεκτρικό SUV-coupe για το 2021!

Θυμάσαι το Q4 E-Tron Concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης πέρυσι και θα περάσει στην παραγωγή κάποια στιγμή εντός του 2021 για να προστεθεί στην ήδη ευρεία γκάμα SUVs της γερμανικής εταιρίας; Άλλες εποχές… προ COVID-19! Ε λοιπόν, η Audi παρουσίασε την Sportback εκδοχή του, που αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά περίπου ταυτόχρονα για να βοηθήσει την εταιρία να πετύχει τον στόχο των 20 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025 και να προσφέρει κάτι ελαφρώς διαφορετικό για όποιον δεν επιθυμεί ένα… συμβατικό SUV.

Όπως και το αδερφό Q4, το Q4 Sportback είναι το πρώτο μοντέλο της Audi που χρησιμοποιεί την MEB αρχιτεκτονική του Volkswagen Group και οι διαστάσεις του είναι σχεδόν πανομοιότυπες με αυτές του SUV. Απλά, το Q4 Sportback E-Tron Concept, με μήκος που αγγίζει τα 4,6 μέτρα, πλάτος 1,9 μέτρα και ύψος 1,6 μέτρα, είναι 1 εκατοστό πιο μακρύ και πιο χαμηλό από το Q4 E-Tron, ενώ το πλάτος και το μεταξόνιο των 2,77 μέτρων είναι ακριβώς ίδια. Το ίδιο ισχύει και για τα… μηχανικά του Sportback. Το νέο μοντέλο της μάρκας μοιράζεται το ίδιο setup με το Q4 E-Tron, που σημαίνει ότι εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 225 kW (που μεταφράζονται σε 306 ίππους) αν και υπό φυσιολογικές συνθήκες, για την κίνηση φροντίζει ο πίσω ηλεκτροκινητήρας των 201 ίππων και 310 Nm ροπής.

Αν ο ο οδηγός ή οι συνθήκες απαιτήσουν επιπλέον ισχύ, τότε ενεργοποιείται και ο ηλεκτροκινητήρας του μπροστά άξονα που παράγει ανεξάρτητα 102 ίππους  και 150 Nm ροπής. Χάρη σε αυτή τη διαμόρφωση, το Q4 Sportback E-Tron Concept ολοκληρώνει το sprint στα 100 km/h σε 6,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 180 km/h. Ταυτόχρονα, το ηλεκτρικό μοντέλο εξοπλίζεται με μία μπαταρία 82 kWh παρέχει αυτονομία της τάξης των 450 χιλιομέτρων, με την γερμανική εταιρία να μην αποκλείει και μία δικίνητη εκδοχή η οποία θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη εμβέλεια.

Όσον αφορά στο design, οι ομοιότητες με το Q4 E-Tron Concept είναι εμφανείς και απόλυτα λογικές. Στο εμπρός μέρος, τα δύο μοντέλα μοιράζονται μία παρόμοια μάσκα με λεπτά φωτιστικά σώματα, “κλειστή” γρίλια λόγω του ηλεκτρικού powertrain και μεγάλες εισαγωγές αέρα αλλά από την μεσαία κολώνα και πίσω, το Sportback διαφοροποιείται με την έντονα κεκκλιμένη οροφή που καταλήγει σε μία μικρή αεροτομή και που τονίζει τα μυώδη πίσω φτερά. Κατά τα άλλα, τόσο ο εντυπωσιακός διαχύτης όσο και τα φωτιστικά σώματα που  ενώνονται με μία λεπτή λωρίδα καλύπτοντας ολόκληρο το πλάτος του μοντέλου, έχουν μεταφερθεί σχεδόν αυτούσια από το Q4 στο Sportback. Το ίδιο ισχύει και για την καμπίνα, όπου ο οδηγός κάθεται πίσω από το flat-bottom τιμόνι και κοιτά έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στα δεξιά του δε, υπάρχει η οθόνη των 12,3 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και μία minimal κονσόλα η οποία περιλαμβάνει τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού και εξαερισμού και τα κουμπιά για τον χειρισμό του “κιβωτίου” λίγο πιο κάτω.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Κατά λάθος επιβεβαίωση για το Ford Bronco Raptor.

cars

Skoda. Και σε ρόλο σχεδιαστή τροπαίων

cars

Η Mercedes-Benz μένει πιστή στη μηχανή εσωτερικής καύσης…. όσο την συμφέρει!

cars

Νέο Nissan Qashqai. Kάνει χρήση της τεχνολογίας αλουμινίου

cars

Η VW γίνεται… Voltswagen στις Η.Π.Α.;

cars

Aνακύκλωση μπαταριών. Μήπως αργήσαμε;

cars

Mercedes. “Προσφέρει» χιλιόμετρα για τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα της

cars

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα: Πάσχα στο χωριό με τέλη από 10 ευρώ

cars

Η Τουρκία στοχοποιεί τη χώρα μας με χάρτες: «Με τους πυραύλους μπορούμε να προκαλέσουμε πλήγματα στην ηπειρωτική Ελλάδα»

cars