CARSNEWS
NEW MODELS

Audi Q5, A6, A7 και A8 PHEV. Παρέλαση plug-in υβριδικών!

Η Audi συνεχίζει να μεγαλώνει την γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων που προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές, με την προσθήκη των plug-in υβριδικών εκδόσεων των Q5, A6, A7 και A8. Τα εν λόγω αυτοκίνητα θα πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης ενώ λανσάρουν και ένα νέο όνομα για την Audi, καθώς απολαμβάνουν το χαρακτηριστικό “TFSI e” και ισχυρίζονται πως κάθε ένα από αυτά, είναι ικανό για τουλάχιστον 40 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας στο αυστηρό WLTP πρότυπο δοκιμών.

Ξεκινώντας από το μεγαλύτερο και ακριβότερο, A8 L 60 TFSI e quattro, το powertrain αποτελείται από έναν 3-λιτρο, υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, tiptronic αυτόματο κιβώτιο στο οποίο ενσωματώνεται ο μόνιμα διεργεμένος, σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας. — την εξίσωση δεν θα μπορούσε να λείπει το quattro σύστημα μόνιμης τετρακίνησης ενώ την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια έχει αναλάβει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14.1 kWh που βρίσκεται αποθηκευμένη κάτω από τον χώρο των αποσκευών. Έτσι, το σύστημα είναι σε θέση να παράγει 450 ίππους και 700 Nm ροπής.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως, είναι ότι η Audi προσφέρει δύο διαφορετικά επίπεδα στο ίδιο ακριβώς setup. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν είτε την “comfort” έκδοση, είτε μία με πιο σπορ ανάρτηση και μεγαλύτερη ισχύ. Αυτό γίνεται εμφανές από τα Q5, A6 και A7 που είναι διαθέσιμα στην 50 TFSI e “comfort” με 300 ίππους και 450 Nm ροπής αλλά και στην 55 TFSI e (κάτι σαν τις S-Line εκδόσεις των standard μοντέλων) με σχεδόν 370 ίππους και 500 Nm ροπής. Ασχέτως μοντέλου, ο οδηγός θα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 3 “modes” οδηγήσης με το EV να αναγκάζει το όχημα να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, το Auto να επιτρέπει στο σύστημα να συνδυάζει τους δύο κινητήρες και το Hold να κάνει το powertrain να λειτουργεί με τέτοιον τρόπο, ώστε τα επίπεδα μπαταρίας να μην αλλάζουν. Όλα αυτά, επιπλέον των standard Comfort, Efficiency, Auto και Dynamic που συναντάμε και σε “συμβατικές” εκδόσεις των αυτοκινήτων της Audi.

Το μόνο που απομένει τώρα, είναι για την γερμανική εταιρία να ανακοινώσει τα επίσημα νούμερα όσον αφορά στις επιδόσεις και την κατανάλωση των Q5, A6, A7 και A8 “TFSI e” καθώς και την τιμή τους.

Related Articles

Το ηλεκτροκίνητο SUV της Porsche παίρνει μορφή

cars

Δοκιμάζουμε το πληθωρικό Nissan X-Trail 1.3 DIG-T 160 PS DCT

cars

H Ford Mustang Cobra Jet 1400 βάζει φωτιά στην άσφαλτο (video)

cars

Διαβάσεις με 3D οφθαλμαπάτη – Μετά την Νάουσα, τώρα και στην Αθήνα

cars

Δείτε αυτοκίνητα αξίας 33 εκατομμυρίων σε μία και μόνο φωτογραφία

cars

Aston Martin Project 003. Ο “υιός της βαλκυρίας” είναι κοντά…

cars

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Ford Puma, Nissan Juke και Volkswagen Golf

cars

BMW iNext: Στην παραγωγή με αυτονομία 580 χιλιομέτρων

cars

Προβλήματα με το Tesla Model Y: Η άλλη όψη του νομίσματος

cars