Η γκάμα της BMW είναι ολίγον τι μπερδεμένη και δεν βοηθά ιδιαίτερα τους καταναλωτές με την “ασυνέπεια” της. Το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της ασυνέπειας είναι η 2 Series. Ως Coupe και Convertible είναι πισωκίνητη. Ως Gran Coupe, δεν είναι όπως δεν είναι και ως Active Tourer και Grand Tourer. Δεν γνωρίζουμε ακριβώς ποια συλλογιστική οδήγησε σε αυτό το μπέρδεμα, αλλά σύμφωνα με τον product manager της 2 Series, Gernot Stuhl, δεν πρόκειται να ξεμπερδέψει καθώς και η επόμενη γενιά του μικρού coupe της BMW, θα συνεχίσει να είναι πισωκίνητη.
Η γερμανική εταιρία μελέτησε την αγορά και είδε ότι ενώ το μεγαλύτερο ποσοστών των πελατών που επέλεξε την 1 Series δεν το έκανε για το κινητήριο σύνολο ή την αρχιτεκτονική της, η πλειοψηφία αυτών που διάλεξαν την 2 Series Coupe την διάλεξαν συνειδητά επειδή ήταν πισωκίνητη. Έτσι, ενώ η επόμενη γενιά του συγκεκριμένου μοντέλου θα κάνει χρήση μίας “διαφορετικής πλατφόρμας”, η κίνηση θα συνεχίσει να γίνεται μέσω των τροχών του πίσω άξονα. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι στην κορυφή της γκάμας της 2 Series Coupe θα συνεχίσει να βρίσκεται η M2. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Stuhl:
“Αν νιώθεις ότι χρειάζεσαι ένα compact αυτοκίνητο με περισσότερους από 306 ίππους [του δίλιτρου βενζινοκινητήρα της M235i Gran Coupe], θα υπάρχει κάτι για εσένα στην γκάμα της BMW.“
Στο μέλλον λοιπόν, θα υπάρχουν όπως και τώρα η “βασική”, πισωκίνητη 2 Series Coupe και Convertible, η κορυφαία M2, η μπροστιοκίνητη 2 Series Gran Coupe και η “πολυμορφική” 2 Series Active Tourer που αναμένεται να ανανεωθεί ριζικά εντός του 2020. Αν αυτή δεν είναι η πιο πλήρης και συνάμα, πιο πολύπλοκη “Series” της BMW, ή οποιασδήποτε άλλης εταιρίας, τότε δεν ξέρω ποια είναι.