CARSNEWS
F1 & RACES

F1 Δοκιμές Εξέλιξης, Ημέρα 2: Ταχύτερος ο Kimi, χαμός με το DAS

Συνέχεια στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Formula 1, με τον Kimi Raikkonen να τοποθετεί την Alfa Romeo Racing στην κορυφή των χρόνων.

Μάλιστα, σε ένα διήμερο παροιμιώδους αξιοπιστίας από όλα τα μονοθέσια, λίγο πριν το τέλος της ημέρας προκάλεσε και την πρώτη φετινή κόκκινη σημαία. Ωστόσο, αυτή ήρθε γιατί έμεινε από καύσιμα. Πρόλαβε να κάνει 134 γύρους με τον ταχύτερο στο 1.17.091, να του εξασφαλίζει την πρωτιά. Επίδοση που εκτός από το χαμηλό φορτίο καυσίμου, ήρθε και με τη C4 γόμα της Pirelli – τη δεύτερη πιο γρήγορη στη γκάμα της.

Νωρίτερα είχε ένα τετ α κε, όπως άλλωστε και ο συμπατριώτης του, Valtteri Bottas, ενώ ο Daniel Ricciardo πλήγωσε τη Renault R.S.20 περνώντας πάνω από τα κερμπ της στροφής 9.

Busy ol’ day…#F1Testing @Circuitcat_eng pic.twitter.com/1f9RYL1cVK

— Formula 1 (@F1) February 20, 2020

Ο Sergio Perez σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο για λογαριασμό της Racing Point και ήταν στην κορυφή μέχρι σχεδόν μία ώρα πριν το φινάλε. Ο Daniel Ricciardo τοποθέτησε εαυτόν στην τρίτη θέση όμως η Renault δεν κατάφερε να συμπληρώσει τριψήφιο αριθμό γύρων.

Αντίθετα ο τέταρτος Alex Albon της Red Bull Racing έκανε μόνος του 134 ενώ ο Pierre Gasly της AlphaTauri που συμπλήρωσε την πεντάδα, 147! Πάντως τους περισσότερους γύρους απ’ όλους τους κάλυψε ο Romain Grosjean – ο Γάλλος έκανε 158 με τη νέα Haas.

Grosjean spins at Turn 4 and bumps the barriers#F1Testing pic.twitter.com/QQfsELDM89

— Formula 1 (@F1) February 20, 2020

Στη Ferrari οι οδηγοί της μοιράστηκαν το πρόγραμμα της ημέρας, με τον Sebastian Vettel να οδηγεί το απόγευμα παρότι ακόμα ταλαιπωρούνταν από συμπτώματα γρίπης.

Αυτή τη φορά η Mercedes δεν ήταν στην κορυφή της κατάταξης, όμως τράβηξε πάνω της τα βλέμματα. Αιτία ήταν το σύστημα DAS (Dual Active Steering) που προκάλεσε πολλές συζητήσεις για την αποτελεσματικότητα αλλά κυρίως τη νομιμότητά του. Πρόκειται για μία νέα λύση που επιτρέπει στον οδηγό ουσιαστικά να αλλάζει θέση στο τιμόνι, κίνηση που διαφοροποιεί τη γωνία κάστερ των εμπρός τροχών.

Δείτε πως λειτουργεί αλλά και την εξήγηση που έδωσε ο τεχνικός διευθυντής της γερμανικής ομάδας, James Allison, στο video που ακολουθεί…

ICYMI: @MercedesAMGF1 got everyone talking on Day 2 🗣

Here’s why 👀 pic.twitter.com/bD7h3zDSnT

— Formula 1 (@F1) February 20, 2020

Αναλυτικά η κατάταξη:

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Ταϊλάνδη θέλει να φιλοξενήσει ένα GP της Formula 1

cars

H McLaren συνεχίζει με κινητήρες της Mercedes για πολλά χρόνια ακόμα

cars

Franz Tost: Η Mercedes πρέπει να χάσει!

cars

F1 GP Τοσκάνης: Χάος, διακοπές και… νίκη Hamilton!

cars

Instagram F1 Live: Preview GP Monaco με guest τον Alex Fontana (vid)

cars

Ο όρος που μπορεί να σπάσει το συμβόλαιο Red Bull-Verstappen

cars

GP ΗΠΑ: Στην Pole Position o Bottas!

cars

Η Μαδρίτη ετοιμάζεται και θέλει αγώνα F1

cars

Ο Τεντ Κράβιτζ έχει άσχημα νέα για τον Σέρχιο Πέρεζ

cars