CARSNEWS
NEW MODELS

Flash-back με ένα δεξιοτίμονο Datsun 240Z

Η αλήθεια είναι πως στις δημοπρασίες κλασικών αυτοκινήτων που αναφερόμαστε κατά καιρούς δεν έχει και τόση σημασία η είδηση, αλλά η ευκαιρία που μας δίνεται για να θυμόμαστε εμβληματικά μοντέλα που ξεχνιούνται στο πέρασμα του χρόνου. ‘Ένα από αυτά είναι και το Datsun 240Z με το συγκεκριμένο να ξεκινά την πορεία του το 1972.

Από το εργοστάσιο βγήκε με τον εξακύλινδρο των 2,4 lt που απέδιδε 151 άλογα και 198 Nm ροπής σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο με πέντε σχέσεις. Στη συνέχεια κάποιος από τους ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου ήθελε περισσότερη δύναμη κα αποφάσισε να πάρει έναν twin-turbo εξακύλινδρο RB26 των 350 ίππων από ένα Skyline R33 GT-R.

To μοτέρ έχει πολλές αναβαθμίσεις, όπως αντλία λαδιού Nismo, βαλβίδας πίεσης ψεκασμού Tomi, νέα μπουζί υψηλής απόδοσης, μονάδα ελέγχου ισχύος Apexi FC, σύστημα επανακυκλοφορίας αέρα. Το κιβώτιο είναι ένα πεντάρι από ένα Skyline GTST με ενισχυμένο άξονα μετάδοσης και νέο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Στην ανάρτηση έχουν γίνει επίσης σημαντικές αναβαθμίσεις όπως τα τέσσερα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Tokico, νέες αντιστρεπτικές ράβδους, συνδέσμους της Tecno Toys, ενώ υπάρχουν ενισχυμένα φρένα. Εδώ να πούμε πως το τιμόνι αρχικά υπήρχε στην σωστή θέση, αλλά αργότερα μεταφέρθηκε δεξιά. Τέλος, να πούμε πως ένα χρόνο μετά, το 1973, το 240Ζ αντικαταστάθηκε από το 260Ζ.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ο σχεδιαστής της Ferrari F430 σχολιάζει τη νέα Ferrari Roma (βίντεο)

cars

Η Mercedes-AMG A45 “χορεύει” στον πάγο!

cars

Στο οργανόγραμμα της Tesla δεν υπάρχει διευθυντής επικοινωνίας!

cars

Η Geely “κλέβει” υψηλόβαθμο στέλεχος της Jaguar.

cars

Citroen C5 AirCross. Με εξαιρετική εμπορική πορεία

cars

Το VW ID. Space Vizzion θα είναι το GT των ηλεκτρικών station

cars

Mercedes-Benz V-Class facelift. Βελτιώνοντας το ήδη καλό!

cars

Προβλήματα με το Tesla Model Y: Η άλλη όψη του νομίσματος

cars

Επίσημο: To Hyundai Kona N θα είναι δίλιτρο με 8άρι αυτόματο DCT (video)

cars