CARSNEWS
AUTONEWS

BMW M5 facelift. Έφτασε η ώρα για την κορυφαία!

Αφού παρουσιάστηκε επίσημα η 5 Series LCI (Life Cycle Impulse ή απλά, facelift στην γλώσσα της BMW) και είχαμε χρόνο να την επεξεργαστούμε έστω και εικονικά, η γερμανική εταιρία δεν έχει λόγο να καθυστερήσει περαιτέρω την παρουσίαση της κορυφαίας εκδοχής της και μας δίνει την ανανεωμένη M5. Μία M5 που έρχεται με μερικές αλλαγές στην εμφάνιση, αρκετές αλλαγές στην τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται και ελαφρώς διαφορετικό στήσιμο…

Πιο συγκεκριμένα, οι σχεδιαστές της BMW εστίασαν στο εμπρός μέρος όπου παρατηρούμε τον νέο, πιο δραματικό προφυλακτήρα, την ανασχεδιασμένη γρίλια και φυσικά, τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν την τεχνολογία Dynamic Laser Matrix Beam για μεγαλύτερη φωτεινότητα στην μεγάλη “σκάλα”. Ανάλογες, αν και πιο περιορισμένες είναι οι επεμβάσεις στο πίσω μέρος, όπου άλλαξε το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, το σχήμα των εξατμίσεων και τα φανάρια που είναι πλέον “3D” LED. Κατά τα άλλα, η BMW προσφέρει την M5 σε 5 νέα χρώματα και την έχει διακοσμήσει με άφθονες μαύρες λεπτομέρειες που… αγριεύουν την εικόνα του γερμανικού super-sedan.

Στην καμπίνα, οι αλλαγές αντικατοπτρίζουν αυτές που είδαμε στην 5 Series LCI και περιλαμβάνουν μία μεγαλύτερη οθόνη 12,3 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, την τελευταία (7η) γενιά του συστήματος iDrive και δύο νέα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα που στόχο έχουν την βελτίωση της εργονομίας. Το ένα από αυτά επιτρέπει στον οδηγό να μεταβαίνει με ένα πάτημα από το “Road” mode όπου όλα τα συστήματα ασφαλείας είναι ενεργοποιημένα, στο “Track” mode όπου μονάχα το σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης και το Evasion Assistant παραμένουν ενεργά και το άλλο παρέχει πρόσβαση στις εξατομικευμένες ρυθμίσεις που αφορούν τον κινητήρα, το πλαίσιο και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Μιας που αναφερθήκαμε σε αυτά, αξίζει να αναφέρουμε ότι η νέα M5 δεν εμφανίζει καμία αλλαγή στον συγκεκριμένο τομέα. Έτσι, ο twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων είναι και πάλι διαθέσιμος στην βασική εκδοχή του, με 600 ίππους και 750 Nm ροπής και στην Competition όπου η ιπποδύναμη αυξάνεται κατά 25 άλογα. Standard είναι, όπως και πριν, τόσο το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με την… πισωκίνητη κατανομή όσο και το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ενώ οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρίας προχώρησαν σε μερικές επεμβάσεις στην ανάρτηση της M5 Competition με στόχο την βελτίωση της άνεσης σε υψηλές ταχύτητες. Το λανσάρισμα της ανανεωμένης M5 στην αγορά είναι προγραμματισμένο για τον ερχόμενο Αύγουστο με τιμή η οποία ξεκινά από τα €120.900 στη Γερμανία για την “βασική” και από τα €129.900 για την Competition.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Genesis X. Αθλητική κομψότητα σε βιώσιμη συσκευασία.

cars

Μέσα στο 2019 τα νέα Hyundai Sonata και Genesis GV80

cars

Mini: Ο θρύλος και η επιστροφή του

cars

Αέρας ανανέωσης για το Suzuki Ignis.

cars

H τετρακίνηση από την FCA

cars

Νέο Hyundai i10. Πιο δυναμικό, πιο ευρύχωρο και με άφθονη τεχνολογία.

cars

Ο Νίκος Γκάλης τιμήθηκε από το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στο Σικάγο για την προσφορά του στον ελληνικό αθλητισμό

cars

Αλλάζει και συνεχίζει το Volkswagen Passat.

cars

Το Project Trinity της VW θα αλλάξει και τον τρόπο που αγοράζουμε αυτοκίνητο!

cars