CARSNEWS
AUTONEWS

Audi RS Q8. Ταχύτητα και πολυτέλεια σε αρμονία.

Η Audi Sport δεν χάνει χρόνο. Μόλις τον Ιούνιο που μας πέρασε η γερμανική εταιρία παρουσίασε το SQ8 με έναν twin-turbo diesel 4 λίτρων να παράγει 435 ίππους, προσφέροντας το κάτι παραπάνω στον τομέα της ταχύτητας για όποιον επιθυμεί κάτι τέτοιο. Τώρα όμως, “απασφαλίζει” και λανσάρει στην αγορά το κορυφαίο Q8. Μία ναυαρχίδα που μπορεί να σταθεί με αξιώσεις απέναντι στην BMW X6 M και όποιο άλλο μοντέλο στην συγκεκριμένη, πολύ μικρή κατηγορία των super-SUVs πολυτελείας. Αυτό είναι λοιπόν, το Audi RS Q8 – το ταχύτερο SUV στο Nurburgring!

Όπως τα RS6 Avant και RS7 Sportback πριν από αυτό, το RS Q8 κινείται χάρη σε έναν twin-turbo, mild-hybrid βενζινοκινητήρα 4 λίτρων ο οποίος αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής. Όμορφα νούμερα, υψηλά και στρόγγυλα. Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου και του αναγκαίου συστήματος τετρακίνησης quattro με το μηχανικό κεντρικό διαφορικό να κατανέμει την ροπή στον άξονα που μπορεί να την αξιοποιήσει με τον βέλτιστο τρόπο. Φυσικά, η Audi προσφέρει προαιρετικά και ένα sport διαφορικό για τον πίσω άξονα που ρυθμίζει την ροπή που λαμβάνει ο κάθε τροχός ξεχωριστά. Το αποτέλεσμα αυτού του συνδυασμού είναι εντυπωσιακό για το μέγεθος και το βάρος του RS Q8. Τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα, το 0-200 km/h ολοκληρώνεται σε 13,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 km/h με το προαιρετικό “Dynamic” πακέτο.

Στον τομέα της ανάρτησης, διαβάζουμε για μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων τόσο στον εμπρός άξονα όσο και στον πίσω, με “ενεργή” αερανάρτηση και ρυθμιζόμενη απόσταση από το έδαφος που προσφέρει ένα εύρος 90 χιλιοστών ώστε να καλυφθούν οι απαιτήσεις του οδηγού – είτε μιλάμε για πίστα, είτε για εκτός δρόμου περιπλανήσεις. Οι τελευταίες πάντως θα πρέπει να γίνονται εξαιρετικά προσεκτικά καθώς οι τροχοί των 22 ιντσών (προαιρετικά είναι διαθέσιμες και ζάντες 23 ιντσών) δεν συγχωρούν πολλά ρίσκα. Οι τροχοί πάντως φιλοξενούν και ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης που αποτελείται από δίσκους 440 χιλιοστών μπροστά και 370 πίσω με carbon-ceramics να “κοσμούν” τον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού για όποιον νιώθει ότι τα standard φρένα δεν θα αντέξουν την σκληρή χρήση. Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι το σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, όπως και το γεγονός ότι το RS Q8 είναι κατά 10 χιλιοστά φαρδύτερο εμπρός και 5 χιλιοστά πίσω.

Εμφανισιακά, οι επιρροές από κλασικά μοντέλα του παρελθόντος και πιο συγκεκριμένα, το Sport Quattro. Το RS Q8 εξοπλίζεται με νέα γρίλια, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, μία διακριτική αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, διαχύτη, μεγάλες οβάλ απολήξεις για την εξάτμιση και άφθονα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά.  Στο εσωτερικό δε, παρατηρούμε άφθονο δέρμα που συνδυάζεται με Alcantara, τα νέα sport καθίσματα (προαιρετικά διαθέσιμα και “RS” καθίσματα) και τις ειδικές οθόνες στον ψηφιακό πίνακα οργάνων μεταξύ άλλων. Τέλος, να αναφέρουμε για τα πρακτικά ότι οι πωλήσεις του Audi RS Q8 θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2020 στην Ευρώπη με την τιμή του να ξεκινά από τα €127.000 στη Γερμανία.

Related Articles

Ford Mustang. Δημοφιλέστατη

cars

Πρόστιμο €870 εκατομμυρίων για τους ρύπους επιβλήθηκε στην Daimler.

cars

Με νέο, Android σύστημα infotainment το Volvo XC40 Electric.

cars

Ford Transit. Mε νέο αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων

cars

Nissan: Κατοχυρώνει νέα ονόματα για τα ηλεκτρικά της

cars

Fiat Concept Centoventi. Σημαντική βράβευση

cars

NISMO. Σε ειδική έκθεση από τη Nissan

cars

Cupra El-Born. Το πρώτο ηλεκτρικό hot-hatch του VW Group.

cars

Nissan. Σημαντικές προσφορές για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας

cars