Από τον Μάρτιο του 2015 οπότε και πραγματοποίησε το ντεμπούτο του το R8 LMS GT3, έπρεπε να περάσουν 3 χρόνια για να έρθει ο πρώτος κύκλος αλλαγών και τώρα, άλλα 3 για να φτάσουμε στην “Evo II” έκδοση που έρχεται πριν ξεκινήσει η νέα αγωνιστική σεζόν. Μία έκδοση που φέρνει πληθώρα αναβαθμίσεων σε κάθε τομέα του αγωνιστικού R8 από την αεροδυναμική στο πλαίσιο και από τα ηλεκτρονικά, στην απόδοση του κινητήρα και τα συστήματα άνεσης όπως αυτό του κλιματισμού.
Η πιο σημαντική αναβάθμιση αφορά στη νέα πίσω αεροτομή που συμμετέχει με πιο ενεργό ρόλο στην παραγωγή της απαραίτητης downforce, σε συνδυασμό με το υπόλοιπο αεροδυναμικό πακέτο φυσικά αλλά και το πάτωμα του αυτοκινήτου. Για πρώτη φορά το R8 LMS GT3 εξοπλίζεται με τετραπλά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το traction control επιτρέπει μεγαλύτερο βαθμό παραμετροποίησης ενώ οι μηχανικοί της Audi Sport εξέλιξαν μία νέα εισαγωγή για τον ατμοσφαιρικό V10 των 5.2 λίτρων, που χαρίζει πιο ομαλή παροχή της ροπής. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι ο κινητήρας είναι ικανός για 585 ίππους αλλά το τελικό νούμερο εξαρτάται αποκλειστικά από τους κανονισμούς της εκάστοτε κατηγορίας.
Οι αναβαθμίσεις όμως φέρνουν και αύξηση στην τιμή του R8 LMS GT3. Η γερμανική εταιρία ζητά €429.000 για την Evo II έκδοση, τη στιγμή που το R8 LMS GT3 Evo του 2018 κόστιζε €398.000 και το αρχικό R8 LMS GT3 του 2015, €359.000. Αυτό είναι το όνομα του παιχνιδιού όμως. Το κάθε δέκατο του δευτερολέπτου κοστίζει και αν θέλεις τα τελευταία καλούδια από την Audi Sport, πρέπει να βάλεις το χέρι βαθύτερα στην τσέπη.
The post Audi R8 LMS GT3 Evo II. Ανανέωση… ξανά! first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr