CARSNEWS
AUTONEWS

Ferrari Roma: Ο εκμοντερνισμός της “Dolce Vita”.

Το νέο μοντέλο της Ferrari εξερευνά μία κατηγορία πιο… ρομαντική. Ή αν προτιμάς, το νέο μοντέλο της Ferrari είναι ένα “2 ” coupe και παρουσιάζεται στην συγκεκριμένη κατηγορία με έντονο το στοιχείο του ρομαντισμού, όχι τόσο στον σχεδιασμό που είναι όσο μοντέρνος γίνεται, αλλά στη νοοτροπία. Η “Roma”, όπως ονομάζεται, παρουσιάστηκε σε ένα κλειστό event στην ιταλική πρωτεύουσα και σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, αποτελεί “μία σύγχρονη εκδοχή του ανέμελου, απολαυστικού τρόπου ζωής που χαρακτήριζε την Ρώμη στις δεκαετίες του ’50 και του ‘60”.

Πρακτικά μιλώντας, η Ferrari Roma βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην Portofino και αυτό είναι εμφανές και στις διαστάσεις της: Με μήκος της τάξης των 4.656 χιλιοστών και πλάτος 1.974, είναι ελαφρώς μικρότερη και στενότερη από την Portofino ενώ τα δύο μοντέλα μοιράζονται το ίδιο μεταξόνιο των 2.670 χιλιοστών. Η Roma εξοπλίζεται και με μία διαφορετική έκδοση του twin-turbo V8 των 3,9 λίτρων που βρίσκουμε στην Portofino. Εδώ, παράγει 620 ίππους μεταξύ 5.750 και 7.500 σ.α.λ. με 760 Nm ροπής από τις 3.000 έως και τις 5.750 σ.α.λ. ενώ συνδυάζεται με το ίδιο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που είδαμε για πρώτη φορά στην SF90 Stradale.

Έτσι, τα πρώτα 100 km/h από στάση επιτυγχάνονται σε 3,4 δευτερόλεπτα και το 0-200 km/h ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα ενώ αν ο οδηγός διατηρήσει το γκάζι στο πάτωμα, θα δει την Roma να “τερματίζει” στα 320 km/h. Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη αυτών των επιδόσεων διαδραματίζει, εκτός από το κινητήριο σύνολο φυσικά, και το χαμηλό βάρος που δεν υπερβαίνει τα 1.472 κιλά.

Αν θέλουμε να μιλήσουμε για τον σχεδιασμό, θα πρέπει να ξεκινήσουμε λέγοντας ότι πηγή έμπνευσης για τις αναλογίες της Roma ήταν τόσο τα μοντέλα της εποχής για την οποία μιλά η Ferrari (βλ. 250 GT Lusso και 250 GT SWB μεταξύ άλλων). Ξεχωρίζουν το μεγάλο καπό και οι έντονες, αισθησιακές γραμμές γύρω από τα φτερά, κυρίως τα πίσω, καθώς και τα λεπτά φωτιστικά σώματα που δίνουν μία πιο μοντέρνα νότα σε ένα κλασικό κατά τα άλλα design. Στο εσωτερικό δε, η Ferrari “ξεσάλωσε” με ένα έντονα σμιλευμένο καπό και 3 οθόνες – μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και μία μικρή μπροστά από τον συνοδηγό. Αυτό που δεν έχουμε καταλάβει ακόμα είναι τι θέλει να πει η ιταλική φίρμα με τον χαρακτηρισμό “2 coupe”. Στην California, υπήρχαν δύο μικρά καθίσματα πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό ενώ προαιρετικά, υπήρχε η επιλογή αντικατάστασης τους με έναν “πάγκο”. Δεν αποκλείεται η Ferrari να επαναφέρει αυτή την επιλογή, αλλά μέχρι να μάθουμε κάτι περισσότερο, ας μην κάνουμε υποθέσεις.

Related Articles

Επιμένει ο Μακρόν: Επιχειρήσεις των Δυτικών στο έδαφος της Ουκρανίας θα είναι απαραίτητες κάποια στιγμή

cars

Suzuki Swace. Μία Toyota Corolla αλα-Suzuki!

cars

Ενδοοικογενειακός “πόλεμος”: Urus v Aventador v Huracan.

cars

Kia Rio facelift. Μικρό, με τεχνολογίες “μεγάλου”!

cars

Βάσω Γουλιελμάκη: Τη γλίτσα καλό είναι να την αφήνουν μόνο τα έντομα, όχι οι άνθρωποι

Bury

Το FBI θα αποζημιώσει με 139 εκατ. τα θύματα του Λάρι Νάσαρ – Τον είχαν καταγγείλει εκατοντάδες γυναίκες για σεξουαλική κακοποίηση

Bury

Gordon Murray T.50. 650 άλογα, 986 κιλά και καινοτόμα αεροδυναμική!

cars

Η νέα BMW 2 Series Gran Coupe ομορφαίνει με τα M Performance Parts.

cars

Εικόνες που «κόβουν» την ανάσα από το ελληνικό «Γκραντ Κάνυον»

cars