CARSNEWS
NEW MODELS

BMW: Νέο εργοστάσιο κατασκευής συσσωρευτών στη Λειψία

Επεκτείνοντας τις εγκαταστάσεις της στη Γερμανία, η BMW διαμορφώνει το εργοστάσιό της στη Λειψία ώστε από το 2021 να είναι σε θέση να παράγει συσσωρευτές για τα ηλεκτρικά της οχήματα. Για το σκοπό αυτό θα επενδύσει συνολικά 100 εκ. ευρώ, μέχρι το 2022. Η είδηση αυτή έγινε γνωστή από το Μιχάλη Νικολαϊδη, Head of Planning and Production Engines and E-Drives της εταιρίας. Ο ίδιος μάλιστα δήλωσε σχετικά, «Αυξάνουμε συνεχώς την παραγωγή ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης για να επιτύχουμε τους φιλόδοξους στόχους μας στην ηλεκτρική κινητικότητα. Μόλις πρόσφατα, ανοίξαμε το Competence Center για την παραγωγή E-Drive στο Dingolfing και διπλασιάσαμε την ικανότητα παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης στην BMW Brilliance Automotive στην Κίνα, ανοίγοντας ένα άλλο κέντρο συσσωρευτών. Τώρα αυξάνουμε επίσης την παραγωγή των συσσωρευτών μας στη Γερμανία».

Το νέο κέντρο στη Λειψία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στα μέσα του 2021. Πρόκειται για το εργοστάσιο που κατασκευάζονται τα i3, από το 2013, όποτε στον τομέα της ηλεκτροκίνησης αυτό έχει μία ιδιαίτερη βαρύτητα για τη Βαυαρική φίρμα. Ειδικά για τη μονάδα παραγωγής συσσωρευτών, υπολογίζεται πως θα εργάζονται σε αυτή περισσότερα από 150 άτομα.

Αναφορικά με τη διαδικασία παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης, αποτελείται από δύο βασικά βήματα: Πρώτον, τα κελιά των συσσωρευτών ελέγχονται και στη συνέχεια συναρμολογούνται σε μεγαλύτερες μονάδες, σε μια αυτοματοποιημένη διαδικασία. Ο όμιλος BMW προμηθεύεται τις μπαταρίες από συνεργάτες που τις παράγουν σύμφωνα με τις ακριβείς προδιαγραφές που έχει θέσει. Στην πράξη, χρησιμοποιεί διαφορετικές μπαταρίες, ανάλογα με το ποια παρέχει τα καλύτερα χαρακτηριστικά για τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε μοντέλου.

Τα modules του συσσωρευτή στερεώνονται στη συνέχεια σε ένα περίβλημα αλουμινίου, μαζί με τις συνδέσεις, τις μονάδες ελέγχου και τις μονάδες ψύξης. Το μέγεθος και το σχήμα του περιβλήματος αλουμινίου καθώς και ο αριθμός των χρησιμοποιούμενων modules ποικίλλουν ανάλογα με το όχημα. Το αποτέλεσμα είναι ένας συσσωρευτής υψηλής τάσης ιδανικά σχεδιασμένος για το κάθε μοντέλο.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Seat: Έκπτωση έως 800 ευρώ για Ibiza και Arona

cars

Kia: Νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων εξαλείφει τις τυφλές γωνίες

cars

Fiat Centoventi Concept. Ο εκδημοκρατισμός του εξηλεκτρισμού!

cars

Lagonda All-Terrain Concept. Εκκεντρικό και πολυτελές.

cars

Κληρώνει για την επένδυση της VW στην Ελλάδα – Εκτός χάρτη η Θάσος

cars

Η σιλουέτα της νέας Mercedes-Benz S-Class αποκαλύπτεται

cars

Νέα Mercedes G-Class. Και πετρελαιοκίνητη

cars

Με εξηλεκτρισμένο V8 η Mercedes-Benz GLE 580!

cars

Νέα Skoda Fabia R5 evo. Έτοιμη

cars