CARSNEWS
AUTONEWS

BMW i4 Concept. Ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή!

Το γεγονός ότι η BMW αρχίζει να αποκτά ρυθμό όσον αφορά στην υλοποίηση της φιλόδοξης στρατηγικής εξηλεκτρισμού της γκάμας της δεν αποτελεί νέο. Όπως δεν αποτελεί νέο ότι κάποια στιγμή εντός του 2021, θα λανσάρει στην αγορά την αμιγώς ηλεκτρική i4. Το αυτοκίνητο καθεαυτό όμως είναι νέο και το πλάνο της γερμανικής εταιρίας προέβλεπε την παρουσίαση του στην έκθεση της Γενεύης. Κρίμα που ακυρώθηκε η έκθεση (η δημόσια υγεία προέχει) αλλά η BMW δεν άλλαξε τα σχέδια της και παρουσίασε το i4 Concept διαδικτυακά.

Σχεδιαστικά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι την παράσταση κλέβει η γιγαντιαία γρίλια στο εμπρός μέρος. Μία γρίλια που θεωρητικά είναι περιττή καθώς δεν υπάρχει κάποια μηχανή εσωτερικής καύσης που να απαιτεί ψύξη αλλά πρακτικά, η BMW την χρησιμοποιεί ως ένα “πάνελ ευφυίας” όπου φιλοξενούνται όλοι οι αισθητήρες για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης με τα οποία εξοπλίζεται το ηλεκτρικό πρωτότυπο της. Αυτό που μπορούμε να πούμε με σχετική ασφάλεια για το design του i4 Concept, είναι πως αποτελεί μία εκδοχή του μοντέλου παραγωγής αλλά με μία σοβαρή δόση υπερβολής. Με πιο απλά λόγια, τα χαρακτηριστικά που βλέπεις εδώ, είτε σου αρέσουν είτε όχι, θα περάσουν στην παραγωγή αλλά κάπως πιο “υποτονικά”.

Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, ίσως σε μεγαλύτερο βαθμό μάλιστα καθώς οι φωτογραφίες δείχνουν πως οι σχεδιαστές ήταν περισσότερο ελεύθεροι να δημιουργήσουν ένα άκρως μινιμαλιστικό design. Το i4 Concept πάντως, φαίνεται οδηγοκεντρικό, με δύο μεγάλες οθόνες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Στο θέμα των οθονών, η BMW εξοπλίζει το concept με αυτά που ονομάζει “Experience Modes” και μεταβάλλει τις πληροφορίες που προβάλλονται στον οδηγό και τους επιβάτες ανάλογα με την διάθεση και την περίσταση. Τα διαθέσιμα modes είναι 3 και ονομάζονται “Core”, “Sport” και “Efficient” και λειτουργούν ακριβώς όπως φαντάζεσαι.

Για το τέλος, άφησα τα λεγόμενα… μηχανικά. Σύμφωνα με την εταιρία, το i4 Concept κινείται χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 530 ίππους και τροφοδοτείται με ενέργεια από μία συστάδα μπαταριών 80 kWh που χαρίζει αυτονομία της τάξης των 600 χιλιομέτρων. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε κατά πόσο αυτά τα νούμερα θα παραμείνουν ίδια όταν το μοντέλο περάσει στην παραγωγή αλλά χάρη σε αυτά, και στην άγνωστη ακόμα μετάδοση που εξασφαλίζει κίνηση και στους 4 τροχούς, το i4 Concept επιταχύνει θεωρητικά στα 100 km/h σε μόλις 4,0 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική των 200 km/h. Υποθέτουμε επίσης ότι το i4 παραγωγής θα είναι διαθέσιμο και σε μία πισωκίνητη έκδοση με μικρότερη μπαταρία και ενδεχομένως, ιπποδύναμη.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Toyota δηλώνει έτοιμη να κατασκευάσει την πόλη του μέλλοντος!

cars

Με V8 βενζινοκινητήρα και 507 ίππους τα Audi SQ7 και SQ8 στις Η.Π.Α.

cars

Το Le Mans αναβάλλεται για τον Σεπτέμβριο!

cars

Nέο Volkswagen Tiguan Allspace. Ήρθε

cars

Το πρότυπο Euro7 θα φέρει τα πάνω-κάτω στους κινητήρες!

cars

Audi. Με τεχνολογία eAWS  στα SUV της 

cars

H Mercedes-Benz 450 SEL 6,9 είναι μία πολύ κομψή 45άρα…

cars

Η Mercedes-AMG One ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή!

cars

Το νέο Volkswagen Arteon αποκτά Shooting Brake και “R” εκδόσεις!

cars