CARSNEWS
NEW MODELS

Citroen C4 Cactus. Ξέρει να ξεχωρίζει

Θέλω να ξεκινήσω από την ίδια την εταιρία η οποία, να θυμίσω, συμπληρώνει 100 χρόνια παρουσίας στην αυτοκίνηση φέτος από το 1919 που την ίδρυσε ο οραματιστής με το ανήσυχο πνεύμα Αντρέ Σιτροέν. Μπήκε λοιπόν στην ” μεγάλη Βίβλο” των λίγων εταιριών που έχουν την τιμή να γιορτάσουν τέτοιο ιωβηλαίο και είναι υπερήφανες για αυτό. Μία εταιρία που πρωταγωνιστεί από την ίδρυσή της σε όλους τους τομείς με κυριότερο, κατά την γνώμη μου, σε αυτόν της πρωτοπορίας στην τεχνολογία. Να αναφέρουμε την εμπρός κίνηση, την υδροπνευματική ανάρτηση, τα περιστρεφόμενά φώτα, το υδραυλικό τιμόνι, την παθητική τετραδιεύθυνση και πολλά ακόμη σημαντικά για την ασφάλεια, όπως οι δοκιμές αντοχής σύγκρουσης απο το Traction Avant ακόμη. Είναι πολλά αυτά που την έκαναν μεγάλη και έτσι συνεχίζει μέχρι σήμερα.


Το αυτοκίνητο
Η πρώτη σκέψη μου όταν το είδα για πρώτη φορά ήταν ” καιρός ήταν για κάτι φρέσκο” με την μυώδη φόρμα του, τα ξεχωριστά σε σχεδίαση φώτα, το ψηλό ” σώμα” του με κάτι το επιβλητικό για την κατηγορία του. Την μεγάλη διαφορά όμως την κάνουν τα πλαϊνά προστατευτικά ή airbumb αν προτιμάτε που συγχρόνως είναι και σχεδιαστική παρέμβαση που συμπληρώνεται ιδανικά από τις πολλές διχρωμίες του αμαξώματος που μπορείτε να επιλέξετε. Ανάλογη εικόνα περιμένετε και στο εσωτερικό και δεν θα σάς απογοητεύσει με άνετους χώρους, ευχάριστο περιβάλλον και πολύ καλό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις.

Το κορυφαίο όμως στοιχείο είναι τα καθίσματα των οποίων η άνεση είναι μακράν η καλύτερη ακόμη και σε μεγάλες κατηγορίες. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με το οποίο συζώ τις τελευταίες 20 ημέρες, πήγα δύο φορές στην Αθήνα σε μονοήμερα ταξίδια και ένοιωσα σαν να επέστρεφα σπίτι από το κέντρο της πόλης! Ο κινητήρας των 1.200 κυβικών σε τρικύλινδρη διάταξη με τους 110 ίππους είναι πρόθυμος παντού έχοντας και την μεγάλη βοήθεια από το μηχανικό κιβώτιο των έξη σχέσεων, καταφέρνοντας έτσι σε μικτή οδήγηση να κυμαίνεται η κατανάλωση οριακά κάτω από τα εφτά λίτρα ανα 100 χλμ.


Όλα καλά λοιπόν; Όχι ακριβώς διότι θα ήθελα περισσότερους και μεγαλύτερους χώρους για μικροαντικείμενα όπως και κλασικούς μηχανισμούς στα πίσω παράθυρα. Υπάρχει όμως και ένα πλεονέκτημα που το θεωρώ σημαντικό. Ενώ κυκλοφορούν πολλά και είναι πια αναγνωρίσιμο, τραβάει τα βλέμματα των περαστικών ενώ είναι και αρκετοί στη γειτονιά που ζήτησαν να περιεργαστούν και το εσωτερικό.


Σαν επίλογος
Σε αυτές τις 20 μέρες που το οδηγώ, απέκτησα έναν ” φίλο” και θα λυπηθώ στον αποχωρισμό.

Toυ Τριαντάφυλλου Τσουλφά

Related Articles

Nissan. Βραβείων συνέχεια

cars

Επίσημα το νέο Hyundai i10

cars

Τίτλοι τέλους και επισήμως για το Ford C-Max.

cars

Volvo. Συνεργάζεται με CATL και LG Chem, για προμήθεια μπαταριών

cars

Νέο Skoda Kamiq. Μία πρώτη αίσθηση

cars

H Honda έχει μεγάλες προσδοκίες από το ηλεκτρικό της

cars

Leave a Comment