CARSNEWS
AUTONEWS

Ferrari SF90 Spider. Το “ανοιχτό” όνειρο…

Το 2020 είναι μία “γεμάτη” χρονιά για την Ferrari, που έχει ήδη παρουσιάσει την Portofino M στα μέσα του περασμένου Σεπτεμβρίου και την μοναδική, κυριολεκτικά και μεταφορικά, Omologata λίγες ημέρες αργότερα. Τώρα, 18 μήνες μετά το ντεμπούτο του δεύτερου υβριδικού μοντέλου της, της κορυφαίας SF90 Stradale, η ιταλική εταιρία αποφάσισε να παρουσιάσει την ανοιχτή εκδοχή της που υπόσχεται τις ίδιες, εντυπωσιακές επιδόσεις με την επιπλέον ευχαρίστηση της οδήγησης άνευ οροφής όποτε το επιτρέπει ο καιρός και το απαιτεί η διάθεση του ιδιοκτήτη.

Μηχανικά, δεν έχουμε να αναφέρουμε κάτι νέο. Στην καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι ο βραβευμένος, twin-turbo V8 των 3.99 λίτρων που παράγει 780 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται, όπως και στην SF90 Stradale, με 3 ηλεκτροκινητήρες – 2 στον εμπρός άξονα και 1 στον πίσω, ανάμεσα στον βενζινοκινητήρα και το αυτόματο, 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Συνδυαστικά λοιπόν, το κινητήριο σύνολο της SF90 παράγει 1.000 ίππους ενώ η μπαταρία των 7,9 kWh φροντίζει για την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων με ενέργεια, εξασφαλίζοντας παράλληλα αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 25 χιλιομέτρων. Έτσι, η SF90 Spider “ισοφαρίζει” τα 2,5 δευτερόλεπτα που χρειάζεται η coupe αδερφή της για το 0-100 km/h και προσφέρει την ίδια, σχεδόν, τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 340 km/h.

Το πλεονέκτημα της Spider είναι ότι αν είναι κάποιος διατειθιμένος να περιμένει 14 δευτερόλεπτα για να κατέβει η οροφή, θα απολαύσει την εμπειρία της με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Το μειονέκτημα της από την άλλη, είναι ότι ζυγίζει 100 κιλά περισσότερο από την coupe, ακόμα και παρά την εκτενή χρήση ελαφριών υλικών όπως το αλουμίνιο που καθιστά ολόκληρο το σύστημα της ηλεκτρικά ελεγχόμενης  οροφής 40 κιλά ελαφρύτερο σε σύγκριση με μία συμβατική ενώ η αποθήκευση της απαιτεί 50 λίτρα λιγότερο. Για όποιον ενδιαφέρεται ακόμα και για το τελευταίο γραμμάριο, η Ferrari προσφέρει το πακέτο “Assetto Fiorano” που μειώνει το βάρος κατά 21 κιλά χάρη σε εξωτικά υλικά όπως τα ανθρακονήματα και το τιτάνιο! Αξίζει να σημειώσουμε δε, ότι η αεροδυναμική της SF90 Spider έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να ελαχιστοποιούνται οι… ενοχλήσεις στην καμπίνα  αλλά και για να βελτιωθεί η ροή του αέρα στο μηχανοστάσιο και να διατηρούνται υπό έλεγχο οι θερμοκρασίες. Αισθητικά πάντως, λίγες διαφορές εντοπίζονται αν εξαιρέσει κανείς τα εμφανή φουσκώματα πίσω από τα καθίσματα και την λιγότερη εμφανή μετατόπιση της καμπίνας προς τα εμπρός. Οι πιο παρατηρητικοί θα διαπίστωσαν και ότι το παρπρίζ έχει μεγαλύτερη κλίση, γεγονός που οδηγεί και στο χαμήλωμα της οροφής κατά 20 χιλιοστά. Κι όλα αυτά, για την τρομερά… χαμηλή τιμή των €473.000 στην Ιταλία!

The post Ferrari SF90 Spider. Το “ανοιχτό” όνειρο… first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η νέα Eagle E-Type Lightweight GT είναι το απόλυτο restomod!

cars

Mazda MX-30. Η Mazda μπαίνει δυνατά στην αγορά των ηλεκτρικών!

cars

Skoda Slavia Concept. Ένα Scala χωρίς οροφή, αλλά με πολύ στιλ!

cars

Maserati Ghibli Hybrid. Η Maserati στην εποχή του εξηλεκτρισμού!

cars

Volvo. Η τεχνολογία αυξάνει την ασφάλεια, όταν χρησιμοποιείται σωστά

cars

Bentley Bentayga Hybrid. Πολυτέλεια και υψηλή τεχνολογία

cars

Αντιμέτωπη με την μεγαλύτερη ομαδική αγωγή της Γερμανίας η Volkswagen.

cars

Η Lotus γιορτάζει την αγωνιστική κληρονομιά της!

cars

Καταργούνται τα Renault Espace, Scenic και Talisman;

cars