Αυτή τη στιγμή, η Bentley προσφέρει την Bentayga στην περιβαλλοντικά ευσυνείδητη, plug-in υβριδική έκδοση, στην “βασική” V8 έκδοση και στην κορυφαία Speed με τον εμβληματικό W12 βενζινοκινητήρα. Από την γκάμα λείπει μία με σπορ χαρακτηριστικά και ακριβώς αυτό το κενό έρχεται να καλύψει η “S” που χτίζει πάνω στην Bentayga V8 με πολλές, μικρές διαφορές που εν τέλει, δημιουργούν ένα σύνολο με πολύ διαφορετικό χαρακτήρα. Εμφανισιακά, οι αλλαγές είναι περιορισμένες αλλά περιλαμβάνουν νέες, μοναδικές γι’ αυτή την έκδοση ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών, το “Blackline” πακέτο, μεγαλύτερη αεροτομή, μαύρα διακοσμητικά στο κάτω μέρος του αμαξώματος, φιμέ κρύσταλλα στα φανάρια και μαύρες, οβάλ εξατμίσεις που παρέχουν και μία πιο χαρακτηριστική (και υψηλότερης έντασης) νότα. Στο εσωτερικό δε, παρατηρούμε ότι η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά στην εκτενή χρήση Alcantara και στις νέου σχεδιασμού επενδύσεις στα καθίσματα ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι παρά τον σπορ προσανατολισμό της, η Bentayga S εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη σε 4-θέσια, 5-θέσια ή 7-θέσια διαμόρφωση.
Περισσότερα έχουν γίνει από τους μηχανικούς της αγγλικής φίρμας σε αυτά που δεν φαίνονται όμως. Αλλαγές που στοχεύουν σε μία διαφορετική, πιο συναρπαστική Bentayga. Καταρχάς, το Bentley Dynamic Ride σύστημα ανήκει πλέον στον standard εξοπλισμό και περιορίζει ενεργά τις κλίσεις του αμαξώματος βασιζόμενο σε μία αρχιτεκτονική 48-volt. Το σύστημα αντιδρά σε κλάσματα του δευτερολέπτου εφαρμόζοντας δύναμη που αγγίζει τα 1.300 Nm για να αντισταθμίσει τις δυνάμεις που ασκούνται στην ανάρτηση στις στροφές και σύμφωνα με την Bentley, παρέχει άριστη ευστάθεια και μεγιστοποιεί την επαφή των ελαστικών με τον δρόμο. Προς την ίδια κατεύθυνση είναι και οι αλλαγές που έγιναν στο καλιμπράρισμα του “Sport” mode οδήγησης, που προσφέρει πλέον ακόμα καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, περισσότερη αίσθηση στο τιμόνι και έως 15% σκληρότερα αμορτισέρ ενώ νέες ρυθμίσεις απέκτησε και το σύστημα torque vectoring του μεγάλου SUV.
Εκεί που δεν υπάρχουν αλλαγές ή αναβαθμίσεις, είναι στο κινητήριο σύνολο της Bentayga S. Ο 4-λιτρος, twin-turbo V8 συνεχίζει να αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm ροπής και είναι σε θέση να επιταχύνει την βαριά Bentayga S στα 100 km/h σε 4.5 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να είναι στα 290 km/h. Αν ο οδηγός είναι συγκρατημένος όσον αφορά στο πεντάλ του γκαζιού δε, η Bentayga S μπορεί να διανύσει έως και 650 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ. Αλλά ποιος μπορεί να το κάνει αυτό;
The post Bentley Bentayga S. Κάνει το πολυτελές, λίγο πιο σπορ. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr