CARSNEWS
AUTONEWS

DS 3 Crossback 1.2 Pure Tech 100 PS. Φινετσάτο

Μετά το DS 7 Crossback με το οποίο η Premium Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έδειξε αφενός τις δυνατότητες που διαθέτει, αφετέρου τη διάθεση που έχει να ξεχωρίσει, ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε το DS 3 Crossback. Ένα μοντέλου που στόχο έχει την εγκαθίδρυση της εταιρίας στη συνείδηση μας ως την Γαλλική πρόταση στα Premium αυτοκίνητα, πράγμα το οποίο κάθε άλλο παρά εύκολο είναι. Ωστόσο οι Γάλλοι μας έδειξαν και πάλι πως ξέρουν πολύ καλά τι θέλουν να κάνουν και κυρίως πώς θα το κάνουν.

Με έντονη σχεδίαση

Οι άνθρωποι της DS γνωρίζουν πολύ καλά ότι το πρώτο πράγμα που χρειάζεσαι για να διαφοροποιηθείς και μάλιστα στη premium κατηγορία, είναι η ξεχωριστή σχεδίαση τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του. Και αν το πρώτο δείγμα γραφής με τη DS7 Crossback μας υποψίασε και με το παραπάνω, το DS3 Crossback επιβεβαιώνει τις συγκεκριμένες υποψίες.  Το νέο Γαλλικό μοντέλο ξεχωρίζει ως πρόδρομος της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας λόγω του καινοτόμου και avant – garde στυλ του. Έχοντας μήκος 4,12 μέτρων, πλάτος 1,79 μ. και όντας 1,53 μέτρα ψηλό, προσφέρει συμπαγείς διαστάσεις, ενώ παραλλήλως διαθέτει μία ισχυρή προσωπικότητα την οποία διαμορφώνουν οι μυώδεις γραμμές του.

Πολύ ιδιαίτερο στα πλαϊνά του

Μπροστά, η εξαιρετικά σμιλεμένη μάσκα DS Wings, τα φώτα LED και οι εκτεταμένοι προβολείς DS Matrix Led Vision δημιουργούν την αίσθηση ενός ιδιαίτερα χαρισματικού συνόλου, ενώ, ταυτόχρονα, προβάλλουν προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Τα στιλιστικά του χαρακτηριστικά ενισχύονται από λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα οι αόρατες τσιμούχες των παραθύρων, οι «κρυφές» χειρολαβές – που ενσωματώνονται την επιφάνεια των θυρών – και η κομψή γραμμή οροφής από την οποία απουσιάζει η κεραία.

Και το πίσω μέρος διαθέτει μία έντονη φινέτσα

Ιδιαίτερο και μέσα

Και αν εξωτερικά ξεχωρίζει, το εσωτερικό του είναι πραγματικά μοναδικό. Το «φουσκωτό» ταμπλό, οι ραφές σε σχήμα μαργαριταριού,  η σημασία στη λεπτομέρεια, όπως για παράδειγμα οι “toggle” διακόπτες και η σχεδίαση του μπουτόν εκκίνησης δείχνουν και κάνουν τη διαφορά αισθητή.

Ποιοτικό εσωτερικό, με ευφάνταστη σχεδίαση

Επίσης το ταμπλό μπορεί να είναι επικαλυμμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, όπως δέρμα alcantara ή δέρμα Nappa. Ο χώρος των επιβατών είναι ικανοποιητικός ενώ το πίσω διαιρούμενο και ανακλινόμενο κάθισμα επιτρέπει να αυξήσετε τον όγκο του πορτμπαγκάζ των 350 λίτρων και να δημιουργήσετε ένα ενιαίο χώρο φόρτωσης 1.050 λίτρων. Μοναδική ένσταση αποτελεί η ορατότητα των πίσω επιβατών προς τα έξω, η οποία είναι αρκετά περιορισμένη.

Αποδείχτηκαν ιδιαίτερα άνετα

Επίσης δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και  στο γέμισμα των καθισμάτων που προσφέρει απαράμιλλη άνεση λόγω της χρήσης αφρού υψηλής πυκνότητας. Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού είναι ειδικά διαμορφωμένα και διαθέτουν αυτή την καινοτομία που προσφέρει μέγιστη άνεση για οποιοδήποτε τύπο ταξιδιού και διατηρεί αμείωτη – στο καλύτερό της επίπεδο – την απόδοση των μαξιλαριών των καθισμάτων με την πάροδο του χρόνου.

Οι χώροι και η ορατότητα των πίσω επιβατών προς τα έξω, δεν είναι τα δυνατά του σημεία

Η κεντρική οθόνη αφής 10,3 ιντσών που διαθέτει σύστημα πλοήγησης και η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone, δίνουν μία πρώτη high tech εικόνα, που συμπληρώνουν τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού: DS Drive Assist (για διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα και σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα), DS Park Pilot (για υποβοήθηση κατά το παρκάρισμα) και Active Safety Brake και Active Lane Assist 3ης  γενιάς. Χρησιμοποιώντας ραντάρ και κάμερα, το πρώτο αναγνωρίζει πεζούς ή ποδηλάτες σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού για ταχύτητες έως 140 χλμ./ώρα και το δεύτερο, λειτουργεί χωρίς να χρειάζεται διαγράμμιση στη δεξιά λωρίδα του δρόμου.

Οριακά τα 350 λίτρα

Οριακός

Ο λόγος για τον γνωστό 1200άρι Pure Tech ο οποίος στην έκδοση της δοκιμής απέδιδε 100 ίππους και συνδυαζότανε με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξη σχέσεων. Προφανώς το οριακός αναφέρετε στο γεγονός πώς όταν οδηγείς ένα, όπως το ίδιο θέλει να είναι, premium αυτοκίνητο, θέλεις και οι επιδόσεις να βρίσκονται σε ανάλογο επίπεδο. Βέβαια τα 10.9’’ για τα 0-100 χλμ./ώρα όπως και τα 181 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας, δεν είναι απογοητευτικά νούμερα, αλλά επί προσωπικού θα επιλέγαμε κάποια από τις ισχυρότερες εκδόσεις του κινητήρα.

Ικανός μεν, θα επιλέγαμε μία πιο δυνατή του έκδοση, δε

Σε ότι αφορά στη κατανάλωση, αν δεν το πιέσετε θα δείτε τιμές γύρω στα 7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ παρά το γεγονός πώς πρόκειται για ένα τρικύλινδρο μοτέρ, η χροιά του αλλά και η συνολική του λειτουργία είναι αρκετά πολιτισμένη.

Ο σκοπός του είναι η άνεση στη μετακίνηση

Με στόχο την άνεση

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής του αυτοκινήτου κάναμε αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα σε κάθε είδους δρόμο και συνθήκη.  Αυτό που ξεχωρίζει από τα ευθύς εξαρχής είναι η πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης, η ιδιαίτερα προσεγμένη ηχομόνωση και ο τρόπος με τον οποίο το αυτοκίνητο περνάει πάνω από τις πάμπολλες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Θετική εντύπωση προκαλεί επίσης και το πολύ γρήγορο τιμόνι με τη καλή πληροφόρηση, ενώ και το μηχανικό κιβώτιο είχε πολύ καλή αίσθηση στην αλλαγή των σχέσεων.  Η ανάρτηση (Γόνατα McPherson εμπρός και αντιστρεπτικό άξονα πίσω) έχει ρυθμιστεί από τους μηχανικούς έτσι ώστε να υπάρχει η απόλυτη ισορροπία άνεσης και χωρίς να δημιουργούνται έντονες κλίσεις στις στροφές.

Δεν θα πεί όχι και σε ένα πατημένο χωματάκι

Η δεύτερη πρόταση λοιπόν την DS, μετά το DS 7 Crossback έχει ακόμη πιο δύσκολο έργο να επιτελέσει. Αυτό διότι αφενός ο μεγάλος του αδερφός έβαλε το πήχη πολύ ψηλά, αφετέρου, διότι η κατηγορία στην οποία ανήκει έχει πλέον πολλά και εξαιρετικά αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει πως η ξεχωριστή του σχεδίαση και η premium αύρα, δεν είναι από μόνα τους αρκετά, πάρα το γεγονός πώς τα 21800 Ευρώ από τα οποία ξεκινάει, δεν είναι πολλά για μία, σαφώς διαφορετική πρόταση.

Αρκετά όμορφες
  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα
  • Χαρακτήρας
  • Εξοπλισμός
  • Ποιότητα κύλισης

  • Εργονομία
  • Ορατότητα των πίσω πρός τα έξω
  • Χώροι

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1000 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 100
0-100 10.9″
Τελική ταχύτητα 181 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 7.2 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 108 γρ/χλμ
Το εμπρός μέρος του, είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό σχεδιαστικά

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Δορυφορικές εικόνες από το Ντουμπάι μαρτυρούν το μέγεθος των καταστροφικών πλημμυρών

cars

Civic Type R v Mini GP v i30 N v Focus ST. Η μάχη των δίλιτρων hot-hatches.

cars

Η υβριδική Porsche 911 θα είναι η ταχύτερη έκδοση στην γκάμα!

cars

Στις αρχές του νέου έτους το Peugeot Inception Concept

cars

Η Speedtail με 402 km/h είναι η ταχύτερη McLaren στην ιστορία!

cars

Νέο και σημαντικά αναβαθμισμένο Skoda Fabia το 2021.

cars

Από 450 ίππους η νέα BMW M2.

cars

Volkswagen Group. Με φιλικές διαθέσεις προς το περιβάλλον  στο στάδιο της παραγωγής

cars

Κακοποιούσε σεξουαλικά την ανιψιά του από τα 8 έως τα 13 της χρόνια

cars