CARSNEWS
AUTONEWS

Ferrari 812 Competizione. Η αποκορύφωση της V12 berlinetta.

Ως η “απόλυτη έκφραση του concept μίας ακραίας berlinetta με τον κινητήρα εμπρός”, η ολοκαίνουρια Ferrari 812 Competizione δεν απογοητεύει. Μία πρώτη γεύση πήραμε τον περασμένο μήνα και η ιταλική εταιρία αποκαλύπτει την κορυφαία εκδοχή της 812 Superfast αλλά δεν μένει εκεί, καθώς ανακοινώνει ότι η “Competizione” θα είναι διαθέσιμη εκτός από coupe και ως ανοιχτή με την πρώτη να ξεκινά από τα €499.000 και την δεύτερη από τα €578.000. Η διαφορά στην τιμή οφείλεται και στο γεγονός ότι η παραγωγή της… απλής 812 Competizione θα περιοριστεί στα 999 αυτοκίνητα (και έχει προπωληθεί το κάθε ένα από αυτά) ενώ από την 812 Competizione A δεν θα κατασκευαστούν περισσότερα από 599 παραδείγματα.

Το πρώτο πράγμα που κάνει την Competizione να ξεχωρίζει από την standard 812 είναι το διαμάντι που κρύβεται κάτω από το μακρύ καπό του αυτοκινήτου. Ένας ατμοσφαιρικός V12 με χωρητικότητα 6.5 λίτρων ο οποίος παράγει 830 ίππους και 695 Nm ροπής και έρχεται με τον τίτλο του πλέον πολύστροφου στην ιστορία της Ferrari καθώς ο κόφτης βρίσκεται ψηλά, στις 9.500 σ.α.λ. Για να γίνουν εφικτά αυτά τα νούμερα, ο πανίσχυρος βενζινοκινητήρας αναβαθμίστηκε με μπιέλες τιτανίου (40% ελαφρύτερες σε σύγκριση με αυτές που αντικαθιστούν) ενώ οι πείροι στα πιστόνια και τους εκκεντροφόρους έχουν αποκτήσει μία ειδική επίστρωση που μειώνει τις τριβές και αυξάνει την ανθεκτικότητα των μερών.

Νέος είναι και ο στροφαλοφόρος άξονας, 3% ελαφρύτερος πλέον ενώ και το σύστημα εισαγωγής διαθέτει πλέον μεταβλητή γεωμετρία ώστε να μεταβάλλει το μήκος των αυλών και να συνεισφέρει στην βελτιστοποίηση της καύσης. Από τις αλλαγές δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και το σύστημα εξαγωγής που εξοπλίζεται με φίλτρο μικροσωματιδίων αλλά δεν θυσιάζει τον χαρακτηριστικό ήχο χάρη στα ανασχεδιασμένα τελικά. Τέλος, το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη απέκτησε νέο καλιμπράρισμα και έτσι αλλάζει ταχύτητες 5% ταχύτερα.

Χάρη σε όλες αυτές τις αναβαθμίσεις αλλά και με την μείωση του βάρους κατά 38 κιλά (ακόμα κι έτσι, η Competizione ζυγίζει 1.487 kg), η νέα δημιουργία από το Maranello επιταχύνει στα 100 km/h σε 2.85 δευτερόλεπτα, στα 200 km/h σε μόλις 7.5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 340 km/h. Δεν είναι όμως μόνο η ταχύτητα στην ευθεία αλλά και οι αδιαμφισβήτητες ικανότητες της 812 Competizione στις στροφές, αναβαθμισμένες μάλιστα με τους μηχανικούς να έχουν προχωρήσει στην τοποθέτηση ανεξάρτητης τετραδιεύθυνσης και τους αεροδυναμιστές να έχουν εξελίξει ένα ολοκληρωμένο πακέτο που όχι μόνο αυξάνει την παραγόμενη downforce αλλά βελτιώνει και την ψύξη των μηχανικών. Ένα… όνειρο που μπορούν να πληρώσουν λίγοι αλλά απευθύνεται σε ακόμα λιγότερους καθώς σίγουρα η Ferrari θα επιλέξει να την… προτείνει στους καλύτερους πελάτες της. Εμείς μπορούμε να την θαυμάζουμε από τις οθόνες μας.

The post Ferrari 812 Competizione. Η αποκορύφωση της V12 berlinetta. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Jaguar Vision Gran Turismo. Πανέμορφη και πανίσχυρη αλλά εικονική.

cars

Dacia Lodgy. Eργαλείο

cars

Το Ford Bronco είναι εδώ αλλά μπορεί να πάει… παντού!

cars

Ελληνική εκπροσώπηση στο ROK Cup Superfinal στην Ιταλία

cars

Η ζήτηση για τον Skyactiv-X ξεπερνά τις προβλέψεις της Mazda!

cars

Mazda 2. Στην Αθήνα η Πανευρωπαϊκή του παρουσίαση

cars

Το facelift του Genesis G70 δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις.

cars

Νέο σπορ πρωτότυπο Honda Neo Classic Racer

cars

Dacia Duster. Διαθέσιμο και με εργοστασιακό LPG

cars