CARSNEWS
NEW MODELS

Concept 508 Peugeot Sport Engineered. Επίδειξη υβριδικών ικανοτήτων με 400 ίππους!

Θέλεις να μιλήσουμε για προθέσεις; Όχι αυτές του λόγου, αλλά αυτές που δείχνει μία εταιρία με ένα πρωτότυπο που παρουσιάζει. Όπως για παράδειγμα το Concept 508 Peugeot Sport Engineered, που μας ξάφνιασε καθώς δεν υπήρξε κανενός είδους προειδοποίηση αλλά και επειδή μοιάζει τόσο… εφικτό που θα μπορούσε να περάσει στην παραγωγή αύριο κιόλας χωρίς καμία απολύτως αλλαγή. Περί τίνος πρόκειται όμως και γιατί έχει τόσο περίεργο όνομα;

Για το δεύτερο δεν έχω κάποια απάντηση. Όσο για το τι είναι, θα πρέπει να ανατρέξουμε στο 308 R Hybrid του 2015. Ένα (επίσης) πρωτότυπο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας, που κινούνταν από ένα plug-in υβριδικό powertrain, το οποίο συνδύαζε τον κλασικό 1.6 THP βενζινοκινητήρα με 2 ηλεκτροκινητήρες για συνδυαστική απόδοση της τάξης των 500 ίππων! Περίπου το ίδιο powertrain, έχει αναλάβει την κίνηση του Concept 508 Peugeot Sport Engineered (PSE για συντομία). Μόνο που εδώ, ο 1.6 λίτρων Puretech βενζινοκινητήρας αποδίδει 200 ίππους και όχι 270 όπως αυτός του 308 R Hybrid. Διαφορές υπάρχουν και στους ηλεκτροκινητήρες, με αυτόν που βρίσκεται στον εμπρός άξονα να παράγει 110 ίππους και αυτόν που βρίσκεται στον πίσω, να παράγει 200. Ωστόσο, τα απλά μαθηματικά μας απογοητεύουν καθώς η συνδυαστική ιπποδύναμη “περιορίζεται” στα 400 άλογα, με την ροπή να είναι στα κάπως συντηρητικά, 500 Nm.

Κάπως έτσι, το Concept 508 PSE μπορεί να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 4.3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του είναι περιορισμένη στα 250 km/h. Η φύση του plug-in υβριδικού κινητήριου συνόλου του όμως, προσφέρει άφθονα οφέλη πέραν των επιδόσεων. Χάρη σε μία μπαταρία 11.8 kWh, το πρωτότυπο της Peugeot μπορεί να κινηθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα ενώ όταν κινείται υβριδικά, οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 49 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο!

Κατά τα άλλα, το Concept 508 Peugeot Sport Engineered έχει αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που αποτελείται από δίσκους 380 mm με 4-πίστονες δαγκάνες εμπρός (για τους πίσω δεν υπάρχει πληροφόρηση), χαμηλωμένη ανάρτηση με νέες ρυθμίσεις όσον αφορά στην σκληρότητα, φαρδύτερα μετατρόχια κατά 24 mm εμπρός και 12 mm πίσω και βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης. Οι αλλαγές στην εμφάνιση περιλαμβάνουν τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τον διαχύτη στο πίσω μέρος και τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών που “ντύνονται” με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S σε διάσταση 245/35. Στο εσωτερικό από την άλλη, κυριαρχούν τα σκοτεινά χρώματα ενώ όσον αφορά στα υλικά, την παράσταση κλέβει η πάντοτε εντυπωσιακή Alcantara και τα ανθρακονήματα. Μακάρι να το δούμε και στην παραγωγή με όσο το δυνατόν λιγότερες αλλαγές!

Related Articles

Οργανωτικές αλλαγές στη Mercedes-Benz Ελλάς

cars

Η νέα Flying Spur θα είναι η πρώτη Bentley με τετραδιεύθυνση!

cars

Νέο Michelin Pilot Sport Cup2 R. Ειδικό

cars

Η Porsche 411 έρχεται από το αυτόνομο μέλλον

cars

Έσπασε το ταμείο η Ferrari F2002 του Michael Schumacher

cars

Τετρακίνηση και έως 306 ίπποι για το ηλεκτροκίνητο crossover της Skoda

cars

H ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία στη δίνη του κορωνοϊού

cars

Audi e-tron. Πρωταγωνιστεί εκεί που λαμβάνονται οι αποφάσεις

cars

Ο τρικύλινδρος κινητήρας της Ferrari

cars