CARSNEWS
AUTONEWS

Ferrari Vision Gran Turismo – Ακραίο καθότι ψηφιακό!

Μέχρι σήμερα η Ferrari ήταν μία από τις ελάχιστες εταιρίες που δεν συμμετείχε στο… παιχνίδι των “Vision Gran Turismo” ψηφιακών concepts για το ομώνυμο videogame. Κάτι άλλαξε στην ιταλική εταιρία όμως και αυτή αποφάσισε να γίνει πιο κοινωνική και να βγει στο προαύλιο να παίξει με τα υπόλοιπα παιδάκια υπό την επιτήρηση της κας Polyphony – της εταιρίας που δημιούργησε το Gran Turismo. Σε κάθε περίπτωση, η Ferrari αποκάλυψε το δικό της “Vision Gran Turismo” ψηφιακό concept κατά τη διάρκεια της 25ης επετείου του εμβληματικού videogame, στα GT World Finals που λαμβάνουν χώρα στο Μονακό. Η Ferrari αποκάλυψε το πρωτότυπο της τόσο σε ψηφιακή μορφή όσο και σε φυσική, αφού ένα full-scale μοντέλο θα εκτίθεται στο μουσείο της μάρκας στο Maranello μέχρι τον Μάρτιο του 2023.

Απαλλαγμένο από τους περιορισμούς της… πραγματικότητας, το Vision Gran Turismo της Ferrari είναι πάρα πολύ χαμηλό και εξίσου πλατύ. Είναι τόσο χαμηλό που οι θόλοι προεξέχουν από το υπόλοιπο αμάξωμα δημιουργώντας ένα μυώδες look με καμπύλες που έρχονται σε αντίθεση με τις αυστηρές γραμμές του εμπρός και  του πίσω μέρους. Η απόσταση από το έδαφος είναι πρακτικά μηδενική καθώς τόσο το splitter όσο και ο διαχύτης ξύνουν την άσφαλτο ενώ από τα υπόλοιπα highlights ξεχωρίζουμε τους μεγάλους αεραγωγούς στα πλαϊνά και την επίσης μεγάλη αεροτομή που ενώνεται με την οροφή μέσω ενός ημιδιάφανου πάνελ. Το μεγάλο παρμπρίζ από την άλλη αποκαλύπτει την μονοθέσια διαμόρφωση του Ferrari Vision Gran Turismo με μία κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης και μία λιτή καμπίνα που φιλοξενεί το παραλληλόγραμμο τιμόνι που ενσωματώνει μία μικρή οθόνη για την προβολή των απολύτως απαραίτητων πληροφοριών.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η Ferrari επέλεξε να μην ακολουθήσει τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης όπως έκαναν άλλοι κατασκευαστές για τα δικά τους “Vision Gran Turismo” πρωτότυπα. Έτσι, η δημιουργία της ιταλικής μάρκας εξοπλίζεται με έναν twin-turbo V6 με χωρητικότητα 3.0 λίτρων ο οποίος παράγει 1.030 άλογα στις 9.000 σ.α.λ. και 900 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. ενώ συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα που προσθέτει 326 ίππους επιπλέον. Το βάρος του εικονικού πρωτότυπου περιορίζεται στα 1.250 κιλά και αυτό σημαίνει πως οι επιδόσεις είναι αντάξιες του ονόματος “Ferrari” με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 2.0 δευτερόλεπτα, το 0-200 σε λιγότερο από 5.0 και η μέγιστη ταχύτητα υπερβαίνει τα 350 km/h. Για την ιστορία, η Ferrari παρέχει και τον χρόνο που χρειάζεται το Vision Gran Turismo για να ολοκληρώσει έναν γύρο στην πίστα του Fiorano: λιγότερο από 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα, που για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης είναι σημαντικά χαμηλότερος από το 1:19 που απαιτεί μία SF90 Stradale.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το Ford Ranger RTR κάνει ντεμπούτο στην SEMA.

cars

Suzuki Jimny LCV. διαθέσιμο για προ-παραγγελίες

cars

Volvo. Στηρίζει και προωθεί τη βιώσιμη μετακίνηση

cars

Volkswagen Taigun. Ένα μικρό crossover για την Ινδία.

cars

Ford F-Series – 46 συνεχόμενα χρόνια στην κορυφή

cars

Η μεταμόρφωση της Smart ξεκινά με το πρώτο SUV της.

cars

Ηχητική πανδαισία ο 5-κύλινδρος του Audi RS3!

cars

Η AMG αποκαλύπτει δύο πανίσχυρα plug-in υβριδικά!

cars

F-150 Raptor v Ranger Raptor v Mercedes X-Class v VW Amarok. Η μάχη των pickups!

cars