CARSNEWS
AUTONEWS

BMW 128ti. Μία καυτή, μπροστιοκίνητη 1 Series με 265 άλογα.

Η BMW αναβιώνει τον ιστορικό χαρακτηρισμό “Turismo Internazionale” για μία νέα έκδοση της 1 Series η οποία τοποθετείται κάτω από την κορυφαία, τετρακίνητη M135i των 306 ίππων και 450 Nm ροπής και ακριβώς απέναντι από ανταγωνιστικές προτάσεις όπως το VW Golf GTI και το Ford Focus ST. Η πρώτη “ti” έπειτα από 20 χρόνια είναι ένα μοντέλο που προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία οδήγησης χάρη στο διαφορετικό στήσιμο του αυτοκινήτου από τους μηχανικούς της γερμανικής εταιρίας και υπόσχεται συγκινήσεις ως το πρώτο μπροστιοκίνητο hot-hatch της BMW!

Γιατί αυτό είναι που διαφοροποιεί την 128ti από την M135i. Η κορυφαία 1 Series εξοπλίζεται με το σύστημα τετρακίνησης της μάρκας την στιγμή που η “ti” ακολουθεί την πιο… παραδοσιακή συνταγή των καυτών hatchbacks και περνά την ισχύ στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα. Ισχύς η οποία αγγίζει τους 265 ίππους από τις 4.750 σ.α.λ. μέχρι τις 6.500 με την ροπή στα 400 Nm (διαθέσιμα από τις 1.750 έως τις 4.500 σ.α.λ.) από μία detuned εκδοχή του δίλιτρου, τετρακύλινδρου, turbo βενζινοκινητήρα ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο Steptronic Sport. Η BMW δεν παρέλειψε δε, να τοποθετήσει και ένα Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ανάμεσα από τους τροχούς του εμπρός άξονα για να βελτιστοποιήσει την πρόσφυση. Έτσι, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 6,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Στην επίτευξη αυτών των επιδόσεων παίζει ρόλο τόσο η μείωση στο βάρος κατά 80 κιλά σε σύγκριση με την M135i xDrive όσο και οι επεμβάσεις των μηχανικών στο πλαίσιο και την ανάρτηση, με την τελευταία να χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά σε σύγκριση με μία standard 1 Series και να διαθέτει σκληρότερες ρυθμίσεις τόσο για τα αμορτισέρ και τα ελατήρια όσο και για τις αντιστρεπτικές ράβδους. Για να ελαχιστοποιηθεί το φαινόμενο του torque-steer που μαστίζει τα δυνατά μπροστιοκίνητα μοντέλα δε, η BMW ενσωμάτωσε στην 128ti ένα ξεχωριστό set-up στο σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα πέδησης έχει μεταφερθεί αυτούσιο από την M135i δε, και αποτελείται από δίσκους 360 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 300 χιλιοστών με πλευστές δαγκάνες πίσω. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το διακριτικό αλλά χαρακτηριστικό στυλιστικό πακέτο που συνδυάζεται με κόκκινες λεπτομέρειες και το σήμα “ti” τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα. Χαρακτηριστική της τοποθέτησης της BMW 128ti είναι και η τιμή της, που ξεκινά από τα €41.574,79 στην Γερμανία.

The post BMW 128ti. Μία καυτή, μπροστιοκίνητη 1 Series με 265 άλογα. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Νέο σπορ πρωτότυπο Honda Neo Classic Racer

cars

Renault Captur 1.3 TCe 130PS EDC. Συνολικά αναβαθμισμένο

cars

Δύο ρετρό πρωτότυπα έφερε η Suzuki στο Τόκιο.

cars

Ford. Mε δυνατή παρουσία στο στο 2ο Off Road Adventure Festival

cars

Το Hyundai i20 N γυρνά θυμωμένο στο Nurburgring!

cars

Νέο Volkswagen Passat. Mε έμφαση στη τεχνολογία

cars

Το Defender αποκτά plug-in υβριδική έκδοση και όχι μόνο!

cars

Η ABT Sportsline ανεβάζει την απόδοση του Audi RS5

cars

Ford Transit Trail & Active. Νέες ενδιαφέρουσες εκδόσεις

cars