CARSNEWS
F1 & RACES

F1: Οι μικρές ομάδες χρειάζονται περισσότερα GP

Μία ενδιαφέρουσα διάσταση σε ότι αφορά στην ανάγκη να έχουμε «γεμάτο» καλεντάρι όταν ξεκινήσει η σεζόν της Formula 1, έδωσε ο Stefano Domenicali.

Ο πρώην επικεφαλής της Scuderia Ferrari και νυν CEO της Lamborghini, έδωσε τα… φώτα του σχετικά με τους λόγους που οι ομάδες δεν θέλουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2020, όταν αυτό ξεκινήσει, να μην έχει «τσεκουρωμένο» πρόγραμμα.

«Πλέον οι συζητήσεις αφορούν στο καλεντάρι, τα συμβόλαια και τον όρο πως πρέπει να υπάρχει ελάχιστον αριθμός αγώνων στο καλεντάρι ώστε να υπάρξει πρωτάθλημα και έσοδα από τηλεοπτικά δικαιώματα. Υπάρχουν πολλές ομάδες που επιβιώνουν χάρη στα έσοδα που εξασφαλίζει αυτό το σύστημα. Προτεραιότητα για την F1 είναι να ξεκινήσει ξανά το πρωτάθλημα, έχοντας τουλάχιστον 18 αγώνες, πράγμα που προς το παρόν δεν ισχύει», είπε ο Domenicali στην εκπομπή Tutti Convocati του Radio 24.

Ο Domenicali ήταν στο τιμόνι της Scuderia Ferrari την περίοδο 2008-2014, έχοντας αναρριχηθεί στη θέση του διευθυντή μετά από πολυετή θητεία σε διάφορους ρόλους αφού έγινε κάτοικος Μαρανέλο το 1995.

Όσο για το καλεντάρι, που φέτος θα είχε τον αριθμό ρεκόρ των 22 αγώνων, έχει πέσει στους 15 κι αυτό εάν η σεζόν ξεκινήσει στις 7 Ιουνίου με το Grand Prix του Μπακού. Ωστόσο η Liberty Media θα κάνει ότι μπορεί, να χωρέσει όσο γίνεται περισσότερους αγώνες μέχρι το τέλος του έτους.

Διαβάστε ακόμα:

Οι ομάδες δεν θα έχουν λόγο στο νέο καλεντάρι της F1

Ματαιώθηκε, δεν αναβλήθηκε το Grand Prix του Μονακό!

Έντονη φημολογία για Wolff και Aston Martin

--

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Formula 1: Το άλλοτε αφεντικο της F1, Μπέρνι Έκλεστοουν, παραδέχτηκε την ενοχή του για απάτη εκαντοντάδων εκατομμυρίων

cars

F1: Αυτό είναι το καλεντάρι για το 2024 – Με τρεις σαββατιάτικους αγώνες το μενού

cars

Αυτή είναι η νέα ομάδα της Formula 1-Επιστρέφει ένα θρυλικό όνομα

cars

Ηρέμησε ο Russell, δεν κατηγορεί πλέον τον Bottas για τη σύγκρουσή τους

cars

Formula 1: Η McLaren σταματά την εξέλιξη του εφετινού μονοθεσίου – «Η MCL60 δεν θα μπει στη νέα αεροσήραγγα»

cars

Mugen για πάντα! (+video)

cars

F1: Το Zandvoort εντός μέχρι το 2025-Ανακοινώθηκαν τα sprint του 2023

cars

Συγκλονιστικά λόγια για τον Σουμάχερ: «Η πιο θλιβερή σκέψη είναι ότι ο Μίκαελ δεν είναι κοντά σε αυτό που θυμόμαστε»

cars

Ferrari: Ελαφρύτερο το νέο μονοθέσιο

cars