7.3 C
Athens

Audi Sport: το νέο RS6 e-Tron EV δίπλα στο plug-in υβριδικό RS7

Published:

Το απόλυτο αυτοκίνητο επιδόσεων της Audi Sport θα επιστρέψει το 2025 με διχασμένη προσωπικότητα, λανσάροντας ως RS6 e-Tron διαθέσιμο ως Sportback και Avant estate καθώς και ως RS7 που χρησιμοποιεί ισχύ καύσης.

Καθώς αναπτύσσεται η στρατηγική του κινητήριου συστήματος play-it-safe της Audi, η μάρκα θα χρησιμοποιεί τόσο την αρχιτεκτονική Premium Platform Electric (PPE) όσο και την πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC). Όπως και η υπόλοιπη μελλοντική γκάμα της Audi, το ζυγό RS6 θα είναι ένα EV με το σήμα e-Tron, ενώ το RS7 θα είναι ένα plug-in υβριδικό.

Η παραπάνω εικόνα μας, που εικονογραφήθηκε από τον Andrei Avavarii, φαντάζεται πώς θα είναι η επόμενη γενιά RS6 e-Tron Avant. Θα χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά σχεδίασης και δομής A6 και θα είναι προσαρμοσμένο στο Audi Sport. πιο επιθετικό πρόσωπο, καμάρες με φουσκάλες, τεράστιους τροχούς και πολλά άλλα. Οι μόνες σχεδιαστικές διαφορές; Ανοιχτή γρίλια και εκτεθειμένες απολήξεις εξάτμισης στο RS7.

Ας ξεκινήσουμε με το μοντέλο e-Tron. Το PPE επιτρέπει μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt για γρήγορη φόρτιση και οι πηγές της CAR προβλέπουν ισχύ εξόδου 630 ίππων και περίπου 830 λίβρες πόδια από τη διάταξη με δύο μοτέρ. Αναμένετε μεγάλη αυτονομία, δεδομένης της μέγιστης εμβέλειας του τυπικού A6 e-Tron που φτάνει βόρεια των 400 μιλίων.

«Η πλατφόρμα PPE μας προσφέρει πολλές επιδόσεις για να πραγματοποιήσουμε κάτι τέτοιο [electric] RS6», μας είπε ο επικεφαλής μάρκετινγκ του A6 Niko Martens το 2022. «Το σπορ είναι ανεξάρτητο από την ιδέα του συστήματος μετάδοσης κίνησης», προσθέτει ο Martens. «Αντίθετα, με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορείς να έχεις ακόμα πιο σπορ δυνατότητες».

Φυσικά, ωστόσο, δεν θέλουν όλοι ένα EV – γι’ αυτό θα δούμε και αυτό το plug-in υβριδικό RS7 να ταιριάζει. Δυστυχώς, ο V8 είναι εκτός λειτουργίας, καθώς η Audi τον αντικαθιστά με ένα V6 plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που σκοπεύει να εργαστεί για τα προς το ζην, εκτείνοντας σε αυτήν και τη μικρότερη γκάμα RS5. Οι πηγές μας αναφέρουν ότι η ισχύς θα διαφέρει μεταξύ των RS5 και RS7 μέσω κλιμακούμενων ηλεκτροκινητήρων. το μικρότερο Audi Sport exec είναι πιθανό να είναι καλό για περίπου 600 ίππους, ενώ το RS7 προορίζεται για περίπου 725 ίππους.

Το plug-in σύστημα μετάδοσης κίνησης V6 περιλαμβάνει επίσης μια λειτουργία Boost, με ισχύ περίπου 50 ίππων για ριπές περιορισμένου χρόνου και μπορείτε να περιμένετε προσεκτικά χορογραφημένες και πλήρως προσαρμόσιμες λειτουργίες οδήγησης. Δεν αρκεί η ισχύς; Μην ανησυχείτε, οι αναβαθμισμένες εκδόσεις Performance με ισχύ περίπου 800 ίππων θα περιμένουν στα φτερά μετά την αρχική κυκλοφορία.

Αναμένεται κάποια άλλη έξυπνη τεχνολογία;

Εκτός από τη λειτουργία ενίσχυσης, η Audi θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία που βρίσκεται ήδη σε υπηρεσία αλλού. Δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι χρησιμοποιείται εδώ, αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι η ενεργή ανάρτηση του Ομίλου που είναι διαθέσιμη στο e-Tron GT της μάρκας (το οποίο, με τη σειρά του, εξελίχθηκε από τη λιμουζίνα S8) και κάτι που η Porsche έχει κλέψει για την τελευταία της Μοντέλα Panamera και Taycan. Αυτό θα μπορούσε να δώσει στο νέο RS6 e-Tron κάποιο πραγματικό δυναμισμό για να αντιμετωπίσει τη βαρέων βαρών M5 της BMW. Και πιστέψτε μας, αυτή η ανάρτηση λειτουργεί – ίσως λίγο πολύ καλά.

Αναμένουμε τα νέα υπερδυναμικά στελέχη της Audi Sport να αποκαλυφθούν το 2025.

READ MORE

Το instacar αναγνωρίζεται ως Great Place to Work

Το instacar, η εταιρεία που εδραίωσε το ευέλικτο leasing στην ελληνική αγορά, απέσπασε την πιστοποίηση Great Place to Work, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή του να...

Ποιές κατηγορίες αυτοκινήτων προτιμούν οι Ευρωπαίοι;

11 Φεβρουαρίου, 202511:15newsautoteam Tα στοιχεία των πωλήσεων για το 2024 δείχνουν τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες στη Γηραιά Ήπειρο. Η εταιρεία Dataforce ανακοίνωσε τα στοιχεία για τις...

Find us on X

Related articles

Latest articles