CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Σιγκαπούρης: Επιστροφή στις νίκες για Vettel!

Την πρώτη του νίκη μετά από 392 ημέρες πανηγύρισε ο Sebastian Vettel, που είδε πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix της Σιγκαπούρης!

Αυτή ήταν η πέμπτη επικράτηση του Γερμανού στη Marina Bay ενώ η Ferrari όχι απλά επικράτησε για τρίτο συνεχόμενο αγώνα, αλλά το έκανε σημειώνοντας παράλληλα το 1-2!

Ο Charles Leclerc πλαισίωσε τον teammate του αλλά έδειξε τη δυσαρέσκεια για τη στρατηγική που επέλεξε η Scuderia, που είχε ως αποτέλεσμα να τον «προσπεράσει» στα pit stop o Vettel. Το βάθρο συμπλήρωσε η Red Bull του Max Verstappen.

Let’s go dancing in the dark, shall we? 🕺#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/qkN7g15vjb

— Formula 1 (@F1) September 22, 2019

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. To μεγάλο λιμάνι της Ανατολής υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς φωτισμένο, με τη θερμοκρασία αέρα στους 30 βαθμούς Κελσίου. Αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 36 ενώ η υγρασία ήταν στο εφιαλτικό 65%.

Ο Leclerc ήταν για τρίτο συνεχόμενο αγώνα στην pole, με τον Lewis Hamilton να εκκινεί δίπλα του και τους Vettel-Verstappen στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης.

To τελικό grid του Grand Prix Σιγκαπούρης. Με ποινή 5 θέσεων για τον Perez και τον Ricciardo στα τάρταρα.#SingaporeGP #F1 pic.twitter.com/wMJmehdC0Z

— SeitanF1 (@PanosSeitanidis) September 22, 2019

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα είχαμε παραδόξως «καθαρή» εκκίνηση, με τον Μονεγάσκο να φεύγει μπροστά, την ώρα που ο Hamilton έπρεπε να αντιμετωπίσει την ασφυκτική πίεση της έτερης Ferrari με τον Vettel. Όμως οι έξι πρώτοι κράτησαν κανονικά τη θέση τους.

Την ίδια ώρα, ο George Russell είχε σπασμένη εμπρός αεροτομή μετά από επαφή με τη Renault του Daniel Ricciardo στην πρώτη στροφή ενώ στη στροφή 5 είχαμε επαφή ανάμεσα στη McLaren του Carlos Sainz και τη Renault του Nico Hulkenberg.

Οδήγησε αμφότερους στα pit, με τον Ισπανό να χάνει πολύ χρόνο ώσπου να καταφέρουν οι μηχανικοί του να αντικαταστήσουν τον πίσω δεξιά τροχό.

Οι πρώτοι είκοσι γύροι πέρασαν με τους πρωτοπόρους να προφυλάσσουν τα ελαστικά τους και να μη παίρνουν περιττά ρίσκα. Ήταν η Ferrari του Vettel και η Red Bull του Verstappen που άνοιξαν το χορό των αλλαγών για τους διεκδικητές των θέσεων του βάθρου, με τον Ολλανδό να επιστρέφει στην πίστα πίσω από τη Renault του Hulkenberg. Αμφότεροι έβαλαν τη σκληρή γόμα.

Ένα γύρο μετά μπήκε για αλλαγή ο Leclerc, έβαλε επίσης τη σκληρή αλλά επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον teammate του! Την ίδια ώρα ο Hamilton έπαιρνε εντολή να κάνει το αντίθετο από τον πρωτοπόρο, έτσι έμεινε στην πίστα και συνέχισε.

LAP 21/61

Leclerc pits… and rejoins BEHIND team mate Vettel! 😱#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/UYNoRDlWrv

— Formula 1 (@F1) September 22, 2019

Η Mercedes φώναξε πρώτα τον Bottas στον γύρο 23 και περίμενε μέχρι τον γύρο 27 για να κάνει το ίδιο με τον Hamilton, που επέστρεψε στην πίστα ακριβώς μπροστά από τον teammate του! Είχε μάλιστα δοθεί εντολή στον Φινλανδό πως καθώς θα ήταν οριακό, να σκεφτεί το… καλό της ομάδας.

Έτσι κι έγινε. Ο Antonio Giovinazzi βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα αφού δεν είχε κάνει αλλαγή ελαστικών, όπως και οι Pierre Gasly, Daniel Ricciardo που ακολουθούσαν. Πίσω τους ήταν οι Ferrari με τον Vettel να περνάει πρώτα τον πρώην teammate του και μετά, απαιτητικά τον Gasly, με τον οποίο είχαν επαφή!

LAP 30/61

L U U U N G E

Vettel dives down the inside of Gasly for second#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/O5tNSdCl5R

— Formula 1 (@F1) September 22, 2019

Στον γύρο 31 πέρασε πολύ πιο εύκολα τον Giovinazzi και πήρε τα ηνία, με τους Leclerc, Verstappen, Hamilton, Bottas να καθυστερούν στην «κίνηση». Τα κατάφεραν μέχρι τον γύρο 34, όπου είχαμε και επαφή ανάμεσα στον Giovinazzi και τον Ricciardo όταν ο Αυστραλός προσπάθησε να περάσει από την εσωτερική. Το κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό του οδηγού της Renault, τον οδήγησε ξανά στα pit.

Στο γύρο 36 η Williams του Russell κατέληξε στον τοίχο, προκαλώντας καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Ατύχημα που ήρθε μετά από επαφή με τη Haas του Romain Grosjean.

⚠️ SAFETY CAR DEPLOYED (LAP 35/61) ⚠️

Grosjean and Russell collide, and the Williams is out

RUS: ” ******… I shouldn’t be surprised”#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/V14BQfZX2I

— Formula 1 (@F1) September 22, 2019

Αυτό αποχώρησε στο τέλος του γύρου 40, με τους Vettel, Leclerc, Verstappen, Hamilton, Bottas, Albon στις πρώτες έξι θέσεις και πίσω τους να έχουμε πολλές μάχες στα όρια, με τον Lance Stroll να βγαίνει χαμένος καθώς είχε κλαταρισμένο εμπρός αριστερά ελαστικό μετά από επαφή με τον τοίχο στη στροφή 17.

LAP 41/61

Stroll tags the wall in the final sector and picks up a puncture

He pits and drops down to P19#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/0l3sRhMema

— Formula 1 (@F1) September 22, 2019

Κι αν αυτό δεν διέκοψε τη δράση, το έκανε η άλλη Racing Point στον γύρο 44, με την RP19 του Sergio Perez να ακινητοποιείται στην πίσω ευθεία και να προκαλεί εκ νέου καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

⚠️ SAFETY CAR DEPLOYED (LAP 43/61) ⚠️

It’s a nightmare few laps for Racing Point 😭

Perez pulls over on the back straight#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/WuzunENLta

— Formula 1 (@F1) September 22, 2019

Στο τέλος του γύρου 47 απομακρύνθηκε το safety car  είχαμε ξανά δράση αλλά αυτή δεν κράτησε για πολύ. Είχαμε πολλές κόντρες στις πίσω θέσεις και μία προκάλεσε ξανά, για τρίτο φορά, καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Υπεύθυνοι ήταν οι Daniil Kvyat και Kimi Raikkonen, που συγκρούστηκαν στην πρώτη στροφή, με την επαφή να καταστρέφει την εμπρός ανάρτηση της Alfa Romeo.

No amount of steering wheels could make that wheel point the right way 😩#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/GONRLgkHFG

— Formula 1 (@F1) September 22, 2019

To μονοθέσιο του Raikkonen απομακρύνθηκε γρήγορα και στο τέλος του γύρου 50 άρχισε πάλι η μάχη αλλά ξανά, στην κορυφή δεν είχαμε απρόοπτα.

LAP 61/61

One to go!#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/tU4BqMmRFH

— Formula 1 (@F1) September 22, 2019

Έτσι ο Vettel πανηγύρισε την νίκη #53 στην καριέρα του και πρώτη φετινή, σε μία πίστα που λίγοι περίμεναν να μπορεί να πρωταγωνιστήσει η Ferrari. Μάλιστα, έχουν περάσει 11 χρόνια από την τελευταία φορά που οι «κόκκινοι» πήραν τρεις συνεχόμενες νίκες!

The wait is over 😍#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/o6V4MUiWdZ

— Formula 1 (@F1) September 22, 2019

Ο Verstappen δέχθηκε έντονη πίεση από τον Hamilton στο φινάλε αλλά άντεξε και επέστρεψε στο βάθρο μετά από δύο αγώνες μακριά από αυτό. Για τη Mercedes, οι θέσεις 4-5 σίγουρα δεν είναι συνηθισμένο αποτέλεσμα.

Ο Albon ήταν έκτος, με τον Lando Norris best of the rest με τη McLaren. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Gasly με την Toro Rosso, o Nico Hulkenberg με τη Renault και ο Giovinazzi με την Alfa Romeo.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Related Articles

F1 GP Ιταλίας: Pole Leclerc με φινάλε παρωδία!

cars

F1 GP Βελγίου: Μπροστά και στο FP3 οι Ferrari, στον τοίχο ο Hamilton

cars

Οι αριθμοί των νέων «παικτών» στην F1

cars

GP ΗΠΑ: Ταχύτερος ο Verstappen στο FP1

cars

Έχει μέλλον στη Ferrari o Vettel;

cars

Ποιος δεν ήθελε τον Ricciardo στη Ferrari;

cars

Νέα «βέλη» της Red Bull κατά της Renault

cars

Τι οδήγησε τον Ricciardo εκτός Red Bull;

cars

Επίσημο: Αυτοί είναι οι κανονισμοί της F1 για το 2021 (vids)

cars