CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Μεξικού: Πρώτος ο Sainz στο FP1

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Sainz πήρε την πρώτη θέση στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Η Ferrari έκανε to 1-2, με τις Red Bull να έπονται.

Οι διαφορές ανάμεσα στις πρώτες θέσεις ήταν πολύ μικρές. Οι Ferrari, Red Bull, Mercedes και Alpine ξεκίνησαν το τριήμερο πολύ κοντά η μία με την άλλη. Μένει να φανεί αν αυτό ήταν κάτι τυχαίο ή πρόκειται να συνεχιστεί και στις υπόλοιπες περιόδους.

Αρκετή ήταν η επικαιρότητα πριν την έναρξη του FP1. Πέραν της ανακοίνωσης της ποινής στην Red Bull για το όριο μπάτζετ, η ομοσπονδία έκανε δεκτή την ένσταση της Alpine σχετικά με την τιμωρία που δέχτηκε ο Alonso στο Austin. Έτσι, ο Ισπανός πήρε πίσω την 7η θέση που είχε κατακτήσει εκεί έπειτα από μία τεράστια εμφάνιση.

Μία απόφαση σίγουρα δίκαιη καθώς το race control δεν είχε δείξει καν την μαύρη-πορτοκαλί σημαία στον Ισπανό κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αντιθέτως ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση του Μεξικού επιβλήθηκε στον Stroll για τον ρόλο του στην επαφή που είχε με τον Alonso.

Όπως και στο Austin έτσι και στο Mexico City αρκετές ομάδες αποφάσισαν να εμπιστευτούν rookies για το FP1. Συγκεκριμένα οι Doohan, Lawson, De Vries, Sargeant και Fittipaldi έτρεξαν με τις Alpine, AlphaTauri, Mercedes, Williams και Haas αντίστοιχα.

Η σκληρή γόμα ήταν η μόνη που χρησιμοποιήθηκε στο πρώτο εικοσάλεπτο. Με αυτήν οι δύο RB18 βρέθηκαν άνετα στο 1-2 με αρκετά μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα μονοθέσια. Ο Leclerc αντιμετώπισε πρόβλημα -μάλλον με την PU- και ήταν ο τελευταίος που συμπλήρωσε χρονομετρημένο γύρο.

Ο Μονεγάσκος βγήκε αμέσως με τα soft και αυτό τον έφερε στην πρώτη θέση της κατάταξης. Τα επίπεδα πρόσφυσης ήταν πολύ χαμηλά ακόμη και την μαλακή γόμα. Ο Sainz κατάφερε να ξεπεράσει τον χρόνο του team mate του στην πρώτη του προσπάθεια.

Μηχανικά προβλήματα και κόκκινη σημαία

Πρόβλημα με το αυτοκίνητό του αντιμετώπισε ο Zhou, σταματώντας στην έξοδο του pitlane. Ταυτόχρονα και ο Pietro Fittipaldi -ο οποίος αντικατέστησε στην διαδικασία τον Magnussen- πάρκαρε την Haas του στην έξοδο της στροφής 2 επίσης με μηχανικό πρόβλημα. Το αποτέλεσμα ήταν να προκληθεί κόκκινη σημαία για λίγα λεπτά.

Τα αυτοκίνητα βγήκαν ξανά στην πίστα με 15 λεπτά να απομένουν. Οι κορυφαίοι συνδυασμοί, όμως, πέρασαν γρήγορα και πάλι στα hard. Οι διαφορές έπεσαν -λιγότερα από δύο δέκατα απείχε η έκτη από την πρώτη θέση- αλλά ο Sainz διατηρήθηκε στην κορυφή. Πίσω του, οι Leclerc, Perez, Verstappen, Hamilton και Alonso.

Πέντε λεπτά πριν το τέλος, ο Lawson θα πάρκαρε την AlphaTauri του στον τρίτο τομέα αντιμετωπίζοντας μηχανικό πρόβλημα. Η κόκκινη σημαία βγήκε και πάλι. Αυτή τη φορά για να δώσει πρόωρο τέλος στην διαδικασία. Στο FP2 -το οποίο θα διαρκέσει 90 λεπτά- θα δοκιμαστούν όπως και πριν μία εβδομάδα τα ελαστικά της Pirelli για το 2023. Συγκεκριμένα, οι μαλακές γόμες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1 GP Μεξικού: Προεπισκόπηση

Hamilton: Θα πρέπει να με ανεχτείτε για λίγο καιρό ακόμη!

FIA: Η ποινή της Red Bull για την παραβίαση του ορίου μπάτζετ

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews  

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Andretti αλλάζει σελίδα και περιμένει την απόφαση της FIA για είσοδο στην F1

cars

F1 Δοκιμές Εξέλιξης, Ημέρα 3: Ξανά μπροστά η Mercedes (vids)

cars

Formula 1 Teammate Wars 2023: Ferrari

cars

Άλλο Formula 1 άλλο Formula E

cars

Δωρεάν πελατειακά σασί στη Formula 1;

cars

Θέλει 12 ομάδες στην F1 o Todt

cars

Ο αδερφός του Φέτελ προειδοποιεί: «Δεν ταιριάζουν Χάμιλτον και Ferrari»

cars

Τρία «όχι» κι ένα «ναι» από τη FIA – Η Andretti Global προχωρά κανονικά

cars

Formula 1: Εντυπωσιακές εικόνες από τη νέα πίστα που ετοιμάζεται στη Σαουδική Αραβία (video-photos)

cars