CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Άιφελ: Το FP3 έγινε κανονικά, ταχύτερος ο Bottas!

Ο Valtteri Bottas σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών με δράση, στο πλαίσιο του Grand Prix του Άιφελ που αποτελεί τον ενδέκατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Η Mercedes έκανε το 1-2, οι χαμηλές θερμοκρασίες φάνηκε να καμουφλάρουν τα προβλήματα της Ferrari και όσα είδαμε στο FP3, μας άνοιξαν την όρεξη ενόψει του κυνηγιού της pole position.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή τη φορά ο καιρός ήταν πολύ καλύτερος, δίχως βροχή και κυρίως δίχως ομίχλη. Έτσι δεν χρειαζόταν καν να ενεργοποιηθεί το «Σχέδιο Β» της FIA σχετικά με τις διαδικασίες μεταφορά πιθανού τραυματία στο πλησιέστερο νοσοκομείο, αφού το ιατρικό ελικόπτερο μπορούσε να απογειωθεί.

Όμως οι συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές απ’ ότι έχουμε συνηθίσει αφού πέραν της σποραδικής συννεφιάς, η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 9 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος στους 18.

Δεδομένου πως την Παρασκευή δεν είχαμε καθόλου δράση, οι ομάδες είχαν μόλις μία ώρα προετοιμασίας στη διάθεσή τους, ενόψει της μάχης των κατατακτήριων δοκιμών. Έτσι είχαμε δράση από το ξεκίνημα του FP3.

O Max Verstappen με τη Red Bull Racing έδειχνε από νωρίς το δρόμο, φορώντας στα τέσσερα άκρα της RB16 ελαστικά με τη μέση γόμα της Pirelli ενώ ο Kevin Magnussen πειραματιζόταν βάζοντας ακόμα και τη σκληρή στη Haas.

Chilly conditions re-learning track = a little pirouette for Seb 🔃#EifelGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/GCb0HkBjqT

— Formula 1 (@F1) October 10, 2020

Το πρώτο απρόοπτο ήρθε λίγο μετά τη συμπλήρωση 15 λεπτών, με τον Sebastian Vettel να κάνει μία πλήρη περιστροφή, χωρίς συνέπειες. Αντίστοιχα, ο Lewis Hamilton έδειχνε να ψάχνει τα πατήματά του με τη Mercedes.

Λίγο μετά τα μισά της διαδικασίας, ο George Russell έχασε τον έλεγχο της Williams στη στροφή 14, βγήκε στο γρασίδι και έκανε μία… τσουλήθρα διαρκείας, γλιτώνοντας ευτυχώς τις μπαριέρες.

Poetry in motion. https://t.co/RrJY4ohdSr

— SeitanF1 (@PanosSeitanidis) October 10, 2020

Βάζοντας τη μαλακή γόμα ελαστικών ο Verstappen ανέκτησε τα ηνία που είχε χάσει προσωρινά από τον Daniel Ricciardo, όμως τη μαλακή έβαλαν και οι Mercedes. Ο Bottas τοποθέτησε εαυτόν στην κορυφή ενώ ο Hamilton χρειάστηκε χρόνο μέχρι να φτάσει σε σημείο να τον πλαισιώνει.

Η διαφορά των δύο ήταν στο ένα δέκατο, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να μην έχει κάνει τον καλύτερο γύρο. Ο Charles Lerclerc έκανε την έκπληξη τοποθετώντας τη Ferrari στην τρίτη θέση της κατάταξης, λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο μακριά.

Ο Verstappen έμεινε τέταρτος, με τον Vettel να κάνει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο και να επιβεβαιώνει πως σε αυτή την πίστα, με αυτές τις θερμοκρασίες, η Ferrari είναι πιο ανταγωνιστική.

Λίγο πριν το τέλος είχαμε ξανά ένα λάθος για Williams, με τον Nicholas Latifi να χάνει τον έλεγχο στην τελευταία στροφή της πίστας.

Latifi just about escapes the gravel at the final corner after a brief spin 👀#EifelGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/xZwYCBWvaf

— Formula 1 (@F1) October 10, 2020

Απών ήταν ο Lance Stroll που δεν ένιωθε καλά, με αποτέλεσμα η Racing Point να καλέσει ξανά τον Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός που είχε αντικαταστήσει σε δύο αγώνες τον τότε θετικό στον Covid-19, Sergio Perez, ετοιμάζεται να αντικαταστήσει αυτή τη φορά τον Καναδό.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Διαβάστε επίσης:

WRC: Το Ράλι Ακρόπολις αναπληρωματικό στο καλεντάρι του 2021!

Αρχίζει το IAME Series Greece 2020!

Το οριστικό «αντίο» του Michael Schumacher στην F1 (video)

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

ΗΠΑ: Η Formula 1 γοητεύει τους δισεκατομμυριούχους

cars

F1 GP Τουρκίας: Νίκη στο χάος και τίτλος για τον Hamilton

cars

Με θεατές το Grand Prix του Μουτζέλο

cars

Formula 1: Οι φίλοι της Ferrari θέλουν να… ξυπνήσουν στο 2025

cars

Λεκλέρκ: «Ήταν φρικτό…»

cars

Ολλανδικό Grand Prix Highlights Records – Ο Verstappen γράφει ιστορία με αήττητο hat-track

cars

Οι 5+1 ηχηρότερες μετεγγραφές στην ιστορία της F1

cars

Η Τουρκία θέλει μόνιμη θέση στο καλεντάρι της F1

cars

Το τελευταίο F1 Vlog της σεζόν (video)

cars